Dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar kun je telkens opnieuw kopen door een glitch in het systeem.quote:Op maandag 7 december 2015 10:42 schreef MissLuna het volgende:
Je kan toch maar max 4 kaarten per account kopen? Of per keer?
Ah dat klinkt pittig, ik heb wel ervaring met het oplossen van Captchas via code, maar dit klinkt als lastigequote:Op maandag 7 december 2015 10:43 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik moest em 6 keer refreshen omdat ik het zelf niet eens kon lezen
Denk nou niet dat je zo slim bent. Er zijn professionele scalper programma's te koop. Jij gaat dat probleem echt niet oplossen (mbt captcha). In Amerika/China gaan er honderduizenden euro's om in resale. Hier in NL is het maar kansloos. Daar worden kaarten voor bieber/swift en al voor 5000+ per kaartje verkocht voor Floor seats en verdienen mensen miljoenen. Tm heeft captcha goed in orde inmiddels, 3quote:Op maandag 7 december 2015 10:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah dat klinkt pittig, ik heb wel ervaring met het oplossen van Captchas via code, maar dit klinkt als lastige
Ik lees dat ze google Recaptcha gebruiken, die zijn vrij lastig op te lossen, maar denk niet dat ik achterlijke pietje ben ofzo.quote:Op maandag 7 december 2015 10:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Denk nou niet dat je zo slim bent. Er zijn professionele scalper programma's te koop. Jij gaat dat probleem echt niet oplossen (mbt captcha). In Amerika/China gaan er honderduizenden euro's om in resale. Hier in NL is het maar kansloos. Daar worden kaarten voor bieber/swift en al voor 5000+ per kaartje verkocht voor Floor seats en verdienen mensen miljoenen. Tm heeft captcha goed in orde inmiddels, 3
Jaar geleden veel minder. Toen kon veel meer.
Hetzelfde hierquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:37 schreef daan1601 het volgende:
Als iemand 1 ticket overheeft en die voor een normale prijs wil verkopen, stuur me een PM. Na vier keer proberen is het mij niet gelukt
quote:Op woensdag 9 december 2015 00:51 schreef Mark het volgende:
Stond vandaag in de krant dat er kaartjes voor meer dan 1700 euro aangeboden worden via.... Seatwave, oftewel Ticketmaster![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-euro-per-stuk.dhtml
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 9 december 2015 07:16 schreef GotC het volgende:
[..]Gestoord. Niemand trapt toch in dat Seatwave geneuzel? Hoop ik?
quote:Op woensdag 9 december 2015 00:51 schreef Mark het volgende:
Stond vandaag in de krant dat er kaartjes voor meer dan 1700 euro aangeboden worden via.... Seatwave, oftewel Ticketmaster![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-euro-per-stuk.dhtml
Er gaan miljoenen in om, dus ja. Mensen 'trappen' er in.quote:Op woensdag 9 december 2015 07:16 schreef GotC het volgende:
[..]Gestoord. Niemand trapt toch in dat Seatwave geneuzel? Hoop ik?
Kaartjes worden verkocht voor 1500euroquote:Op zaterdag 12 december 2015 22:09 schreef Studiotje het volgende:
Kassa gaf aandacht aan de kaartjesproblemen, wederom.. kortzichtige deskundigen aan tafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |