van alle consoles die ik ooit had staat de snel nog gebruiksklaar. killer instinct erin, klaar.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik wilde eerst n64 zeggen maar ik zou zeggen ook de snes door onderandere hoe die hele console nog prima te spelen is.
Waar ik toch vind dat een ps1 echt onspeelbaar raakt.
(te oud)
ik heb zelf nog een n64 aangesloten en een snes.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
van alle consoles die ik ooit had staat de snel nog gebruiksklaar. killer instinct erin, klaar.
Als GameCube zo goed is waarom is er dan geen GameCube 2?quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als PC zo goed is waarom is er dan geen PC2?
GameCube beste console.
gamecube 2 is de wii.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:04 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Als GameCube zo goed is waarom is er dan geen GameCube 2?
Daarom de PlayStation Vita
De Wii is gewoon een overklokte GameCube, geen echte opvolger dusquote:
Dat maakt het juist een opvolger .quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:07 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
De Wii is gewoon een overklokte GameCube, geen echte opvolger dus
Nee, dat maakt het een update.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dat maakt het juist een opvolger .
quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
mooi argument..
Geen vrienden zeker?
Dat kan met een pc prima hoor. wireless controller eraan en juquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:10 schreef tailfox het volgende:
Dat kan met console met pc in mindere mate.
Dit!quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:37 schreef Tyr80 het volgende:
Dreamcast, want Shenmue, Jet Grind Radio, Skies of Arcadia, Sonic Adventure 2, MSR, etc etc.
* Op elke console he je sws betere games.(meer geld in het ontwikkelen)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |