nee hiermee bereken je de infraheffing die DB Netz aan vervoerders berekent.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:00 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Oh dit is geen planner met stations en zulks?
Hoe heb ik mij zo kunnen vergissenquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bunde.
Bünde ligt aan de Pimpel. Die Zigarrenstadt.
Ja, ik heb maar even standaardprijs ingevuld....quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:02 schreef Zug-Chef het volgende:
Infraheffing per treinrit neem ik aan?
Hebben ze nu mooi 5 jaar de tijd voorquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:00 schreef Zug-Chef het volgende:
Dan mag je de dienstregeling tussen Groningen en Veendam/Winschoten ook wel aanpassen
Bünde moet je overstappen voor het lijntje naar Rahdenquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:01 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Hoe heb ik mij zo kunnen vergissenNja, beide plaatsen waar je niet wil zijn
Wil je een beetje snel weer kunnen rijden dan zullen diverse partijen snel de koppen bij elkaar moeten steken. Het moet iig geen eeuwig durend project worden als ze er weer een trein willen laten rijden.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik gok dat die scheepsbouwer in Papenburg wel wat geld wil steken in een spoortunnel. Al is de grond daar wel zo slap als wat.
Er staat daar te veel nuttige info om het risico op een ban te lopen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
Dennis, heb je al op Somda gevraagd hoe laat Arriva zondag via Bentheim wil rijden?
Als jij even het topic linkt waar ik het moet vragen offer ik me wel op....quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:22 schreef dennistd het volgende:
[..]
Er staat daar te veel nuttige info om het risico op een ban te lopen.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:26 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Als jij even het topic linkt waar ik het moet vragen offer ik me wel op....
Een lege pagina?quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:48 schreef greavy het volgende:
http://somda.nl/mobiel/fo(...)m_discussionid=17508
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |