Dankjequote:Op woensdag 2 december 2015 13:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]op je schouder, jij hebt 1 voorblad he? Lazert je ketting er nooit af op een hobbelig parcours?
Narrow-Wide noemt SRAM dat. Wel een mooi principe.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:22 schreef Oksel het volgende:
[..]
DankjeNee, is speciaal voorblad en speciale ketting. Een speciale vertanding waardoor de ketting 'klemt'.
Waarom zou je 1x op je racefiets willen?quote:Op woensdag 2 december 2015 13:28 schreef Oksel het volgende:
Volgende ATB, of volgende groep, pak ik ook gewoon 1x11.
hij krijgt de 53 toch niet rondquote:Op woensdag 2 december 2015 13:30 schreef ratatat het volgende:
[..]
Waarom zou je 1x op je racefiets willen?
Ja, zijn prima wielen. Heb ze zelf op m'n bmx.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:33 schreef kaasplankje het volgende:
ik zoek nieuwe wielen voor mijn crosser zou dit iets zijn mss?
http://www.dewielershop.n(...)ubular-wheelset.html
En een speciale derailleur.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:22 schreef Oksel het volgende:
[..]
DankjeNee, is speciaal voorblad en speciale ketting. Een speciale vertanding waardoor de ketting 'klemt'.
bietje weinig spaakjes druifquote:Op woensdag 2 december 2015 13:33 schreef kaasplankje het volgende:
ik zoek nieuwe wielen voor mijn crosser zou dit iets zijn mss?
http://www.dewielershop.n(...)ubular-wheelset.html
Een aerobaanwiel heeft er maar 5 of zelfs 3. Of in het geval van een disc, oneindig veel of juist 0.quote:
niet voor mijn dikke kontquote:Op woensdag 2 december 2015 13:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een aerobaanwiel heeft er maar 5 of zelfs 3. Of in het geval van een disc, oneindig veel of juist 0.
Dus eigenlijk zijn het er nog best veel.
Kano, mag jij van de baas overdag aan de drugs zitten? Een disc met 0 spaken is alleen geschikt om te hula hoopen ofzoquote:Op woensdag 2 december 2015 13:36 schreef kanovinnie het volgende:
in het geval van een disc, oneindig veel of juist 0.
Dus eigenlijk zijn het er nog best veel.
Budget?quote:Op woensdag 2 december 2015 13:49 schreef muzas het volgende:
ok ik zit tacxjes te kijken. kan je maar hebben.
ik hoef niet zo'n virtual reality gameboyding van 500 euro ofzo. Maar zou wel graag trainingsprogramma's willen volgen.
Nou heb ik daar op zitten googlen en dat trainerroad lijkt me wel wat. Hebben ook schema's voor endurance enzo, dus dat leek me geschikt voor de winter.
Nu heb je daar 'virtual power' voor nodig... dacht ik? ik zie door de bomen het bos niet meer... kan dat met gewoon de goedkoopste tacx? of zijn er betere alternatieven dan tacx (in de cheapass pricerange)?
inb4 ga naar buiten homo.
Ik bedoelde 1quote:Op woensdag 2 december 2015 13:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Kano, mag jij van de baas overdag aan de drugs zitten? Een disc met 0 spaken is alleen geschikt om te hula hoopen ofzo
[ afbeelding ]
maar niet in een fiets. En oneindig veel spaken zijn er niet veel, maar gewoon oneindig. Mijn hoofd, wat doe je.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
> Dc rainmaker heeft heel overzichtquote:Op woensdag 2 december 2015 13:49 schreef muzas het volgende:
ok ik zit tacxjes te kijken. kan je maar hebben.
ik hoef niet zo'n virtual reality gameboyding van 500 euro ofzo. Maar zou wel graag trainingsprogramma's willen volgen.
Nou heb ik daar op zitten googlen en dat trainerroad lijkt me wel wat. Hebben ook schema's voor endurance enzo, dus dat leek me geschikt voor de winter.
Nu heb je daar 'virtual power' voor nodig... dacht ik? ik zie door de bomen het bos niet meer... kan dat met gewoon de goedkoopste tacx? of zijn er betere alternatieven dan tacx (in de cheapass pricerange)?
inb4 ga naar buiten homo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |