abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 december 2015 @ 21:04:58 #101
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_158018574
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:01 schreef Bitlord het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zicht op de lijn Nieuwerschans - Leer want te ver van huis.

Mijn indruk als Randstedeling is echter dat het een zwaar gesubsidieerde spoorverbinding is
En dat is precies het probleem. De mensen die over het geld gaan zitten allemaal in de randstad en velen hebben geen flauw idee van hoe belangrijk zo'n verbinding kan zijn. Die denken "afstervend gebied, zonde om daar miljarden in te pompen".

Daarom ging de Zuiderzeelijn niet door en mag de NAM nog altijd de Groningse bodem leegpompen, ook al storten er halve dorpen in vanwege aardbevingen.
  vrijdag 4 december 2015 @ 21:08:28 #102
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_158018706
Hear hear
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 4 december 2015 @ 21:10:05 #103
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_158018784
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 21:01 schreef dennistd het volgende:
Is al verwijderd denk ik, iemand een screenshot?
Wel gezien, helaas geen screenshots gemaakt omdat ik dacht dat hij er wel zou blijven staan voor den aantal uur :(
  vrijdag 4 december 2015 @ 21:11:08 #104
418719 Prins_Pils
Lekkere pauper.
pi_158018823
De allerlaatste Amsterdamse Zilvermeeuw-metro's zijn vandaag afgevoerd naar de sloper. Er is nog één Mohikaan overgebleven, stel 23, dat een museumfunctie krijgt.
doei
  vrijdag 4 december 2015 @ 21:14:08 #105
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_158018920
Mooi. Slotjes van smelten voor op kuttopics.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator vrijdag 4 december 2015 @ 21:29:35 #106
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_158019493
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 21:04 schreef James1988 het volgende:

[..]

En dat is precies het probleem. De mensen die over het geld gaan zitten allemaal in de randstad en velen hebben geen flauw idee van hoe belangrijk zo'n verbinding kan zijn. Die denken "afstervend gebied, zonde om daar miljarden in te pompen".

Daarom ging de Zuiderzeelijn niet door en mag de NAM nog altijd de Groningse bodem leegpompen, ook al storten er halve dorpen in vanwege aardbevingen.
_O_
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 4 december 2015 @ 21:36:00 #107
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_158019779
Stadskinderen arrogant kutvolk, terwijl ze van God noch zure appelen weten. Disgusting.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 4 december 2015 @ 21:57:29 #108
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_158020751
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Oh, vast wel. Maar de treinen zijn altijd wel redelijk gevuld. Cijfers heb ik niet, iemand anders vast wel.
Volgens RTV Noord zijn er dagelijks twee- tot drieduizend reizigers op Nieuweschans - Leer. Is dat veel?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  vrijdag 4 december 2015 @ 21:58:15 #109
418719 Prins_Pils
Lekkere pauper.
pi_158020785
Het zijn er ongeveer vijfhonderd. Gemiddeld om en nabij de 15 per trein dus.
doei
  Redactie Sport vrijdag 4 december 2015 @ 22:00:57 #110
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_158020885
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 21:58 schreef Prins_Pils het volgende:
Het zijn er ongeveer vijfhonderd. Gemiddeld om en nabij de 15 per trein dus.
Waar haal jij die 500 weg dan? De 2000-3000 komen hier weg: http://www.rtvnoord.nl/ni(...)reinverkeer-mogelijk
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 4 december 2015 @ 22:02:10 #111
418719 Prins_Pils
Lekkere pauper.
pi_158020932
Ja dat schijnt fout te zijn, oude cijfers en dan ook nog foutief keer tien ofzo. Iemand zei het net op OVinNL, eens kijken wat voor bronnetje diegene had :P
doei
  vrijdag 4 december 2015 @ 22:02:32 #112
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_158020947
en nu zijn het er ongeveer 4. eoa pipo verhuurt zijn rubberboot.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 4 december 2015 @ 22:03:13 #113
418719 Prins_Pils
Lekkere pauper.
pi_158020980
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 december 2015 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu zijn het er ongeveer 4. eoa pipo verhuurt zijn rubberboot.
_O-
doei
pi_158021010
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 22:00 schreef dennistd het volgende:

[..]

Waar haal jij die 500 weg dan? De 2000-3000 komen hier weg: http://www.rtvnoord.nl/ni(...)reinverkeer-mogelijk
Bij 3000 zou de serie drukker zijn dan welke sprinter die Utrecht C aandoet, lijkt me niet dus.
  vrijdag 4 december 2015 @ 22:04:50 #115
418719 Prins_Pils
Lekkere pauper.
pi_158021031
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 22:02 schreef Prins_Pils het volgende:
Ja dat schijnt fout te zijn, oude cijfers en dan ook nog foutief keer tien ofzo. Iemand zei het net op OVinNL, eens kijken wat voor bronnetje diegene had :P

Oh het was 'Vinny' die het 'meent te hebben gelezen'. Die 500 zou nog gaan verdubbelen met 'geplande investeringen in het attractiever maken van de lijnvoering'.

Hmmm. Hij zal het vast wel hebben gelezen maar ik pak even het zoutvaatje voor de zekerheid :)
doei
  vrijdag 4 december 2015 @ 22:08:45 #116
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_158021182
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 21:58 schreef Prins_Pils het volgende:
Het zijn er ongeveer vijfhonderd. Gemiddeld om en nabij de 15 per trein dus.
500 reizigers lijkt me wel erg weinig hoor. Arriva was juist van plan om de frequentie op zondag op te voeren tot een uurdienst (nu 1x/2 uur), dat zouden ze niet doen bij die aantallen lijkt me?
  vrijdag 4 december 2015 @ 22:13:54 #117
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_158021366
http://www.wiederline.com/ kan ook de ijskast in...
  vrijdag 4 december 2015 @ 22:40:19 #118
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_158022278
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 22:04 schreef Prins_Pils het volgende:

[..]

Oh het was 'Vinny' die het 'meent te hebben gelezen'. Die 500 zou nog gaan verdubbelen met 'geplande investeringen in het attractiever maken van de lijnvoering'.

Hmmm. Hij zal het vast wel hebben gelezen maar ik pak even het zoutvaatje voor de zekerheid :)
Uurtje gegoogled, maar geen cijfers kunnen vinden... -O-
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  vrijdag 4 december 2015 @ 22:48:37 #119
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_158022536
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 22:04 schreef Prins_Pils het volgende:

[..]

Oh het was 'Vinny' die het 'meent te hebben gelezen'.
Neukt ie nog steeds snorremeisjes?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 4 december 2015 @ 22:48:50 #120
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_158022546
Op Treinreiziger.nl staat en ik citeer: In Leer staat nog een Arriva-treinstel. Dat treinstel gaat dit weekend via een andere route, waarschijnlijk via Bad Bentheim, weer terug naar Groningen.
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:02:10 #121
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_158022954
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 22:48 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Op Treinreiziger.nl staat en ik citeer: In Leer staat nog een Arriva-treinstel. Dat treinstel gaat dit weekend via een andere route, waarschijnlijk via Bad Bentheim, weer terug naar Groningen.
Arriva meldde op Twitter:

Arriva_NL twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 16:37:27 @JeroenBos_97 Het stel dat in Leer staat komt zondag via een omweg terug naar Groningen :) ^YZ reageer retweet
dennistd twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 17:02:55 @Arriva_NL @JeroenBos_97 Mocht je tijden hebben dan hoor ik ze graag (en met mij nog vele andere Twentse fotografen)! reageer retweet
Arriva_NL twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 17:11:29 @dennistd @JeroenBos_97 Die heb ik helaas niet doorgekregen. Dat wordt een zondagje in spanning wachten ;) ^YZ reageer retweet
pi_158023106
Railinfra Solutions heeft in 2010 een onderzoek gedaan naar deze spoorverbinding. In 2010 maakten er 188 reizigers per dag per richting gebruik van. De uitbreiding naar een uurdienst zou 50% extra reizigers opleveren. Laten we dus zeggen 600 reizigers per dag in totaal.

Er rijden, pardon reden, 16 treinen per dag. De gemiddelde bezetting was dus 38 reizigers. Een Spurt 2/8 heeft zo'n 170 zitplaatsen. De gemiddelde bezetting is dus 22%, als inderdaad de reizigersgroei van 50% is gerealiseerd.

(bron: http://www.provinciegroni(...)010-17928bijlage.pdf )
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:10:16 #123
418719 Prins_Pils
Lekkere pauper.
pi_158023186
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:07 schreef Bitlord het volgende:
Laten we dus zeggen 600 reizigers per dag in totaal.

Er rijden, pardon reden, 16 treinen per dag. De gemiddelde bezetting was dus 38 reizigers.
16 per dag, of 16 per dag per richting? Mij lijkt het het laatste, in dat geval is de bezetting 19 per trein.
doei
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:14:41 #124
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_158023309
Gedeputeerde Fleur Dräper (D66) over de vernielde brug:

quote:
'Er zou al gekeken worden welke aanpassingen nodig zouden zijn om de treinverbinding tussen Groningen en Bremen mogelijk te maken', aldus Gräper. 'Een grote wens van het project was om er een tweespoorsbrug van te maken. Dat leek altijd heel erg duur. Nu moet er een nieuwe brug komen, dus dat zou een voordeel kunnen zijn. Maar nogmaals, het is nog veel te vroeg. We zullen met onze Duitse partners in gesprek gaan en kijken of we toch een sprong voorwaarts kunnen maken.'
Da's wel waar, nu er toch een compleet nieuwe brug moet komen kunnen ze er maar beter een dubbelsporige van maken...
pi_158023348
Maak ik nu -enigszins aangeschoten door de wijn- een rekenfout? Volgens mij zat ik sowieso bij de zondagsdienstregeling te kijken in de folder, die op de een of andere wijze vōōr de weekdrgl staat ( http://www.arriva.nl/uploads/media/Groningen_Leer_v.v.pdf )

Er rijden doordeweeks 15 treinen richting Leer en 15 treinen vanaf Leer naar Groningen.

Er zitten dus een ongelooflijke aantal van 20 reizigers per rit in die trein met een gemiddelde bezetting van 12 procent.

Om James te volgen: ik denk inderdaad dat dit een ongelooflijk belangrijke verbinding is.
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:24:46 #126
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_158023607
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:16 schreef Bitlord het volgende:

Er zitten dus een ongelooflijke aantal van 20 reizigers per rit in die trein met een gemiddelde bezetting van 12 procent.

Om James te volgen: ik denk inderdaad dat dit een ongelooflijk belangrijke verbinding is.
Leer is natuurlijk niet een wereldbestemming van het kaliber Antwerpen of Keulen. Voor een grensoverschrijdende stoptrein vind ik het nog een vrij aardige bezetting, en er is groeipotentie. De brug niet herstellen is denk ik politiek niet acceptabel.

Eind vorig jaar was de bovenbouw van het traject ernstig verouderd en moest het hele stuk Nieuweschans - Leer gemoderniseerd worden. Men had destijds kunnen besluiten om het traject op te doeken en te verbussen, maar er werd grondig gemoderniseerd. Dat liep wel een beetje uit...
pi_158023674
Ik ben helemaal geen tegenstander van het ondersteunen van regionale spoorverbindingen. Als je ziet wat er het afgelopen decennium bereikt is in de Achterhoek en op de PEN-lijnen dan kunnen we daar best trots op zijn. Alleen besteed het geld wel waar het nodig is. Als er kennelijk commerciële bedrijven als Flixbus (en Public Express die weggeconcureerd is met subsidie) dezelfde verbinding kunnen rijden zonder overheidsbijdrage zeg ik: laat dat vervoer in de marge lekker aan hun over en besteed je geld beter.

Er wordt nu kennelijk 16 miljoen euro besteed aan alleen een onderzoek naar verbetering van de verbinding. ( http://issuu.com/natascha(...)rline_-_dutch_versio ) Als daar niets uitkomt (kan me niet voorstellen dat de MKBA ooit positief wordt) betekent dat over 4 jaar verspreid er 18 euro per reiziger is gespendeerd aan deze verbinding, boven nog eens allerlei andere subsidies (bijvoorbeeld exploitatiesubsidies). Dat slaat toch eigenlijk nergens op?

[ Bericht 36% gewijzigd door Bitlord op 04-12-2015 23:33:02 ]
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:31:00 #128
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_158023778
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:27 schreef Bitlord het volgende:
Als er kennelijk commerciële bedrijven als Flixbus (en Public Express die weggeconcureerd is met subsidie) dezelfde verbinding kunnen rijden zonder overheidsbijdrage zeg ik: laat dat vervoer in de marge lekker aan hun over en besteed je geld beter.
Flixbus en consorten hebben zeker hun plek, maar ze vissen de krenten uit de pap en zullen zeker geen bus laten rijden om 3 uur 's middags of om 9 uur 's avonds. Je kunt als overheid geen enkele invloed op die bedrijven uitoefenen.

Als je als overheid de ambities hebt om de internationale verbindingen te verbeteren doe je er beter aan om het vervoer zo aantrekkelijk mogelijk te maken, daar past een 3x per dag rijdende reserveringsplichtige bus gewoon niet bij.
pi_158023996
Je kunt het ook anders stellen: Flixbus ziet gewoon terecht in dat er gewoon geen vervoersvraag is op die tijdstippen. Terwijl tussen Groningen en Leeuwarden mensen als in een sardineblikje op elkaar gepakt staan, staat er in het grote dorp Leer een treinstel 50 minuten niets te doen.


Laat die 4 mensen die om 15:00 van Leer naar Groningen willen lekker de auto pakken of hun reis op een ander moment maken.

Overigens laat Flixbus om 14:35 en 20:00 een bus rijden van Leer naar Groningen, die ook nog eens 24 minuten sneller is en vaak ook nog voordeliger is.

[ Bericht 8% gewijzigd door Bitlord op 04-12-2015 23:43:18 ]
pi_158024122
De wiederlin heeft natuurlijk ook een belangerijke binnenlandse functie.

Ik heb een aantal zaterdagen gereist naar leer en tot zuidbroek zaten de treinen toch altijd wel vol, vanaf zuidbroek tot leer was het druk maar geen staan.

Uiteraard is mijn bevinding geen garantie voor andere dagen.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:43:19 #131
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_158024125
Tsja, die Flixbus rijdt rechtstreeks terwijl die stoptrein toch al bijna in Leer is wanneer hij in Nieuweschans aankomt.

Wat dan weer wel netjes is is dat de NS-reisplanner de vervangende bussen toont. Jammer genoeg zal dat de komende 5 jaar zo blijven :(
pi_158024226
Maar daar gaat het hier niet over Merode32. Zoals al eerder gesteld heeft de regionale trein een belangrijke functie IN Nederland. Zeker nu er een paar jaar geleden in alle Terechte wijsheid is bedacht geen of weinig parallele busdiensten meer te laten rijden.

Die trein zit ook goed vol, heb ik zelf mogen zien, op het binnenlandse traject. Maar dat stuk tussen Nieuweschans en Leer slaat eigenlijk gewoon nergens op.
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:51:03 #133
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_158024327
Er is afgelopen nacht proefgereden met ICE-3 op de HSL :o

http://www.spoorforum.nl/spoorforum/phpBB3/viewtopic.php?p=47603
pi_158024380
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:43 schreef James1988 het volgende:
Tsja, die Flixbus rijdt rechtstreeks terwijl die stoptrein toch al bijna in Leer is wanneer hij in Nieuweschans aankomt.

Wat dan weer wel netjes is is dat de NS-reisplanner de vervangende bussen toont. Jammer genoeg zal dat de komende 5 jaar zo blijven :(
Nu de trein+bus er 90 minuten over doet mét overstap met de Flixbus als concurrent met 50 minuten reistijd vermoed ik dat het in het geheel niet meer rendabel is om de treindienst te herstellen, zeker als het zo godsklerelang duurt voordat de brug er weer is.

Over 5 jaar stikt het in Nederland van de Flix- Flex- en andere budgetbussen, is zo mijn verwachting. Laat Arriva lekker rijden op de overige PEN-lijnen, daar hebben ze een grote rol, maar niet hier.
pi_158025099
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:52 schreef Bitlord het volgende:

[..]

Nu de trein+bus er 90 minuten over doet mét overstap met de Flixbus als concurrent met 50 minuten reistijd vermoed ik dat het in het geheel niet meer rendabel is om de treindienst te herstellen, zeker als het zo godsklerelang duurt voordat de brug er weer is.

Over 5 jaar stikt het in Nederland van de Flix- Flex- en andere budgetbussen, is zo mijn verwachting. Laat Arriva lekker rijden op de overige PEN-lijnen, daar hebben ze een grote rol, maar niet hier.
ja, maar even de mindset he. Er wordt niet "tijdelijk extra inzet"gevraagd.

Je hebt als busvervoerder nu een unieke kans om in dat gat te springen zoals Bitlord al zei. En inderdaad als je dat goed doet weet over 5 jaar niemand meer dat er ooit een trein gereden heeft
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:26:22 #136
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_158025265
Laten we hopen dat de brug sneller is hersteld dan pas over 5 jaar.

Het zal wel niet, de complete brug inclusief fundering moet worden vervangen en infrastructuurprojecten in Duitsland duren nou eenmaal gruwelijk lang. Kijk maar naar de Bad Oeynhausen-bypass, dat project loopt al jaren en is nog lang niet klaar :N
pi_158025321
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:26 schreef James1988 het volgende:
infrastructuurprojecten in Duitsland duren nou eenmaal gruwelijk lang. Kijk maar naar de Bad Oeynhausen-bypass, dat project loopt al jaren en is nog lang niet klaar :N
Dinslaken :X

Kansloos.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_158025366
Bad Oeynhausen idd daar moet je nog steeds dwars door de stad met 8 of 10 stoplichten :') Zijn ze pas 30 jaar en nog 30 jaar mee bezig :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 5 december 2015 @ 00:31:25 #139
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_158025382
Alleen als de diverse partijen snel tot een akkoord komen kan het redelijk snel. Zo niet, dan kan het wel eens einde verhaal voor dat lijntje zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:31:27 #140
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_158025383
Dit is dan wel weer een pareltje van informatievoorziening:

quote:
Nachtnet Eindhoven-Tilburg/Den Bosch
Melding vrijdag 4 december 2015, 22:23 uur:
Oorzaak: Herstelwerkzaamheden

Vanavond is er een defect aan de sporen bij station Boxtel ontstaan. Hierdoor rijden op dit moment geen Sprinters tussen Boxtel en Tilburg. Vannacht wordt waarschijnlijk aan herstel gewerkt.
De impact van deze werkzaamheden wordt nu onderzocht. Maar indien u vannacht tussen Tilburg en Eindhoven of tussen Den Bosch en Eindhoven reist, kunnen ze invloed hebben op uw treinreis.
De exacte duur van de werkzaamheden is nog niet bekend, maar ze duren vermoedelijk de hele nacht.
Reist u vannacht op bovenstaande trajecten? Hou dan de berichtgeving op deze site in de gaten en plan kort voor vertrek uw reis in de planner voor een zo actueel mogelijk reisadvies.
Ofwel, zoek het maar uit. :W
pi_158025431
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:31 schreef James1988 het volgende:
Dit is dan wel weer een pareltje van informatievoorziening:

[..]

Ofwel, zoek het maar uit. :W
Hopelijk is het binnen 5 jaar opgelost _O-
pi_158025455
Heb dit weekend de keuze tussen ramptoerisme in Weener en kerstmarkt in Kleve
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 5 december 2015 @ 00:36:07 #143
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_158025470
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb dit weekend de keuze tussen ramptoerisme in Weener en kerstmarkt in Kleve
Zondag geen gelenktriebwagen platen?
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:38:11 #144
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_158025506
quote:
4s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dinslaken :X

Kansloos.
En wat te denken van het derde spoor voor de Betuweroute... die lijn is al sinds 2007 open, maar omdat de sporen aan de Duitse kant vol zitten kan het deel tussen Zevenaar en Rotterdam niet ten volle benut worden.

"De werkzaamheden voor het ‘derde spoor’ tussen Emmerich en Oberhausen vinden plaats van 2016 tot 2023." aldus ProRail. :')
pi_158025534
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:38 schreef James1988 het volgende:
tussen Emmerich en Oberhausen
DINS LA KEN
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_158025549
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Zondag geen gelenktriebwagen platen?
welke em waar dan? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:41:35 #147
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_158025576
quote:
4s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

DINS LA KEN
Oh, we hadden het dus over hetzelfde _O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

welke em waar dan? :?
Een Arriva-GTW die in Leer is gestrand gaat morgen via Bentheim terug naar het Noorden.
pi_158025660
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:41 schreef James1988 het volgende:

[..]

Oh, we hadden het dus over hetzelfde _O-
Ja, al hadden we er ook 3 of 5 of 7 jaar over kunnen doen om tot die conclusie te komen :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:47:34 #149
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_158025688
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, al hadden we er ook 3 of 5 of 7 jaar over kunnen doen om tot die conclusie te komen :)
Ik dacht dat je het over één of andere bovenleidingvernieuwing had die ook al maanden duurt :P
pi_158025723
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:47 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ik dacht dat je het over één of andere bovenleidingvernieuwing had die ook al maanden duurt :P
Nee ik ben een techneut van de kouwe grond jwz O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')