DIE RUST!quote:
Wolfjequote:
quote:
Als je een fashionpost wil doen hoef je niet te wachten op een sheppard liedje.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:13 schreef Bronson het volgende:
Het wordt weer tijd voor een Sheppard liedje.
Ok.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je een fashionpost wil doen hoef je niet te wachten op een sheppard liedje.
Ik heb er iets over gezegd in de OP.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je een fashionpost wil doen hoef je niet te wachten op een sheppard liedje.
Je wilt niet Marvin Gaye-en met iemand?quote:
Nee.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wilt niet Marvin Gaye-en met iemand?
Intrigerende TT wordt dat....quote:
Nee joh.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Intrigerende TT wordt dat....
Ja.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
En hebben we al zin in SR?
Als er over wil praten, hoor ik het wel.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:51 schreef ChatGirl het volgende:
http://www.buzzfeed.com/jemimaskelley/decemburghh#.mtLrk7we5Z
Verdomme.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat doe ik vanmiddag al wel.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als er over wil praten, hoor ik het wel.
Meestal hebben ze groot verpakkingen tissues.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat doe ik vanmiddag al wel.
En dan is het gegarandeerd janken![]()
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meestal hebben ze groot verpakkingen tissues.
Ik ben nu al vergeten wie er in het GH zittenquote:Op donderdag 3 december 2015 11:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Paul en Domien.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben nu al vergeten wie er in het GH zitten
Alleen Giel weet ik
Paul en Domien.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben nu al vergeten wie er in het GH zitten
Alleen Giel weet ik
Sterkte!!quote:Op donderdag 3 december 2015 12:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat doe ik vanmiddag al wel.
En dan is het gegarandeerd janken![]()
Domien z'n avondprogramma vind ik hem erg leuk doenquote:
Het is echt zo'n mooiboy geworden met z'n vlogs. Volgens mij geilt hij heel erg op alle aandacht van al die 13jarige meisjes.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Domien z'n avondprogramma vind ik hem erg leuk doen
Van 10:00-12:00 was gewoon echt een drama met hem
Niks mis mee.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is echt zo'n mooiboy geworden met z'n vlogs. Volgens mij geilt hij heel erg op alle aandacht van al die 13jarige meisjes.
Met vlogs of met 13jarige meisjes?quote:
Niks mis met geilen op aandacht.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:33 schreef Bronson het volgende:
[..]
Met vlogs of met 13jarige meisjes?
Tevens, waarom zitten ineens alle 3fm hipsterdj's te vloggen?![]()
Giel, Domien en Frank.
Vloggenquote:Op donderdag 3 december 2015 12:33 schreef Bronson het volgende:
[..]
Met vlogs of met 13jarige meisjes?
Tevens, waarom zitten ineens alle 3fm hipsterdj's te vloggen?![]()
Giel, Domien en Frank.
Ik snap het gewoon niet. Is iemands leven nou zo boeiend dat je daar vrijwillig naar gaat zitten kijken. Ik word al moe als ik er aan denk.quote:
Er zijn hordes mensen die het leven van andere mensen boeiend vinden.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet. Is iemands leven nou zo boeiend dat je daar vrijwillig naar gaat zitten kijken. Ik word al moe als ik er aan denk.
quote:
Zonder. Maar wel een verrassing in het middenquote:
TMIquote:Op donderdag 3 december 2015 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zonder. Maar wel een verrassing in het midden
Dat verstond ik dus ook.quote:
februari in Eindhovenquote:
christus te paard dat zal prikkenquote:Op donderdag 3 december 2015 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, nog een fax, maar dit is een restantje van de vorige denk ik. Te ongeduldig geweest...
Gewoon een typisch vrouwen kwijl nummer op romantiek.quote:
Ik heb de radio uitgezet en luister nu heerlijk naar countryquote:
Ik heb Boy maar eens aangezetquote:Op donderdag 3 december 2015 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb de radio uitgezet en luister nu heerlijk naar country
Niks mis meequote:
U2.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb Boy maar eens aangezet
nee Boyquote:
Geloof ik graag, nooit een sterke band geweest live... desalniettemin best leuke plaatjes uitgebrachtquote:Op donderdag 3 december 2015 15:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jawel. Wat een aanfluiting op RW was dat.
CG kan dit bevestigen.
quote:
Ja, jij wel.quote:
dat is fantastischquote:Op donderdag 3 december 2015 16:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Het Glazen Huis krijgt een andere vorm. http://www.1limburg.nl/l/19189
Puike stad.quote:
Is het zeker, heb ik deze zomer mogen ervarenquote:
Ik ben er in 2003 geweest. Erg gaaf idd. Planning is om in de komende maanden weer eens te gaan.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is het zeker, heb ik deze zomer mogen ervaren
Altijd welkom in Groningen o+quote:Op donderdag 3 december 2015 20:21 schreef ChatGirl het volgende:
Als jullie allemaal op vakantie gaan, dan mag ik vast wel met iemand van jullie mee, toch?
quote:Op donderdag 3 december 2015 20:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Altijd welkom in Groningen o+
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 03-12-2015 om 19:50:493FM DJ’s willen dat iedere artiest Coldplay meets Kings of Leon meets Velvet Underground is. Nu graag eens een band die niemand ‘meet’. reageer retweet
twitter:Ansjuh81 twitterde op donderdag 03-12-2015 om 19:53:40@dijkshoorn erger nog:de tip van Annemieke is een talentje die bij d’r eigen kerel int management zit :s reageer retweet
Nic0.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 03-12-2015 om 19:50:493FM DJ’s willen dat iedere artiest Coldplay meets Kings of Leon meets Velvet Underground is. Nu graag eens een band die niemand ‘meet’. reageer retweet
twitter:Ansjuh81 twitterde op donderdag 03-12-2015 om 19:53:40@dijkshoorn erger nog:de tip van Annemieke is een talentje die bij d’r eigen kerel int management zit :s reageer retweet
daar links zit een prima kroeg onder de S-Bahnquote:
ze worden natuurlijk ST omdat de dj's het in ze zien zitten, dus niet gek natuurlijkquote:Op donderdag 3 december 2015 20:56 schreef ChatGirl het volgende:
Het was best een beschamend optreden bij DWDD ja. Alleen maar Serious Talent meuk promoten.
1990 (muur was al gevallen, overal mensen die er stukken uit stonden te bikken, her en der nog checkpoints en zo, bizar), 2002 en 2009. Dus het wordt eigenlijk wel weer eens tijdquote:Op donderdag 3 december 2015 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben er in 2003 geweest. Erg gaaf idd. Planning is om in de komende maanden weer eens te gaan.
48 jaar, zonde!quote:Op vrijdag 4 december 2015 07:10 schreef 3rdRock het volgende:
Scott Weiland overleden. dood gevonden in tourbus. nou, als dat geen overdosis.... RIP
Wie?quote:Op vrijdag 4 december 2015 07:10 schreef 3rdRock het volgende:
Scott Weiland overleden. dood gevonden in tourbus. nou, als dat geen overdosis.... RIP
Zanger van Stone Temple Pilots en later Velvet Revolver (met o.a. Slash)quote:
Soberso!quote:
Ik had een bericht getypt hier, maar ik denk: ik zeg er maar niks over...quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Het hoogtepunt van het nieuws: kaarten krijgen voor Adele.
Wilbert bepaald naast de MH ook het nieuws. Micromanager ten top.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik had een bericht getypt hier, maar ik denk: ik zeg er maar niks over...
maar een quote uit het bericht was "manmanman"
Wat gaat straks iedereen heerlijk gefrustreerd achter de pc zitten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Het hoogtepunt van het nieuws: kaarten krijgen voor Adele.
Ik hoef geen kaarten, scheelt weer.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat gaat straks iedereen heerlijk gefrustreerd achter de pc zitten.![]()
Heerlijk met dat klote systeem van Ticketmaster.
Ik ook niet. Want Adele.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoef geen kaarten, scheelt weer.
Zekers. Maar als je kaartjes voor Adele wilt kun je er ook vanuit gaan dat veel mensen die kaartjes willen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ook niet. Want Adele.
Maar ik kan me de frustratie goed voorstellen.
Ik hoorde vanochtend op Radio 1 dat er al 100.000 mensen op facebook al hadden aangegeven erbij willen zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers. Maar als je kaartjes voor Adele wilt kun je er ook vanuit gaan dat veel mensen die kaartjes willen.
Het is idd gewoon een kutsysteem.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ook niet. Want Adele.
Maar ik kan me de frustratie goed voorstellen.
Dan zijn er minimaal zo'n 66.000 gefrustreerde mensen straks zonder kaartje.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik hoorde vanochtend op Radio 1 dat er al 100.000 mensen op facebook al hadden aangegeven erbij willen zijn.
Het zal ouwe lullen praat zijn, maar zoals het vroeger ging, met het slaapzakje voor de winkel. Dat was wel veel eerlijker. Hoe eerder je aanwezig was, hoe meer kans je op kaarten had.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is idd gewoon een kutsysteem.
En dan die ongelooflijke aidscode. Gaat tien keer fout, is niet te lezen. Al helemaal niet of het een hoofdletter is. Zit je daar in de stress.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Ticketmaster![]()
Ik hoef gelukkig ook geen kaarten, maar vorige week heb ik voor The Cure in de rij gestaan. Ben je erdoor en dan komt het leed wat kaartjes selecteren heet. Wil je zitplaatsen, gooit dat kutsysteem je steeds terug naar "neem veldkaarten, want dit zijn de best beschikbare plaatsen!!" Nee lul, ik wil de best beschikbare zitplaatsen![]()
Uiteindelijk wel gelukt, maar ik vrees dat er heel veel mensen vandaag teleurgesteld gaan worden.
Oh ja! Die had ik alweer geblokt uit m'n herinnering jaquote:Op vrijdag 4 december 2015 09:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
En dan die ongelooflijke aidscode. Gaat tien keer fout, is niet te lezen. Al helemaal niet of het een hoofdletter is. Zit je daar in de stress.![]()
twitter:RoelJewel twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 10:04:31Op #Seatwave, de "marktplaats" van #Ticketmaster, al 74 kaarten voor Adele. Vanaf 400 euro op ring 2.. #ticketmaffia https://t.co/XEsVM7btSG reageer retweet
Bij Ben Nos in Utrecht was men wel snel. Daarom altijd megadruk daar. Met mn moeder kaarten voor Bruce halenquote:Op vrijdag 4 december 2015 09:51 schreef Sersjee het volgende:
*denkt zonder weemoed terug aan de nodige nachtjes doorhalen bij het postkantoor in Beverwijk en dan alsnog kaarten mislopen omdat het personeel daar niet zo snel was*
quote:
Hans wil wel.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:33 schreef ChatGirl het volgende:
Iemand nog 4 tickets voor Adele? Of je dan 1500 euro wil neerleggen![]()
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:35 schreef Bronson het volgende:
Ik vind het origineel van De Staat beter.
Ik bied ¤124,-quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:33 schreef ChatGirl het volgende:
Ariana Grande - Focusquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:36 schreef ChatGirl het volgende:
Al weet ik niet wat er nu gedraaid word, want hier staat Q op.
Cover van de Staat door Ariane Grande: Focus.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:36 schreef ChatGirl het volgende:
Al weet ik niet wat er nu gedraaid word, want hier staat Q op.
quote:
Ah. Dan mis ik dus niks.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Cover van de Staat door Ariane Grande: Focus.
Die biedingen ookquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:33 schreef ChatGirl het volgende:
Of haar voicemail volschelden.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die biedingen ookik hoop dat het allemaal trollen zijn...
Said¤ 4.750,0004 dec. '15
shelley¤ 3.000,0004 dec. '15
Just¤ 2.250,0004 dec. '15
van der Meer¤ 1.750,0004 dec. '15
Hans¤ 1.500,0004 dec. '15
zal ik 100K bieden?
Maar prijs is per kaartjequote:Op vrijdag 4 december 2015 10:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die biedingen ookik hoop dat het allemaal trollen zijn...
Said¤ 4.750,0004 dec. '15
shelley¤ 3.000,0004 dec. '15
Just¤ 2.250,0004 dec. '15
van der Meer¤ 1.750,0004 dec. '15
Hans¤ 1.500,0004 dec. '15
zal ik 100K bieden?
Echt een briljant idee om haar nummer er bij te zetten. Roel zou "manmanman" zeggen.quote:
Nou inderdaad. Ben je zogezegd vrij dom.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Echt een briljante idee om haar nummer er bij te zetten. Roel zou "manmanman" zeggen.
Nu niet meer nee. Dat zal vast een reden hebben.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:54 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zal wel scheel zijn, maar haar nummer staat er toch niet bij?
Ik zou dan opnemen met 'Hello from the other side'.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nu niet meer nee. Dat zal vast een reden hebben.
Nee, met 'Hello is it me you're looking for?'quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou dan opnemen met 'Hello from the other side'.
Dat is Lionel.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, met 'Hello is it me you're looking for?'
Jezus man. Dit is toch wel echt heel triest.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, dit als eerste nieuwsbericht. Halve wereld ligt in puin, maar wij gaan voor Adele in het nieuws
Ja maar, anders heeft Arno de Wit voor niks een item gemaakt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, dit als eerste nieuwsbericht. Halve wereld ligt in puin, maar wij gaan voor Adele in het nieuws
quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Adele niet te missen ook al zou je het willen.
Die is weg. Je kan weer bieden vanaf ¤2250,-quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Kut, ik ben al overboden:
PJMT¤ 9.999.999
quote:
Hopelijk heeft ze 2 kaartjes besteld, want daar wil je echt niet naast zitten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:13 schreef Bronson het volgende:
Pittige huismoeder gespot.
[ afbeelding ]
De zus van Adele.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:13 schreef Bronson het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Echt een briljant idee om haar nummer er bij te zetten. Roel zou "manmanman" zeggen.
Godverdommequote:Op vrijdag 4 december 2015 11:13 schreef Bronson het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Bah.quote:
Ja volgens mij wel.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:26 schreef Bronson het volgende:
WE HEBBEN OP DIT MOMENT AL
¤136.155
OPGEHAALD MET ACTIES
Is dat elk jaar zo?
Waarom staat 'kom in actie' over Giels kruis?quote:
Midden en rechts zijn dezelfde persoon?quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Midden en rechts zijn dezelfde persoon?
Whehe.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:16 schreef ChatGirl het volgende:
http://degladiool.nl/rampen-op-jezelf-betrekken/
quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:16 schreef ChatGirl het volgende:
Zo waarquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:16 schreef ChatGirl het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:16 schreef ChatGirl het volgende:
Ik hoop dat dit een grap is. Zo niet, dan is het weer een uitstekend argument in mijn strijd om het algemeen kiesrecht te herzien.quote:
Volgens mij is het geen grap.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een grap is. Zo niet, dan is het weer een uitstekend argument in mijn strijd om het algemeen kiesrecht te herzien.
Ditquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een grap is. Zo niet, dan is het weer een uitstekend argument in mijn strijd om het algemeen kiesrecht te herzien.
Q-music draait het ook grijs. Dus heb geen idee.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:08 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dit
Waarom zit First Aid Kit weer in de high rotation met dit nummer? is anderhalf jaar oud of zo... Toch niet door die reclame?
Dat dus inderdaad... Die spelling ookquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
first aids kit is ineens een hit in de chartzquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:08 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dit
Waarom zit First Aid Kit weer in de high rotation met dit nummer? is anderhalf jaar oud of zo... Toch niet door die reclame?
Ah de chartz... Die hou ik niet meer zo bij... Vroeger, toen ging ik na school op de fiets naar de platenzaak de nieuwe top 40 halen. En dan met een bandje in de recorder klaar zitten als ze hem uitzonden. Dat is zo lang geleden dat de spellchecker nu een rood kringeltje onder platenzaak zet....quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
first aids kit is ineens een hit in de chartz
quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:25 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ah de chartz... Die hou ik niet meer zo bij... Vroeger, toen ging ik na school op de fiets naar de platenzaak de nieuwe top 40 halen. En dan met een bandje in de recorder klaar zitten als ze hem uitzonden. Dat is zo lang geleden dat de spellchecker nu een rood kringeltje onder platenzaak zet....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]SureD1 is een ouwe lul
Guilty as chargedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom bij de club.quote:
Super herkenbaar, ik heb die Top40-blaadjes járen gespaard. We hadden hier in het dorp op een gegeven moment 3 platenzaken, nu heeft alleen de AH nog een paar cd's staan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:25 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ah de chartz... Die hou ik niet meer zo bij... Vroeger, toen ging ik na school op de fiets naar de platenzaak de nieuwe top 40 halen. En dan met een bandje in de recorder klaar zitten als ze hem uitzonden. Dat is zo lang geleden dat de spellchecker nu een rood kringeltje onder platenzaak zet....
Hier zat een echte ouderwetse platenzaak, die man die daar stond kende je, en je muzieksmaak, en dan riep hij, oh je moet hier eens naar luisteren, of hij kon alles bestellen... Hij is uiteindelijk een filiaal van Van Leest moeten worden met al die generieke meuk, daarna een FRS...nu is het een kantoorboekhandelquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Super herkenbaar, ik heb die Top40-blaadjes járen gespaard. We hadden hier in het dorp op een gegeven moment 3 platenzaken, nu heeft alleen de AH nog een paar cd's staan.
Als ze nieuw binnenkwamen draaiden ze de nummers helemaal en zonder door de intro/outro te lullen... Dus je had een kans...quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
En dan op zaterdag op je kamertje met je recorder de nieuwe nummers op een cassettebandje opnemen. Dat waren nog eens tijden
Zo eentje hadden wij ook. Die man ging met pensioen en had geen opvolger, het pand is nu een uitbreiding van de meest rommelige Kruidvat ooit.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:38 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Hier zat een echte ouderwetse platenzaak, die man die daar stond kende je, en je muzieksmaak, en dan riep hij, oh je moet hier eens naar luisteren, of hij kon alles bestellen... Hij is uiteindelijk een filiaal van Van Leest moeten worden met al die generieke meuk, daarna een FRS...nu is het een kantoorboekhandel
Wat? Hoe oud is ie? 6?quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb laatst mijn broertje met eengezicht aangekeken. Hij kende de Foo Fighters niet.
quote:
Dat dacht ik ook. Ik denk gewoon dat hij denkt dat hij het niet kent.quote:
Vriendin van een vriend van mij (22 jaar oud) wist niet dat Robbie Williams, Justin Timberlake etc. uit boybands kwamen...quote:
De onwetendheid van de jeugdquote:Op vrijdag 4 december 2015 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vriendin van een vriend van mij (22 jaar oud) wist niet dat Robbie Williams, Justin Timberlake etc. uit boybands kwamen...
En van de Spice Girls had ze ook nooit gehoord
Maar goed, ik sta wel in een AD artikelquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar goed, ik sta wel in een AD artikel
mensen die toch niet kunnen helaasquote:Op vrijdag 4 december 2015 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ondertussen staan er weer genoeg kaartje op MP voor Adele
En dat wisten ze vanochtend niet om 10 uur?quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mensen die toch niet kunnen helaas
niet goed in de agenda gekeken denk ikquote:Op vrijdag 4 december 2015 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dat wisten ze vanochtend niet om 10 uur?
quote:Beschrijving
Hierbij bied ik mijn Adele 2 concertkaarten Premium zitplaatsen aan in VAK D rij 32.
Het concert is op WOENSDAG 01 JUNI 2016 en het gaat om HARDCOPY kaarten.
Ik doe de kaarten weg omdat ik kaarten voor in vak B heb kunnen bemachtigen.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]kaarten van 124 euro, 400 euro voor vragen
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
Dat is nog schappelijk. Vanmorgen vroeg iemand 1500 euro voor 4 kaarten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]kaarten van 124 euro, 400 euro voor vragen
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Dat is nog schappelijk. Vanmorgen vroeg iemand 1500 euro voor 4 kaarten.
Dan had je niet goed gelezen, dat was per kaartquote:Op vrijdag 4 december 2015 15:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Dat is nog schappelijk. Vanmorgen vroeg iemand 1500 euro voor 4 kaarten.
En ik durf er om te wedden dat 3FM volgend jaar ook nog bakken met kaarten weg gaat geven.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]die mensen moeten opgesloten worden. En Mojo lekker stoer doen met zijn lange rij-opschep-tweet
Owjaquote:Op vrijdag 4 december 2015 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan had je niet goed gelezen, dat was per kaart
ik betwijfel het, ze gaven nu ook geen kaarten weg toch? Een andere zender zal wel mediapartner zijnquote:Op vrijdag 4 december 2015 16:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En ik durf er om te wedden dat 3FM volgend jaar ook nog bakken met kaarten weg gaat geven.
Sky of Q musicquote:Op vrijdag 4 december 2015 16:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik betwijfel het, ze gaven nu ook geen kaarten weg toch? Een andere zender zal wel mediapartner zijn
Ik ook. Vond het ook superspannend hoe de lijst er uit zou zien en of mijn favoriete nieuwe nummers hoog binnen zouden komen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:35 schreef wolfrolf het volgende:
Ik haalde bij de free record shop ook altijd het charts foldertje
De top 40 en mega top 50 gebroederllijk in 1 boekjequote:Op vrijdag 4 december 2015 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook. Vond het ook superspannend hoe de lijst er uit zou zien en of mijn favoriete nieuwe nummers hoog binnen zouden komen.
Zijn programma met Eva (quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:03 schreef Againzender het volgende:
Ik kan een hoop klagen over Giel, maar hij draaide een uurtje geleden wel God Rundgren op mijn verzoek_O_
Eva is aan de telefoon ook enorm leukquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zijn programma met Eva () is gewoon erg leuk
Met de tip 30 en alle alarmhits en megaschijven handig bij elkaar.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De top 40 en mega top 50 gebroederllijk in 1 boekje
Verdomme.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:43 schreef wolfrolf het volgende:
Fax 4
Voor degenen die denken: maar hey waar is fax 1 dan???
Dat was een appgroep exclusive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |