DIE RUST!quote:
Wolfjequote:
quote:
Als je een fashionpost wil doen hoef je niet te wachten op een sheppard liedje.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:13 schreef Bronson het volgende:
Het wordt weer tijd voor een Sheppard liedje.
Ok.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je een fashionpost wil doen hoef je niet te wachten op een sheppard liedje.
Ik heb er iets over gezegd in de OP.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je een fashionpost wil doen hoef je niet te wachten op een sheppard liedje.
Je wilt niet Marvin Gaye-en met iemand?quote:
Nee.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wilt niet Marvin Gaye-en met iemand?
Intrigerende TT wordt dat....quote:
Nee joh.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Intrigerende TT wordt dat....
Ja.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
En hebben we al zin in SR?
Als er over wil praten, hoor ik het wel.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:51 schreef ChatGirl het volgende:
http://www.buzzfeed.com/jemimaskelley/decemburghh#.mtLrk7we5Z
Verdomme.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat doe ik vanmiddag al wel.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als er over wil praten, hoor ik het wel.
Meestal hebben ze groot verpakkingen tissues.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat doe ik vanmiddag al wel.
En dan is het gegarandeerd janken![]()
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meestal hebben ze groot verpakkingen tissues.
Ik ben nu al vergeten wie er in het GH zittenquote:Op donderdag 3 december 2015 11:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Paul en Domien.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben nu al vergeten wie er in het GH zitten
Alleen Giel weet ik
Paul en Domien.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben nu al vergeten wie er in het GH zitten
Alleen Giel weet ik
Sterkte!!quote:Op donderdag 3 december 2015 12:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat doe ik vanmiddag al wel.
En dan is het gegarandeerd janken![]()
Domien z'n avondprogramma vind ik hem erg leuk doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |