Hier de tickets voor de NL shows die via seatwave worden aangeboden: http://www.seatwave.nl/adele-tickets/seizoen Daar pakt Ticketmaster toch mooi nóg een keer heel veel geld. Met hun "reserveringskosten"quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:51 schreef RipCity het volgende:
Liefhebbers die willen weten voor hoeveel kaarten verkocht worden:
[ afbeelding ]
Dat zijn laatste sales (van London concert als voorbeeld)
Aanmelden via Adele.com. Weet niet of dat nog kan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:38 schreef Negentiendertig het volgende:
Hoe werkt die Adele-presale? Met een code? Zo ja- iemand een code over?
Nee, helaas. Registratie is gesloten t/m maandagquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aanmelden via Adele.com. Weet niet of dat nog kan.
Daarbij, die code is persoonsgebonden.
Oh, laat maar dan. Ik hou het dan bij d'r nieuwe cdquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aanmelden via Adele.com. Weet niet of dat nog kan.
Daarbij, die code is persoonsgebonden.
Wil je maadag niet proberen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:50 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Oh, laat maar dan. Ik hou het dan bij d'r nieuwe cd
Vroeger lagen ze met 8 slaapzakken voor het postkantoorquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:03 schreef Lastpost het volgende:
Niet zo vreemd met al die figuren die met 8 apparaten staan ingelogd in de hoop op kaarten.
quote:Advance sale tickets for these newly added dates will only be available for existing members who have not yet purchased tickets from Adele.com. However, if you would like to purchase tickets, the general sale will begin on Monday 7th December at 9am GMT.
M'n beste optie is waarschijnlijk m'n moeder, maar die is helemaal niet handig met dat soort dingen. Vrienden enzo al gevraagd, die gaan hun best doen, maar die zitten ook allemaal op hun werk/studie/etc., dus daar verwacht ik niet teveel van.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, dat is echt pech. Iemand lief aankijken?
Net 600euro verdiend. Top die Adele!quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:06 schreef Lastpost het volgende:
Mocht ik er maandag doorheen komen bestel ik wel gewoon alle 4 de kaarten, voor de zekerheid. Er vanaf komen doe je toch wel als ik dit zo zie.
PMquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:46 schreef Studiotje het volgende:
Mocht iemand nog een code willen hebben voor zondag.. Ik weet niet of ze aan emailadressen gekoppeld zijn, maar ik heb er nog een
Die reactiesquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:53 schreef golfer het volgende:
http://speld.nl/2015/12/0(...)ar-dat-doen-we-niet/
![]()
Was eentje net wat snellerquote:
Haha bazinquote:Op vrijdag 4 december 2015 16:15 schreef Pino112 het volgende:
Die docente heeft acht kaarten weten te scoren met haar klas.
Hele klas krijgt vast een 10 voor cultuur & maatschappij.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:15 schreef Pino112 het volgende:
Die docente heeft acht kaarten weten te scoren met haar klas.
Dat gaat niet werken, want die is gekoppeld aan je e-mailadres.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:40 schreef PeeJie_ het volgende:
Heeft er heeeeeel toevallig nog iemand een presale code over voor de presale van zondag en zou die zo lief willen zijn om mij die te kunnen DM'en?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken, want die is gekoppeld aan je e-mailadres.
Nee hoor, ik heb woensdag kaarten besteld op een e-mailadres die ik niet had gebruikt om aan te melden bij adele.comquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken, want die is gekoppeld aan je e-mailadres.
Ja, maar wij gaan met mijn schoonbroer en vriend en nu is me schoonzus en vriend een beetje teleurgesteldquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wacht even, jij hebt toch al kaarten?
Ohjee, de ellende!quote:Op zaterdag 5 december 2015 08:14 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ja, maar wij gaan met mijn schoonbroer en vriend en nu is me schoonzus en vriend een beetje teleurgesteld
Hehe klopt, ach ik probeer soms me best te doenquote:Op zaterdag 5 december 2015 10:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohjee, de ellende!![]()
Ik wil ook graag met mijn hele familie en schoonfamilie maar helaas, ik kon niets voor ze doen aangezien ik zelf ook niets heb.![]()
Vraagje. Ben jij vanaf die link in de email, met die code, gelijk om 11 gaan inloggen of vanaf de tourpagina?quote:Op zondag 6 december 2015 11:31 schreef Wolken het volgende:
Ik heb 2 kaarten weten te scoren voor 6 juni. Meer was helaas niet mogelijk dus nu gaan mijn zus en mijn beste vriendin samen aangezien ik ook al naar Keulen ga en ik vind dat mensen die nog niet zijn geweest eerder mogen gaan dan dat ik 2 keer ga.
Argh! Wat erg.quote:Op zondag 6 december 2015 11:35 schreef Irrem het volgende:
Gewoon er doorheen komen, code invullen en als je op de pagina komt om kaarten te selecteren een melding 'page not found' krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |