Als PC zo goed is waarom is er dan geen PC2?quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als PC zo goed is waarom is er dan geen PC2?
GameCube beste console.
pc is 1 geen game console en 2 veel minder dan een console want je gebruikt een console om plezier te hebben.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik las 'beste guacamole' tot nu toe.
Personal Computer is mijn favorietquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:35 schreef Wheels het volgende:
Ik bedacht me net dat er al tig gameconsoles zijn uitgegeven,maar toen vroeg ik me af.
Welke is nou de beste tot nu toe? Je hebt de nintendo 64,SNES ,gamecube ,PS1 ect
Zelf kan ik er geen keuze uit maken
Grtz
Goeie, maar zonder dollen dat komt dus omdat een PC nooit obsolete is of kan zijn omdat hij modulair is en uit te breiden is en op te gradenquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
GameCube beste console.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
pc is 1 geen game console en 2 veel minder dan een console want je gebruikt een console om plezier te hebben.
Wat is er leuker dan met bier op de bank met wat vrienden gamen?
Dat kan met console met pc in mindere mate.
Is dat zo? Nintendo heeft de console markt weer tot leven gebracht nadat Atari die zowat single handedly om zeep geholpen had. De Commodore 64 was ook legendarisch toentertijd.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:31 schreef Dagonet het volgende:
Atari 2600.
Geen enkele console heeft zo waanzinnig veel invloed gehad.
De C64 is natuurlijk geen console, net zo min als de ZX81 of de BBC.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is dat zo? Nintendo heeft de console markt weer tot leven gebracht nadat Atari die zowat single handedly om zeep geholpen had. De Commodore 64 was ook legendarisch toentertijd.
jaquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
is een personal computer een gameconsole
boefjequote:Op dinsdag 1 december 2015 19:42 schreef Netsplitter het volgende:
Schelden mag achterwege gelaten worden.
echt welquote:
Das waar, de C64 was idd meer een personal computer.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De C64 is natuurlijk geen console, net zo min als de ZX81 of de BBC.
Nintendo heeft het weer tot leven gebracht, maar als Atari niet de weg had gebaand voor alle andere consoles dan was er ook niets geweest. De Colecovision deed het hem niet bijvoorbeeld.
ik wilde eerst n64 zeggen maar ik zou zeggen ook de snes door onderandere hoe die hele console nog prima te spelen is.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:45 schreef Pheno het volgende:
Snes. Originele spellen waarvan er tot nu toe nog steeds vervolgen komen of gewenst worden.
van alle consoles die ik ooit had staat de snel nog gebruiksklaar. killer instinct erin, klaar.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik wilde eerst n64 zeggen maar ik zou zeggen ook de snes door onderandere hoe die hele console nog prima te spelen is.
Waar ik toch vind dat een ps1 echt onspeelbaar raakt.
(te oud)
ik heb zelf nog een n64 aangesloten en een snes.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
van alle consoles die ik ooit had staat de snel nog gebruiksklaar. killer instinct erin, klaar.
Als GameCube zo goed is waarom is er dan geen GameCube 2?quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
GameCube beste console.
gamecube 2 is de wii.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:04 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Als GameCube zo goed is waarom is er dan geen GameCube 2?
Daarom de PlayStation Vita
De Wii is gewoon een overklokte GameCube, geen echte opvolger dusquote:
Dat maakt het juist een opvolger .quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:07 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
De Wii is gewoon een overklokte GameCube, geen echte opvolger dus
Nee, dat maakt het een update.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dat maakt het juist een opvolger .
quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
mooi argument..
Geen vrienden zeker?
Dat kan met een pc prima hoor. wireless controller eraan en juquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:10 schreef tailfox het volgende:
Dat kan met console met pc in mindere mate.
Dit!quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:37 schreef Tyr80 het volgende:
Dreamcast, want Shenmue, Jet Grind Radio, Skies of Arcadia, Sonic Adventure 2, MSR, etc etc.
* Op elke console he je sws betere games.(meer geld in het ontwikkelen)quote:
Natuurlijk niet, PlayStation is tot nu toe altijd beter geweest.quote:
De commodore 64 is een homecomputer...quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Das waar, de C64 was idd meer een personal computer.
Zit zo even te denken en ik denk dat je inderdaad gelijk hebt over de Atari 2600.
Maar of dat dat dan ook meteen de beste toe nu toe maakt? Voor mij niet in ieder geval, ondanks de historische waarde.
quote:Op woensdag 2 december 2015 17:56 schreef hahadoei het volgende:
PS3, altijd al een playstation man geweest en dit is de mooiste van allemaal. Zieke verzameling games en de mogelijkheid om oude PS1 en PS2 games in hd te spelen. PS4 kan dit verbeteren maar heeft nu nog te weinig spellen voor zo'n titel vind ik.
Als we kijken naar specifiek het gamen en de beste ervaring , dan is een goede game pc velen malen beter. Zeker i.c.m. goede muis, headset, dual screen of iets dergelijksquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wat bedoel je met 'beste' ? De nextgen consoles leveren de beste prestaties atm.
Tevens een PC als console zien
jawel ik. Original XBoxquote:
Pff alsjeblieft. Er is bijna geen enkele game die daar op een leuke innovatieve manier gebruik van maakt om een nieuwe game ervaring neer te zetten. Het is nooit verder gekomen dan Eyetoy niveau.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:12 schreef Dagonet het volgende:
De Xbox 360 trouwens alleen met Kinect. Die van de One is stukken beter maar het hele concept gaat zoveel verder dan een Wii controller.
Ach, ik zie de Kinect ook op podia bij concerten voor zangers en componisten. Ik lees over de Kinect in ziekenhuizen en met een playstation lampje kan je niet echt een workout doen zoals je bij een Kinect kan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Pff alsjeblieft. Er is bijna geen enkele game die daar op een leuke innovatieve manier gebruik van maakt om een nieuwe game ervaring neer te zetten. Het is nooit verder gekomen dan Eyetoy niveau.
Wat bazel je? Ik zei 'de one' om het onderscheid te maken tussen die en de 360. Hoe bedreigd voel je je dat je daarin meteen zoiets puberaals stupide leest?quote:En noem de nieuwe Xbox alsjeblieft niet "The One". Je denkt toch niet dat dit de redder is van het universum ofzo. Noem het gewoon de Xbone. ( of XB One )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |