quote:Al langer gonst in spoorwegland het gerucht over de mogelijke verlening van de inzet MAT'64 tot maart of april 2016. Inmiddels is er een bevestiging gekomen dat de inzet van MAT'64 inderdaad verlengd gaat worden tot en met in ieder geval maart 2016, dit omdat er anders een te groot te kort aan zitplaatsen zou ontstaan omdat de herindienststelling van DDM-1 en de indienststelling van de FLIRT's die NSR heeft besteld nog even op zich laat wachten.
https://www.facebook.com/(...)395006705444/?type=3
Enschede - Groningen had vanmiddag 10 manquote:Op vrijdag 4 december 2015 17:45 schreef Bitlord het volgende:
Die binnenlandse bussen van Flixbus moeten nog wel wat bekendheid krijgen volgens mij nu ik er toch naar zit te kijken:
De ritjes van Rotterdam naar Den Bosch vandaag hebben vandaag respectievelijk 4, 8 en 7 passagiers. Alleen morgenochtend zit er bus vrij vol met 24 mensen. Maar daar zou NS ook niet voor rijden.
Ik gok dat die scheepsbouwer in Papenburg wel wat geld wil steken in een spoortunnel. Al is de grond daar wel zo slap als wat.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:26 schreef Igen het volgende:
[..]
Het kan maar zo dat het überhaupt neit eens meer is toegestaan om een nieuwe brug te bouwen met de pijlers in de rivier, zo dicht bij elkaar. De regels daarover zijn in de afgelopen decennia een stuk strenger geworden in Duitsland.
Ik zou het met Flixboot proberen, om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:42 schreef Bitlord het volgende:
Lijkt me zeer waarschijnlijk dat Flixbus in dit gat stapt.
Mijn suggestie is dan nog niet zo gekquote:Op vrijdag 4 december 2015 16:24 schreef Zug-Chef het volgende:
Die gaan wel naar alternatieven zoeken hoor, uiteindelijk. Bedoel een maand of 2 is nog wel overbrugbaar. Maar het lijkt er nu op 'minstens' 5 jaar te gaan duren...
En dus?quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:01 schreef Bitlord het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zicht op de lijn Nieuwerschans - Leer want te ver van huis.
Mijn indruk als Randstedeling is echter dat het een zwaar gesubsidieerde spoorverbinding is
Oh, vast wel. Maar de treinen zijn altijd wel redelijk gevuld. Cijfers heb ik niet, iemand anders vast wel.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:01 schreef Bitlord het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zicht op de lijn Nieuwerschans - Leer want te ver van huis.
Mijn indruk als Randstedeling is echter dat het een zwaar gesubsidieerde spoorverbinding is
En voor een treinverbinding Bremen-Groningen is ook wel markt voor denk ik.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Oh, vast wel. Maar de treinen zijn altijd wel redelijk gevuld. Cijfers heb ik niet, iemand anders vast wel.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Plan V tot april 2016 op de baan! , op verzoek van de overheid .... RailWiki beweerd dit, en op Somda weten enkele leden het ook erg stellig te beweren.
zou een leuke opening zijn van 't weekend
[..]
Vanuit Emmen de bus naar Meppen nemen kan ook. Kun je ook voor de laatste keer genieten van DB op de lijn Rheine?-Emden?quote:
Nee, hij zei woensdagavond nog "Oh ja ga ik meteen doen". Misschien komt het morgen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:24 schreef greavy het volgende:
Weet iemand toevallig waarom Monopoly het Nieuwjaarsrondje nog niet betaald heeft en ook niet reageert op een mailtje?
Oh dit is geen planner met stations en zulks?quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:59 schreef greavy het volgende:
Dat zijn de 2 dienstregelingspunten die het kortst bij de brug aan weerszijden liggen.
Bunde.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:59 schreef Prins_Pils het volgende:
Stations Ihrhove en Bünde staan wel op de planning om ze te gaan heropenen. Het schijnt dat ze nu toch aan die lijn aan het klussen zijn, kunnen ze dat ook wel meteen doen
nee hiermee bereken je de infraheffing die DB Netz aan vervoerders berekent.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:00 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Oh dit is geen planner met stations en zulks?
Hoe heb ik mij zo kunnen vergissenquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bunde.
Bünde ligt aan de Pimpel. Die Zigarrenstadt.
Ja, ik heb maar even standaardprijs ingevuld....quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:02 schreef Zug-Chef het volgende:
Infraheffing per treinrit neem ik aan?
Hebben ze nu mooi 5 jaar de tijd voorquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:00 schreef Zug-Chef het volgende:
Dan mag je de dienstregeling tussen Groningen en Veendam/Winschoten ook wel aanpassen
Bünde moet je overstappen voor het lijntje naar Rahdenquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:01 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Hoe heb ik mij zo kunnen vergissenNja, beide plaatsen waar je niet wil zijn
Wil je een beetje snel weer kunnen rijden dan zullen diverse partijen snel de koppen bij elkaar moeten steken. Het moet iig geen eeuwig durend project worden als ze er weer een trein willen laten rijden.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik gok dat die scheepsbouwer in Papenburg wel wat geld wil steken in een spoortunnel. Al is de grond daar wel zo slap als wat.
Er staat daar te veel nuttige info om het risico op een ban te lopen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
Dennis, heb je al op Somda gevraagd hoe laat Arriva zondag via Bentheim wil rijden?
Als jij even het topic linkt waar ik het moet vragen offer ik me wel op....quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:22 schreef dennistd het volgende:
[..]
Er staat daar te veel nuttige info om het risico op een ban te lopen.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:26 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Als jij even het topic linkt waar ik het moet vragen offer ik me wel op....
Een lege pagina?quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:48 schreef greavy het volgende:
http://somda.nl/mobiel/fo(...)m_discussionid=17508
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |