Geloof ik graag, nooit een sterke band geweest live... desalniettemin best leuke plaatjes uitgebrachtquote:Op donderdag 3 december 2015 15:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jawel. Wat een aanfluiting op RW was dat.
CG kan dit bevestigen.
quote:
Ja, jij wel.quote:
dat is fantastischquote:Op donderdag 3 december 2015 16:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Het Glazen Huis krijgt een andere vorm. http://www.1limburg.nl/l/19189
Is het zeker, heb ik deze zomer mogen ervarenquote:
Ik ben er in 2003 geweest. Erg gaaf idd. Planning is om in de komende maanden weer eens te gaan.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is het zeker, heb ik deze zomer mogen ervaren
Altijd welkom in Groningen o+quote:Op donderdag 3 december 2015 20:21 schreef ChatGirl het volgende:
Als jullie allemaal op vakantie gaan, dan mag ik vast wel met iemand van jullie mee, toch?
quote:Op donderdag 3 december 2015 20:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Altijd welkom in Groningen o+
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 03-12-2015 om 19:50:493FM DJ’s willen dat iedere artiest Coldplay meets Kings of Leon meets Velvet Underground is. Nu graag eens een band die niemand ‘meet’. reageer retweet
twitter:Ansjuh81 twitterde op donderdag 03-12-2015 om 19:53:40@dijkshoorn erger nog:de tip van Annemieke is een talentje die bij d’r eigen kerel int management zit :s reageer retweet
Nic0.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 03-12-2015 om 19:50:493FM DJ’s willen dat iedere artiest Coldplay meets Kings of Leon meets Velvet Underground is. Nu graag eens een band die niemand ‘meet’. reageer retweet
twitter:Ansjuh81 twitterde op donderdag 03-12-2015 om 19:53:40@dijkshoorn erger nog:de tip van Annemieke is een talentje die bij d’r eigen kerel int management zit :s reageer retweet
daar links zit een prima kroeg onder de S-Bahnquote:
ze worden natuurlijk ST omdat de dj's het in ze zien zitten, dus niet gek natuurlijkquote:Op donderdag 3 december 2015 20:56 schreef ChatGirl het volgende:
Het was best een beschamend optreden bij DWDD ja. Alleen maar Serious Talent meuk promoten.
1990 (muur was al gevallen, overal mensen die er stukken uit stonden te bikken, her en der nog checkpoints en zo, bizar), 2002 en 2009. Dus het wordt eigenlijk wel weer eens tijdquote:Op donderdag 3 december 2015 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben er in 2003 geweest. Erg gaaf idd. Planning is om in de komende maanden weer eens te gaan.
48 jaar, zonde!quote:Op vrijdag 4 december 2015 07:10 schreef 3rdRock het volgende:
Scott Weiland overleden. dood gevonden in tourbus. nou, als dat geen overdosis.... RIP
Wie?quote:Op vrijdag 4 december 2015 07:10 schreef 3rdRock het volgende:
Scott Weiland overleden. dood gevonden in tourbus. nou, als dat geen overdosis.... RIP
Zanger van Stone Temple Pilots en later Velvet Revolver (met o.a. Slash)quote:
Soberso!quote:
Ik had een bericht getypt hier, maar ik denk: ik zeg er maar niks over...quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Het hoogtepunt van het nieuws: kaarten krijgen voor Adele.
Wilbert bepaald naast de MH ook het nieuws. Micromanager ten top.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik had een bericht getypt hier, maar ik denk: ik zeg er maar niks over...
maar een quote uit het bericht was "manmanman"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |