Hetzelfde hierquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:37 schreef daan1601 het volgende:
Als iemand 1 ticket overheeft en die voor een normale prijs wil verkopen, stuur me een PM. Na vier keer proberen is het mij niet gelukt
quote:Op woensdag 9 december 2015 00:51 schreef Mark het volgende:
Stond vandaag in de krant dat er kaartjes voor meer dan 1700 euro aangeboden worden via.... Seatwave, oftewel Ticketmaster![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-euro-per-stuk.dhtml
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 9 december 2015 07:16 schreef GotC het volgende:
[..]Gestoord. Niemand trapt toch in dat Seatwave geneuzel? Hoop ik?
quote:Op woensdag 9 december 2015 00:51 schreef Mark het volgende:
Stond vandaag in de krant dat er kaartjes voor meer dan 1700 euro aangeboden worden via.... Seatwave, oftewel Ticketmaster![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-euro-per-stuk.dhtml
Er gaan miljoenen in om, dus ja. Mensen 'trappen' er in.quote:Op woensdag 9 december 2015 07:16 schreef GotC het volgende:
[..]Gestoord. Niemand trapt toch in dat Seatwave geneuzel? Hoop ik?
Kaartjes worden verkocht voor 1500euroquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:09 schreef Studiotje het volgende:
Kassa gaf aandacht aan de kaartjesproblemen, wederom.. kortzichtige deskundigen aan tafel
Dat eerste probleem, oke..quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kaartjes worden verkocht voor 1500euro
NEE... Ik kan er ook 10.000 bijzetten maar dan worden ze nog niet voor die prijs verkocht.. En SP begrijpt vrije markt idee ook niet echt.. Hier zijn ze al 12 jaar mee bezig bij de SP puur voor de publiciteit. En die 2 mutsen die die facebook pagina hebben opgezet snappen al helemaal niet hoe het werkt.. "ik ben om 5 uur ervoor opgestaan en nog geen tickets"![]()
Ach, er is best een argument te bedenken waarom het wat oneerlijk is om 10u de wachtrij te refresfen. Wie t eerst komt, t eerst maalt (net als vroeger) zal prima te verdedigen zijnquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kaartjes worden verkocht voor 1500euro
NEE... Ik kan er ook 10.000 bijzetten maar dan worden ze nog niet voor die prijs verkocht.. En SP begrijpt vrije markt idee ook niet echt.. Hier zijn ze al 12 jaar mee bezig bij de SP puur voor de publiciteit. En die 2 mutsen die die facebook pagina hebben opgezet snappen al helemaal niet hoe het werkt.. "ik ben om 5 uur ervoor opgestaan en nog geen tickets"![]()
En dan? zeggen; okay vanaf 2 uur 's nachts mag je op de website gaan? Of weken vantevoren?quote:Op zondag 13 december 2015 00:05 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ach, er is best een argument te bedenken waarom het wat oneerlijk is om 10u de wachtrij te refresfen. Wie t eerst komt, t eerst maalt (net als vroeger) zal prima te verdedigen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |