Gewoon lopend.quote:Op maandag 7 december 2015 09:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En daar ga je dan met de bus met een strippenkaart heen?
Timing maakt echt niets uit. Heb soms al voor 10 uur geklikt en kwam erin, soms na 10 uur en kwam erin.quote:Op maandag 7 december 2015 09:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik hoopte het goed getimed te hebben maar blijkt net niet. Nu maar hopen dat er straks nog kaarten zijn.
They see me rolling in the deep, they're hating!quote:Op maandag 7 december 2015 10:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ga straks op Facebook genieten van haatreacties op Ticketmaster.
Ach we gaan het zien. Kaartjes zijn niet voor mij zelf. Dus maakt me weinig uit.quote:
Vanaf hoe laat ingelogd?quote:Op maandag 7 december 2015 10:09 schreef GotC het volgende:
Had maar 1 browser/tab open ook. Op m'n telefoon
Haha je moet soms geluk hebben ja. Had toen de Peppers naar NL kwamen binnen een minuut kaarten. Lot uit de loterij.quote:Op maandag 7 december 2015 10:09 schreef GotC het volgende:
Had maar 1 browser/tab open ook. Op m'n telefoon
Maakt Niks uit. Om10 uur moet je toch refreshen. Al zit je om 6 uur opquote:
Had ik vorige keer ook ja.quote:Op maandag 7 december 2015 10:11 schreef onlogisch het volgende:
Er klopt geen ruk van die wachttijd. Browser A geeft 30 tot 60 minuten aan, Brower B die ik open, geeft nog maar 30 min aan.
Haha inderdaad, je pakt je koffie, net als je wegloopt ben je erdoor.quote:Op maandag 7 december 2015 10:15 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
Ik moet een kop koffie pakken van Ticketmaster, maar durf niet omdat ik dan misschien iets mis.
quote:Goeiemorgen Adele fans, gaat het nog? We werken er hard aan alle reservering te verwerken. Blijf rustig zitten, refresh niet, maak een adelfie of pak nog een kop koffie.
Ticketmaster.quote:Op maandag 7 december 2015 10:16 schreef onlogisch het volgende:
Mijn wachtrij was klaar en ik word er uitgegooid en mag weer opnieuw aansluiten
Zo onlogisch ..quote:Op maandag 7 december 2015 10:16 schreef onlogisch het volgende:
This is the end... hold your breath and count to 10000.quote:Op maandag 7 december 2015 10:16 schreef onlogisch het volgende:
Als je kaarten hebt gekocht kun je meestal nog eens gelijk kopen, is echt raar.quote:Op maandag 7 december 2015 10:17 schreef GotC het volgende:
Probeerde net voor de lol nog eens.. Ik kon net voor de zaterdag alleen nog voor vak 201 kopen.Dus weer laten gaan.
Klopt ja, zo had ik voor m'n gehele vriendenkring Pinkpop kaarten destijds.quote:Op maandag 7 december 2015 10:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als je kaarten hebt gekocht kun je meestal nog eens gelijk kopen, is echt raar.
Vandaar dat die verkoop sites zoveel in kunnen slaan ..quote:Op maandag 7 december 2015 10:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als je kaarten hebt gekocht kun je meestal nog eens gelijk kopen, is echt raar.
Collega van mij gebruikt dat trucje ook(ook toen bij de vorige Adele concerten), had gekocht en kon daarna nog eens kopen, dus maakte daar mooi gebruik van.quote:Op maandag 7 december 2015 10:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Klopt ja, zo had ik voor m'n gehele vriendenkring Pinkpop kaarten destijds.
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op maandag 07-12-2015 om 10:18:25Helaas! Alle twee de shows zijn uitverkocht! reageer retweet
Koop ze dan en verkoop zequote:Op maandag 7 december 2015 10:17 schreef GotC het volgende:
Probeerde net voor de lol nog eens.. Ik kon net voor de zaterdag alleen nog voor vak 201 kopen.Dus weer laten gaan.
Dus als al die mensen dan even uit de wachtrij gaan zodat ik door kan gaan is er misschien nog kans.quote:Adele fans: Alle shows zijn uitverkocht. Het heeft geen zin meer om het te proberen.
Ik ben er gVD net 10 seconden in voordat deze tweet werd geplaatst...niets meer....quote:Op maandag 7 december 2015 10:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op maandag 07-12-2015 om 10:18:25Helaas! Alle twee de shows zijn uitverkocht! reageer retweet
Ja dan meldt Ticketmaster het wel. Het is nu echt echt uitverkocht.quote:Op maandag 7 december 2015 10:20 schreef MissLuna het volgende:
Er vallen vaak kaarten terug ivm mislukte betalingen. Blijven proberen!
Post er een paar hier... gedeelde smart is halve smartquote:Op maandag 7 december 2015 10:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ga nu naar de Facebook en Twitter van Ticketmaster, genieten van de haat.
Gebeurt wel vaker hoor dat Ticketmaster het meldt én de site zelf uitverkocht aangeeft en je daarna nog een ticket kunt scoren.quote:Op maandag 7 december 2015 10:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja dan meldt Ticketmaster het wel. Het is nu echt echt uitverkocht.
Dit. Zo kwam een vriend alsnog aan Coldplay kaarten,quote:Op maandag 7 december 2015 10:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker hoor dat Ticketmaster het meldt én de site zelf uitverkocht aangeeft en je daarna nog een ticket kunt scoren.
Verkoop bij AC/DC was net zo dramatischquote:Op maandag 7 december 2015 10:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Blij dat ik een metalhead ben, daar heb je dit soort gezeik (zo goed als) niet.
Zo scoorde ik nog een U2 staplaats-ticket ruim anderhalf (!) uur na de start van de verkoop.quote:Op maandag 7 december 2015 10:23 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Dit. Zo kwam een vriend alsnog aan Coldplay kaarten,
Ga je nog wel een concertverslagje posten?quote:
Ja en Rammstein ook wel eens, maar daar heb je niet 4 concerten waar heel Nederland leip van wordt.quote:Op maandag 7 december 2015 10:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Verkoop bij AC/DC was net zo dramatisch
Had ik ook.quote:Op maandag 7 december 2015 10:16 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2015 10:22 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Post er een paar hier... gedeelde smart is halve smart
twitter:whytrygrande twitterde op maandag 07-12-2015 om 10:28:29@Ticketmaster_NL wat heb jullie een kut website echt verschrikkelijk met GEEN vriendelijke groet reageer retweet
Onder het excuus: Helaas kunnen wij niet.quote:Op maandag 7 december 2015 10:29 schreef HeyFreak het volgende:
Wat een teringsite. Werd er uit geflikkerd om vervolgens weer achteraan aan te sluiten
Gelukkig staan ze wel alweer voor woekerprijzen op marktplaats
Ik las juist dat je geen meerdere browsers/schermen zou mogen gebruiken omdat ticketmaster daarop let.quote:Op maandag 7 december 2015 10:27 schreef Melleyn het volgende:
Ik had 4 schermen open en m'n telefoon, komt ik er om 3 over 10 op m'n telefoon doorheen
twitter:lindavanputten twitterde op maandag 07-12-2015 om 10:28:01@nancyvurk @Ticketmaster_NL Ben ik dan om 05:30 voor opgestaan. Nutteloos. reageer retweet
Hahahaha wat een muts hé.quote:Op maandag 7 december 2015 10:30 schreef jcdragon het volgende:
twitter:lindavanputten twitterde op maandag 07-12-2015 om 10:28:01@nancyvurk @Ticketmaster_NL Ben ik dan om 05:30 voor opgestaan. Nutteloos. reageer retweet
![]()
En iemand die om 9:59 inlogde had hem wel (bij wijze van spreken).quote:Op maandag 7 december 2015 10:30 schreef jcdragon het volgende:
![]()
Mensen die denken dat als ze om 6 uur online gaan er wel in komen.quote:Op maandag 7 december 2015 10:32 schreef Zelfwoordenaar het volgende:
[..]
En iemand die om 9:59 inlogde had hem wel (bij wijze van spreken).
Arenaquote:Op maandag 7 december 2015 10:33 schreef Leonos het volgende:
Waarom doet ze niet gewoon 2x ArenA. Scheelt haar optreden en meer mensen.
Win win
Hopelijk: Omdat ze slim is en beter geluid wil?quote:Op maandag 7 december 2015 10:33 schreef Leonos het volgende:
Waarom doet ze niet gewoon 2x ArenA. Scheelt haar optreden en meer mensen.
Win win
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Vraag_en_aanbodquote:Op maandag 7 december 2015 10:29 schreef HeyFreak het volgende:
Wat een teringsite. Werd er uit geflikkerd om vervolgens weer achteraan aan te sluiten
Gelukkig staan ze wel alweer voor woekerprijzen op marktplaats
Mwah, ik was er al door na een half uur wachten om 8 uur. Alleen de ticketpagina vernieuwde niet. Denk wel dat het zin heeft om van tevoren al door de wachtrij heen te gaan.quote:Op maandag 7 december 2015 10:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sowieso al die mensen die niet snappen dat het geen nut heeft om al om om 0600 in een wachtrij te gaan staan.
Natuurlijk!quote:Op maandag 7 december 2015 10:24 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ga je nog wel een concertverslagje posten?
En als je om tien voor tien online gaat kom je in een wachtrij van langer dan een uur. Dat werkt wel, bedoel je?quote:Op maandag 7 december 2015 10:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat als ze om 6 uur online gaan er wel in komen.![]()
![]()
![]()
Ik geniet hier wel weer van.
Ik heb tot nu toe altijd kaarten gekregen toen ik rond 10 uur in de wachtrij ging. Dus ja, dat heeft een grote kans van slagen.quote:Op maandag 7 december 2015 10:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En als je om tien voor tien online gaat kom je in een wachtrij van langer dan een uur. Dat werkt wel, bedoel je?
In Ziggo Dome? Een intieme sessie?quote:Op maandag 7 december 2015 10:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waarschijnlijk: Intieme sessie, Adele doet volgens mij geen tot weinig stadions aan(gok maar iets)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |