Dankjequote:Op woensdag 2 december 2015 13:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]op je schouder, jij hebt 1 voorblad he? Lazert je ketting er nooit af op een hobbelig parcours?
Narrow-Wide noemt SRAM dat. Wel een mooi principe.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:22 schreef Oksel het volgende:
[..]
DankjeNee, is speciaal voorblad en speciale ketting. Een speciale vertanding waardoor de ketting 'klemt'.
Waarom zou je 1x op je racefiets willen?quote:Op woensdag 2 december 2015 13:28 schreef Oksel het volgende:
Volgende ATB, of volgende groep, pak ik ook gewoon 1x11.
hij krijgt de 53 toch niet rondquote:Op woensdag 2 december 2015 13:30 schreef ratatat het volgende:
[..]
Waarom zou je 1x op je racefiets willen?
Ja, zijn prima wielen. Heb ze zelf op m'n bmx.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:33 schreef kaasplankje het volgende:
ik zoek nieuwe wielen voor mijn crosser zou dit iets zijn mss?
http://www.dewielershop.n(...)ubular-wheelset.html
En een speciale derailleur.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:22 schreef Oksel het volgende:
[..]
DankjeNee, is speciaal voorblad en speciale ketting. Een speciale vertanding waardoor de ketting 'klemt'.
bietje weinig spaakjes druifquote:Op woensdag 2 december 2015 13:33 schreef kaasplankje het volgende:
ik zoek nieuwe wielen voor mijn crosser zou dit iets zijn mss?
http://www.dewielershop.n(...)ubular-wheelset.html
Een aerobaanwiel heeft er maar 5 of zelfs 3. Of in het geval van een disc, oneindig veel of juist 0.quote:
niet voor mijn dikke kontquote:Op woensdag 2 december 2015 13:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een aerobaanwiel heeft er maar 5 of zelfs 3. Of in het geval van een disc, oneindig veel of juist 0.
Dus eigenlijk zijn het er nog best veel.
Kano, mag jij van de baas overdag aan de drugs zitten? Een disc met 0 spaken is alleen geschikt om te hula hoopen ofzoquote:Op woensdag 2 december 2015 13:36 schreef kanovinnie het volgende:
in het geval van een disc, oneindig veel of juist 0.
Dus eigenlijk zijn het er nog best veel.
Budget?quote:Op woensdag 2 december 2015 13:49 schreef muzas het volgende:
ok ik zit tacxjes te kijken. kan je maar hebben.
ik hoef niet zo'n virtual reality gameboyding van 500 euro ofzo. Maar zou wel graag trainingsprogramma's willen volgen.
Nou heb ik daar op zitten googlen en dat trainerroad lijkt me wel wat. Hebben ook schema's voor endurance enzo, dus dat leek me geschikt voor de winter.
Nu heb je daar 'virtual power' voor nodig... dacht ik? ik zie door de bomen het bos niet meer... kan dat met gewoon de goedkoopste tacx? of zijn er betere alternatieven dan tacx (in de cheapass pricerange)?
inb4 ga naar buiten homo.
Ik bedoelde 1quote:Op woensdag 2 december 2015 13:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Kano, mag jij van de baas overdag aan de drugs zitten? Een disc met 0 spaken is alleen geschikt om te hula hoopen ofzo
[ afbeelding ]
maar niet in een fiets. En oneindig veel spaken zijn er niet veel, maar gewoon oneindig. Mijn hoofd, wat doe je.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
> Dc rainmaker heeft heel overzichtquote:Op woensdag 2 december 2015 13:49 schreef muzas het volgende:
ik hoef niet zo'n virtual reality gameboyding van 500 euro ofzo. Maar zou wel graag trainingsprogramma's willen volgen.
Nou heb ik daar op zitten googlen en dat trainerroad lijkt me wel wat. Hebben ook schema's voor endurance enzo, dus dat leek me geschikt voor de winter.
Nu heb je daar 'virtual power' voor nodig... dacht ik? ik zie door de bomen het bos niet meer... kan dat met gewoon de goedkoopste tacx? of zijn er betere alternatieven dan tacx (in de cheapass pricerange)?
Meeste tacxen kunnen prima, mijn ouwe satori van 4 jaar oud doet het ook gewoon. Je moet er alleen wel een ANT+ snelheidssensor (bijvoorbeeld die van Garmin) en een ant+ usb-stick bij hebben om het te laten werkenquote:Op woensdag 2 december 2015 13:49 schreef muzas het volgende:
Zelfde schouder als vorig jaar?quote:Op woensdag 2 december 2015 13:08 schreef Oksel het volgende:
Zaterdag met m'n crosser hard op m'n bek gegaan. Over 't stuur heen in afdaling, verkeerd geremd. Schrok van voorganger die hard remde. Schouder flink bezeerd. Klotezooi. Wel nieuwe bandjes op de crosser:
Ja..quote:Op woensdag 2 december 2015 14:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zelfde schouder als vorig jaar?
Ik ga als m'n vriendin geen borstvoeding meer geeft samen met haar weer 5 weken op m'n voeding letten. Even weer paar kg eraf. M'n vetpercentage is alweer tijden constant, rond de 20%. Dat sportvasten.. tja. Klote, en ik vond 't resultaat 2 weken later niet heel geweldig. Wel beetje hoor.quote:Op woensdag 2 december 2015 14:30 schreef kanovinnie het volgende:
Ik moest zaterdag nog aan je denken. Ik sprak iemand die sportvasten uitvoerde bij mensen. Een coach zegmaar
Ja heb ik ook. Gewoon 29er velgen van Rovalquote:Op woensdag 2 december 2015 14:03 schreef Oksel het volgende:
Maarehm, crosser, 28mm breed velg? Liggen 33mm bandjes op.
Ach, ik zit op 17% dus ik ben bijna net zo'n speklap als jij. En door dat laagje vet heb je toch maar mooi weten te voorkomen dat je je sleutelbeen brak, beetje dempingquote:Op woensdag 2 december 2015 14:32 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik ga als m'n vriendin geen borstvoeding meer geeft samen met haar weer 5 weken op m'n voeding letten. Even weer paar kg eraf. M'n vetpercentage is alweer tijden constant, rond de 20%. Dat sportvasten.. tja. Klote, en ik vond 't resultaat 2 weken later niet heel geweldig. Wel beetje hoor.
toch wel een beetje bijterig die schijfremmen he?quote:Op woensdag 2 december 2015 14:28 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja..Maar nu aan de achterkant erop gevallen ipv. de zijkant. En niet 't idee dat er specifiek 1 grote beschadiging is, maar gewoon alles wat beurs / verrekt is.
Dus komt wel snel goed denk ik. Mensen met wie ik was schrokken zich kapot..
Ja, je kan natuurlijk gewoon ATB velgen nemen. Zou 25mm ook breed genoeg zijn voor 33mm bandjes? Ik kan door Ribour oranje stickers erop laten zetten.. en dan 50mm carbonquote:Op woensdag 2 december 2015 14:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja heb ik ook. Gewoon 29er velgen van Roval
quote:Op woensdag 2 december 2015 14:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ach, ik zit op 17% dus ik ben bijna net zo'n speklap als jij. En door dat laagje vet heb je toch maar mooi weten te voorkomen dat je je sleutelbeen brak, beetje demping
ze-ven-tien?? Jemig de pemig zoveel?quote:Op woensdag 2 december 2015 14:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ach, ik zit op 17% dus ik ben bijna net zo'n speklap als jij. En door dat laagje vet heb je toch maar mooi weten te voorkomen dat je je sleutelbeen brak, beetje demping
Ja maar die tang zag er wel heel onbetrouwbaar uit waarmee ze dat deden, dus het zal vast niet kloppen qua nauwkeurigheid.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ze-ven-tien?? Jemig de pemig zoveel?
quote:Op woensdag 2 december 2015 15:30 schreef Patroon het volgende:
Fuck 17, 20, 25%...niet mis..
Ik laatst ook gemeten, zit op 11%
Dan geloof je me niet..scherp afgetekende buikspieren zie je pas onder de 10%.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:58 schreef Gripper het volgende:
Patroon jij bent echt geen 11%
Dan zie je scherp afgetekende buikspieren, en ingevallen wangen. Die heb jij nog niet.
quote:Op woensdag 2 december 2015 15:58 schreef Gripper het volgende:
Patroon jij bent echt geen 11%
Dan zie je scherp afgetekende buikspieren, en ingevallen wangen. Die heb jij nog niet.
Niet zo happen, wordt je dik van.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dan geloof je me niet..scherp afgetekende buikspieren zie je pas onder de 10%.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |