Maar is er in Harderwijk ook wat te beleven? Een maat van mij krijgt er binnenkort werk maar heeft geen zin om in een dood dorp weer een nieuwe kenniskring op te moeten bouwen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima plek om te wonen. Niet te groot, maar ook weer niet zo klein dat er iedereen elkaar kent.
Bovendien centraal gelegen. Binnen een half uurtje ben je in Zwolle of Utrecht. Amsterdam is drie kwartier.
De gereformeerde dienst op zondag is het hoogtepunt, voor de volkssport incest moet je je eigen kinderen meenemenquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar is er in Harderwijk ook wat te beleven? Een maat van mij krijgt er binnenkort werk maar heeft geen zin om in een dood dorp weer een nieuwe kenniskring op te moeten bouwen.
Ligt er een beetje aan waar zijn voorkeuren liggen. Harderwijk is natuurlijk geen Amsterdam, waar je voor ieder wat wils hebt.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar is er in Harderwijk ook wat te beleven? Een maat van mij krijgt er binnenkort werk maar heeft geen zin om in een dood dorp weer een nieuwe kenniskring op te moeten bouwen.
En lekker centraal.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar zijn voorkeuren liggen. Harderwijk is natuurlijk geen Amsterdam, waar je voor ieder wat wils hebt.
Je hebt een kleine, maar gezellige binnenstad met meerdere kroegen en restaurant, in de zomer worden aan het water meerdere festivals gehouden en we hebben een zwaar relaxed stadsstrand.
Omgelegd door een huurling van Erdogan.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:07 schreef robin007bond het volgende:
Moord op een mensenrechtenactivist in Turkije. Gaat weer lekker daar.
Wie zal het zeggen. In ieder geval is er wel een klimaat geschept waarin dit soort dingen vaker voorkomen. Net als het geweld tegen homo's in Rusland dat wordt aangegaan door Putin.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omgelegd door een huurling van Erdogan.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De gereformeerde dienst op zondag is het hoogtepunt, voor de volkssport incest moet je je eigen kinderen meenemen
geschapen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen. In ieder geval is er wel een klimaat geschept waarin dit soort dingen vaker voorkomen. Net als het geweld tegen homo's in Rusland dat wordt aangegaan door Putin.
Zo hebben wij Rutte. Ik zie je punt.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
geschapen.
Erdogan en Putin sporen allebei niet, daar heb je gelijk in. Ieder volk krijgt de leider die het verdient, geloof ik.
Nja, ik heb niks tegen de Russen en de Turken zelf.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
geschapen.
Erdogan en Putin sporen allebei niet, daar heb je gelijk in. Ieder volk krijgt de leider die het verdient, geloof ik.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:58 schreef Nautilus. het volgende:
Chicks were born to give you fever, be it Fahrenheit or Centigrade.
Haha, dat zijn tenminste niet van die burgerlijke tijden.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Duurde van 23:00 tot 09:00 en wij waren er volgens mij van 23:30 tot 08:45 dus zo goed als.
Was het helemaal waard.
Keertje mee?quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Haha, dat zijn tenminste niet van die burgerlijke tijden.
Owhquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, tot die conclusie waren de vorige keer ook al gekomen.
Paar weken terug bedoel ik. Niet vorig jaar. Maar dat lijkt mij wel een plan, maar ik ben wel kieskeuriger dan jij qua line-up.quote:
Gary Beck vond ik erg goed vannacht.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Paar weken terug bedoel ik. Niet vorig jaar. Maar dat lijkt mij wel een plan, maar ik ben wel kieskeuriger dan jij qua line-up.
Succubi, allemaal.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ernstig af te raden, een relatie met een vrouw aangaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |