DIE RUST!quote:
Wolfjequote:
quote:
Als je een fashionpost wil doen hoef je niet te wachten op een sheppard liedje.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:13 schreef Bronson het volgende:
Het wordt weer tijd voor een Sheppard liedje.
Ok.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je een fashionpost wil doen hoef je niet te wachten op een sheppard liedje.
Ik heb er iets over gezegd in de OP.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je een fashionpost wil doen hoef je niet te wachten op een sheppard liedje.
Je wilt niet Marvin Gaye-en met iemand?quote:
Nee.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wilt niet Marvin Gaye-en met iemand?
Intrigerende TT wordt dat....quote:
Nee joh.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Intrigerende TT wordt dat....
Ja.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
En hebben we al zin in SR?
Als er over wil praten, hoor ik het wel.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:51 schreef ChatGirl het volgende:
http://www.buzzfeed.com/jemimaskelley/decemburghh#.mtLrk7we5Z
Verdomme.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat doe ik vanmiddag al wel.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als er over wil praten, hoor ik het wel.
Meestal hebben ze groot verpakkingen tissues.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat doe ik vanmiddag al wel.
En dan is het gegarandeerd janken![]()
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meestal hebben ze groot verpakkingen tissues.
Ik ben nu al vergeten wie er in het GH zittenquote:Op donderdag 3 december 2015 11:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Paul en Domien.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben nu al vergeten wie er in het GH zitten
Alleen Giel weet ik
Paul en Domien.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben nu al vergeten wie er in het GH zitten
Alleen Giel weet ik
Sterkte!!quote:Op donderdag 3 december 2015 12:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat doe ik vanmiddag al wel.
En dan is het gegarandeerd janken![]()
Domien z'n avondprogramma vind ik hem erg leuk doenquote:
Het is echt zo'n mooiboy geworden met z'n vlogs. Volgens mij geilt hij heel erg op alle aandacht van al die 13jarige meisjes.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Domien z'n avondprogramma vind ik hem erg leuk doen
Van 10:00-12:00 was gewoon echt een drama met hem
Niks mis mee.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is echt zo'n mooiboy geworden met z'n vlogs. Volgens mij geilt hij heel erg op alle aandacht van al die 13jarige meisjes.
Met vlogs of met 13jarige meisjes?quote:
Niks mis met geilen op aandacht.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:33 schreef Bronson het volgende:
[..]
Met vlogs of met 13jarige meisjes?
Tevens, waarom zitten ineens alle 3fm hipsterdj's te vloggen?![]()
Giel, Domien en Frank.
Vloggenquote:Op donderdag 3 december 2015 12:33 schreef Bronson het volgende:
[..]
Met vlogs of met 13jarige meisjes?
Tevens, waarom zitten ineens alle 3fm hipsterdj's te vloggen?![]()
Giel, Domien en Frank.
Ik snap het gewoon niet. Is iemands leven nou zo boeiend dat je daar vrijwillig naar gaat zitten kijken. Ik word al moe als ik er aan denk.quote:
Er zijn hordes mensen die het leven van andere mensen boeiend vinden.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet. Is iemands leven nou zo boeiend dat je daar vrijwillig naar gaat zitten kijken. Ik word al moe als ik er aan denk.
quote:
Zonder. Maar wel een verrassing in het middenquote:
TMIquote:Op donderdag 3 december 2015 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zonder. Maar wel een verrassing in het midden
Dat verstond ik dus ook.quote:
februari in Eindhovenquote:
christus te paard dat zal prikkenquote:Op donderdag 3 december 2015 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, nog een fax, maar dit is een restantje van de vorige denk ik. Te ongeduldig geweest...
Gewoon een typisch vrouwen kwijl nummer op romantiek.quote:
Ik heb de radio uitgezet en luister nu heerlijk naar countryquote:
Ik heb Boy maar eens aangezetquote:Op donderdag 3 december 2015 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb de radio uitgezet en luister nu heerlijk naar country
Niks mis meequote:
U2.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb Boy maar eens aangezet
nee Boyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |