5% van je km's heb je met mij gedaanquote:Op dinsdag 1 december 2015 16:00 schreef Leonos het volgende:
Afstand: 1.921,4 km
Tijd: 76u 27m
Hoogtetoename: 4.139 m
Ritten: 35
3x zoveel als jaar ervoor
Haha, hoe zie je dat?quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
5% van je km's heb je met mij gedaan
Rekenen. Grippermeet, 100 km, das ongeveer 5%quote:
Ah, volgend jaar uit rijden zonder geduwd te wordenquote:Op dinsdag 1 december 2015 16:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Rekenen. Grippermeet, 100 km, das ongeveer 5%
Dat doel heb ik al 3 jaarquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:04 schreef Tommeke het volgende:
11.055,1 km
M'n doel is 12000 dit jaar. Heb wat extra dagen vrij deze maand, moet wel lukken.
De NRTU bestaat al een paar jaartjes niet meer. Zo lang dat ik er zelfs nooit lid van ben geweest.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:11 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Neuh, NRTU toerboekjes hé, ieder jaar een nieuwe voor alle toertochten en sterritten.![]()
Ik heb het zelfs opgegeven om mijn teller aan het begin van het jaar op nul te zetten. Heb wel eens zo'n Endomondo app geprobeerd op een Blackberry en het is wel aardig maar ik zie er geen brood in. Ik zou nu die Strava app wel op m'n iPhone kunnen zetten maar het lijkt me allemaal nogal confronterend. Eerst mijn eigen Tacx schema de komende 3 maanden maar eens afwerken voordat we weer buiten gaan spelen.
Ik weet het Ivo, maar vond het wel passend in mijn chargerende post. Meesten hier hebben waarschijnlijk nog nooit van de NRTU gehoord. Overigens kwam ik pas bij een zolderopruiming nog een doos vol toerboekjes uit het pre-internet tijdperk tegen, met aantekeningen van de controles door de club toercommissarissen voor het jaarlijkse kilometerklassement. Het zijn ook de enige drie bekers die ik ooit gewonnen heb. Zelfs nog een in folie verpakt mergel plakaat uit de oertijd van de Mergel Heuvelland 2 daagse.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:19 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De NRTU bestaat al een paar jaartjes niet meer. Zo lang dat ik er zelfs nooit lid van ben geweest.
En zonder mij om mee te huilenquote:Op dinsdag 1 december 2015 16:57 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ah, volgend jaar uit rijden zonder geduwd te worden
jazeker, drukdruk dus geen tijd om te reageren maar wel jammer!quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:37 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook. Fijne addon, heb je geen strava premium meer nodig
DM nog gezien btw?
Dah motte ik scatten jong, maar met het schaamrood op de kaken denk ik rond de 1500 km te zijn uitgekomen want de Vittoria's zijn iets meer dan half sleets. (inb4: die rij je binnen de1000 km helemaal tot op het canvas)quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:51 schreef kaasplankje het volgende:
Goed bezig allemaal hoor jonges, wat hedde gij op den teller dit jaar buzz?
Nee, denk dat al deze initiatieven alleen maar in mijn voordeel werken eerlijk gezegd. Stukje bewustwording bij mijn doelgroep. De essentie van ondernemen is tenslotte kansen zien.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:37 schreef buzz1291 het volgende:
Maaruh, nog geen last van Bubble Post in Rotterdam?
quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:46 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik weet het Ivo, maar vond het wel passend in mijn chargerende post. Meesten hier hebben waarschijnlijk nog nooit van de NRTU gehoord. Overigens kwam ik pas bij een zolderopruiming nog een doos vol toerboekjes uit het pre-internet tijdperk tegen, met aantekeningen van de controles door de club toercommissarissen voor het jaarlijkse kilometerklassement. Het zijn ook de enige drie bekers die ik ooit gewonnen heb. Zelfs nog een in folie verpakt mergel plakaat uit de oertijd van de Mergel Heuvelland 2 daagse.
De tourboekjes waren eerder een regionaal iets. Ik heb ze wel gebruikt toen ik in Amsterdam woonde maar na terugkeur in het zuiden merkte ik dat ze hier niet gebruikt werden. Sterritten en andere ongein waren ook onbekend. Er was en is gewoon teveel ander leuks te doenquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:46 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik weet het Ivo, maar vond het wel passend in mijn chargerende post. Meesten hier hebben waarschijnlijk nog nooit van de NRTU gehoord. Overigens kwam ik pas bij een zolderopruiming nog een doos vol toerboekjes uit het pre-internet tijdperk tegen, met aantekeningen van de controles door de club toercommissarissen voor het jaarlijkse kilometerklassement. Het zijn ook de enige drie bekers die ik ooit gewonnen heb. Zelfs nog een in folie verpakt mergel plakaat uit de oertijd van de Mergel Heuvelland 2 daagse.
Welke is dat?quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:37 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook. Fijne addon, heb je geen strava premium meer nodig
DM nog gezien btw?
Dit idd. Zoeken naar strava en dan vind je er 2. Heb ze beiden geïnstalleerd. Bij een PR zie je bijvoorbeeld direct in groen hoeveel sneller je bent. Of in rood hoeveel te langzaam. En nog wat meer handige opties.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Kun je downloaden bij chrome extensions.
quote:Op woensdag 2 december 2015 13:08 schreef Oksel het volgende:
Wat een liefde hier opeens.
Zaterdag met m'n crosser hard op m'n bek gegaan. Over 't stuur heen in afdaling, verkeerd geremd. Schrok van voorganger die hard remde. Schouder flink bezeerd. Klotezooi. Wel nieuwe bandjes op de crosser:
[ afbeelding ]
Is trouwens fluoriserend oranje, dat zie je niet op de foto.
Afstand 8.454,0 km
Tijd 304u 6m
Hoogtetoename 46.335 m
Ritten 157
Dankjequote:Op woensdag 2 december 2015 13:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]op je schouder, jij hebt 1 voorblad he? Lazert je ketting er nooit af op een hobbelig parcours?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |