Maar is er in Harderwijk ook wat te beleven? Een maat van mij krijgt er binnenkort werk maar heeft geen zin om in een dood dorp weer een nieuwe kenniskring op te moeten bouwen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima plek om te wonen. Niet te groot, maar ook weer niet zo klein dat er iedereen elkaar kent.
Bovendien centraal gelegen. Binnen een half uurtje ben je in Zwolle of Utrecht. Amsterdam is drie kwartier.
De gereformeerde dienst op zondag is het hoogtepunt, voor de volkssport incest moet je je eigen kinderen meenemenquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar is er in Harderwijk ook wat te beleven? Een maat van mij krijgt er binnenkort werk maar heeft geen zin om in een dood dorp weer een nieuwe kenniskring op te moeten bouwen.
Ligt er een beetje aan waar zijn voorkeuren liggen. Harderwijk is natuurlijk geen Amsterdam, waar je voor ieder wat wils hebt.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar is er in Harderwijk ook wat te beleven? Een maat van mij krijgt er binnenkort werk maar heeft geen zin om in een dood dorp weer een nieuwe kenniskring op te moeten bouwen.
En lekker centraal.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar zijn voorkeuren liggen. Harderwijk is natuurlijk geen Amsterdam, waar je voor ieder wat wils hebt.
Je hebt een kleine, maar gezellige binnenstad met meerdere kroegen en restaurant, in de zomer worden aan het water meerdere festivals gehouden en we hebben een zwaar relaxed stadsstrand.
Omgelegd door een huurling van Erdogan.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:07 schreef robin007bond het volgende:
Moord op een mensenrechtenactivist in Turkije. Gaat weer lekker daar.
Wie zal het zeggen. In ieder geval is er wel een klimaat geschept waarin dit soort dingen vaker voorkomen. Net als het geweld tegen homo's in Rusland dat wordt aangegaan door Putin.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omgelegd door een huurling van Erdogan.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De gereformeerde dienst op zondag is het hoogtepunt, voor de volkssport incest moet je je eigen kinderen meenemen
geschapen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen. In ieder geval is er wel een klimaat geschept waarin dit soort dingen vaker voorkomen. Net als het geweld tegen homo's in Rusland dat wordt aangegaan door Putin.
Zo hebben wij Rutte. Ik zie je punt.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
geschapen.
Erdogan en Putin sporen allebei niet, daar heb je gelijk in. Ieder volk krijgt de leider die het verdient, geloof ik.
Nja, ik heb niks tegen de Russen en de Turken zelf.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
geschapen.
Erdogan en Putin sporen allebei niet, daar heb je gelijk in. Ieder volk krijgt de leider die het verdient, geloof ik.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:58 schreef Nautilus. het volgende:
Chicks were born to give you fever, be it Fahrenheit or Centigrade.
Haha, dat zijn tenminste niet van die burgerlijke tijden.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Duurde van 23:00 tot 09:00 en wij waren er volgens mij van 23:30 tot 08:45 dus zo goed als.
Was het helemaal waard.
Keertje mee?quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Haha, dat zijn tenminste niet van die burgerlijke tijden.
Owhquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, tot die conclusie waren de vorige keer ook al gekomen.
Paar weken terug bedoel ik. Niet vorig jaar. Maar dat lijkt mij wel een plan, maar ik ben wel kieskeuriger dan jij qua line-up.quote:
Gary Beck vond ik erg goed vannacht.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Paar weken terug bedoel ik. Niet vorig jaar. Maar dat lijkt mij wel een plan, maar ik ben wel kieskeuriger dan jij qua line-up.
Succubi, allemaal.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ernstig af te raden, een relatie met een vrouw aangaan.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:50 schreef robin007bond het volgende:
DIG / Alternatieven voor Google
Alstublieft mensen.
Que?quote:Desalniettemin is het niet mogelijk dat zoekresultaten worden gelogd, omdat alle zoekresultaten met POST-requests worden gedaan.
Technisch gezien is het mogelijk, maar standaard serverlogs weergeven geen POST-requests volledig volgens mij.quote:
Volgens mij bedoelt ie dat je met de http-POST niet kan bookmarken..quote:
Staat niet standaard in access logs nee, maar er zijn 101 manieren om te loggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Technisch gezien is het mogelijk, maar standaard serverlogs weergeven geen POST-requests volledig volgens mij.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Staat niet standaard in access logs nee, maar er zijn 101 manieren om te loggen natuurlijk.
Je hoeft geen software aan te passen om de inhoud van POST requests te loggen hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar.
Desalniettemin is de zoekmachine vrije software, waardoor het me sterk lijkt dat enige mogelijkheid van logging er in zit. Tenzij degene die de server opereert lak heeft aan de licentie, dat zou nog wel kunnen en daarvoor de broncode dus aanpast.
Nee?quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hoeft geen software aan te passen om de inhoud van POST requests te loggen hoor.
Vandaar uw rendezvous met een ladyboy?quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ernstig af te raden, een relatie met een vrouw aangaan.
Zozo, Tem doet een poging tot grappig zijn.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Vandaar uw rendezvous met een ladyboy?
Funny cause it's true.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Zozo, Tem doet een poging tot grappig zijn.
Ik weet dat ontmoetingen met ladyboys een fetisj van u zijn; dat is echter nog geen reden deze op anderen te projecteren.quote:
Niet direct gaan spiegelen. Ik had toch meermaals vernomen dat u uw tong in een dergelijk personage heeft gestopt. Gezien uw voorkomen nog enigszins een prestatie van formaat, daar niet van.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik weet dat ontmoetingen met ladyboys een fetisj van u zijn; dat is echter nog geen reden deze op anderen te projecteren.
Doch, ik heb enkel het gezelschap van een dergelijk sujet gehad, zonder enog fysiek contact. Zelfs een ladyboy voelt zich te goed voor iemand met een klompvoet, is zo mijn inschatting. Uw voortdurende referentie aan deze situatie doet evenwel een zekere obsessie vermoeden.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet direct gaan spiegelen. Ik had toch meermaals vernomen dat u uw tong in een dergelijk personage heeft gestopt.
Hangt een beetje van de plaats af, toch? Belgen zijn nou eenmaal gek op Nutella.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet direct gaan spiegelen. Ik had toch meermaals vernomen dat u uw tong in een dergelijk personage heeft gestopt. Gezien uw voorkomen nog enigszins een prestatie van formaat, daar niet van.
Uw vermoedens slaan wel meer de plank mis. Daarnaast hoeft u zich er ook niet voor te schamen, als u er gelukkig van wordt staat het u vrij zich in deze kringen te begeven.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Doch, ik heb enkel het gezelschap van een dergelijk sujet gehad, zonder enog fysiek contact. Zelfs een ladyboy voelt zich te goed voor iemand met een klompvoet, is zo mijn inschatting. Uw voortdurende referentie aan deze situatie doet evenwel een zekere obsessie vermoeden.
De midlifecrisis slaat natuurlijk hard toe. De één koopt een cabrio, de ander ontwikkelt een obsessie met ladyboys. Groei je wel weer overheen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Uw vermoedens slaan wel meer de plank mis. Daarnaast hoeft u zich er ook niet voor te schamen, als u er gelukkig van wordt staat het u vrij zich in deze kringen te begeven.
Welke parel galmt door de speakers?quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de plaats af, toch? Belgen zijn nou eenmaal gek op Nutella.
Momenteel niets. Meest recente was Kiss That Frog van Peter. Om een beetje dicht bij Reya te blijven.quote:
Voorlopig staat het nog tenminste 1-0 in het voordeel van Brussel wat betreft dergelijke ontmoetingen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:37 schreef Reya het volgende:
[..]
De midlifecrisis slaat natuurlijk hard toe. De één koopt een cabrio, de ander ontwikkelt een obsessie met ladyboys. Groei je wel weer overheen.
Dat denk je.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Voorlopig staat het nog tenminste 1-0 in het voordeel van Brussel wat betreft dergelijke ontmoetingen.
Hier Byan Ferry. Maar misschien dat ik zo Prefab Sprout aanzet.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Momenteel niets. Meest recente was Kiss That Frog van Peter. Om een beetje dicht bij Reya te blijven.
Voor sommige mensen is het nooit genoeg.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Op een gehandicapte? Dan moet het wel ernstig met hem gesteld zijn.
Ja, maar de rest van hun oeuvre is ook zeer luisterwaardigquote:Op zaterdag 28 november 2015 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Bittersweet Symphony zo mooi.
Ja, is een goede band.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, maar de rest van hun oeuvre is ook zeer luisterwaardig
Dat nummer heb je na een paar toch wel gehoord? Beetje een reclamemuziekje.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Bittersweet Symphony zo mooi.
Het is een goed nummer, het staat als een huis. En als hij het met Coldplay zingt, is het nog eens extra mooi.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat nummer heb je na een paar toch wel gehoord? Beetje een reclamemuziekje.
dumpio voor apache. Nginx heeft vast iets vergelijkbaars.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee?Ik heb niet zoveel verstand van serverbeheer behalve wat basis Apache en Nginx-installaties.
Nog afgezien van specifieke oplossingen komt er simpelweg een HTTP request binnen met daarin de post data. Die kun je gewoon loggen ongeacht welke webserver er vervolgens het verzoek afhandelt of welke applicatie binnen die webserver dat vervolgens weer doet.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
dumpio voor apache. Nginx heeft vast iets vergelijkbaars.
Dat is waar, maar ik dacht noem er 1 van de 101.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nog afgezien van specifieke oplossingen komt er simpelweg een HTTP request binnen met daarin de post data. Die kun je gewoon loggen ongeacht welke webserver er vervolgens het verzoek afhandelt of welke applicatie binnen die webserver dat vervolgens weer doet.
Ik denk wel dat je in die specifieke wijk minder risico loop op een stomp op je muil.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:04 schreef Disana het volgende:
http://www.rtlz.nl/algeme(...)nden-vanwege-kelders
Voor overlast van je buren hoef je dus niet in een griebusbuurt te wonen.
Je loopt meer risico op een geldverslindend proces, begrijp ik.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je in die specifieke wijk minder risico loop op een stomp op je muil.
Ongetwijfeld. Als je tientallen miljoenen aan een pandje besteedt, kun je ook wel wat missen voor een degelijk juridisch team.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Je loopt meer risico op een geldverslindend proces, begrijp ik.
En zo heeft iedere sociale laag zijn eigen hobby.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Als je tientallen miljoenen aan een pandje besteedt, kun je ook wel wat missen voor een degelijk juridisch team.
En zijn eigen klootzakken.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
En zo heeft iedere sociale laag zijn eigen hobby.
Ben er ook geen fan van.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat nummer heb je na een paar toch wel gehoord? Beetje een reclamemuziekje.
Dat doet me denken aan die aflevering van Bromet met die psychiater en zijn verpleegkundige vrouw, die een emotioneel zwakke buurman zaten te treiteren. Ze hadden dat helemaal niet nodig, maar het kon en daarom deden ze het.quote:
En Anita Meyer.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk meer een Lee Towers-man.
Achja, ik vind het ook altijd treurig als er volwassen mensen zijn die op de werkvloer nog gepest worden, of zo nodig moeten pesten. Van kinderen kun je nog zeggen dat ze niet beter weten.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die aflevering van Bromet met die psychiater en zijn verpleegkundige vrouw, die een emotioneel zwakke buurman zaten te treiteren. Ze hadden dat helemaal niet nodig, maar het kon en daarom deden ze het.
Volwassen zijn is inderdaad geen garantie voor volwassen gedrag.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Achja, ik vind het ook altijd treurig als er volwassen mensen zijn die op de werkvloer nog gepest worden, of zo nodig moeten pesten. Van kinderen kun je nog zeggen dat ze niet beter weten.
Ik heb nog helemaal geen beeld van hem. Gesthuizen trad volgens mij veel meer naar buiten.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat vind jij van de nieuwe SP-voorzitter?
Beide vind ik ze best goed.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen beeld van hem. Gesthuizen trad volgens mij veel meer naar buiten.
Ik las gisteren, meen in de VK, dat Marijnissen zijn voorkeur voor Meyer had uitgesproken, terwijl Gesthuizen betere papieren had.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Beide vind ik ze best goed.
Superieure televisie.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:33 schreef Tem het volgende:
Bromet, die mag wel weer op tv. Wat geweldig was dat.
Hmm.. Serieus?quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las gisteren, meen in de VK, dat Marijnissen zijn voorkeur voor Meyer had uitgesproken, terwijl Gesthuizen betere papieren had.
Seksist.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:33 schreef robin007bond het volgende:
Stiekem hoopte ik wel dat het een vrouw zou worden
De hele campagne stond het partijbestuur achter Meyer. Type Marijnissen. Snap niet dat ze Sharon niet hebben gekozen maar in hun comfortzone blijven.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las gisteren, meen in de VK, dat Marijnissen zijn voorkeur voor Meyer had uitgesproken, terwijl Gesthuizen betere papieren had.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Prijsgekroonde logo van de katholieke jeugd synode
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld heeft Meyer de juiste papieren, maar wat Robin zegt: het had ze gesierd als ze het hadden aangedurfd een vrouw te kiezen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De hele campagne stond het partijbestuur achter Meyer. Type Marijnissen. Snap niet dat ze Sharon niet hebben gekozen maar in hun comfortzone blijven.
Al is het maar een voorzitter.
Zeker, maar de sp is een conservatieve organisatie. En volgens mij had ze ideeën over de organisatie en inspraak binnen de SP die ze een stap verder had kunnen helpen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongetwijfeld heeft Meyer de juiste papieren, maar wat Robin zegt: het had ze gesierd als ze het hadden aangedurfd een vrouw te kiezen.
Ik heb dus nog geen indruk van hem. Gesthuizen had ongetwijfeld vernieuwing kunnen brengen, maar daar had men kennelijk geen behoefte aan. Wel jammer.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zeker, maar de sp is een conservatieve organisatie. En volgens mij had ze ideeën over de organisatie en inspraak binnen de SP die ze een stap verder had kunnen helpen.
Ik vind Meyer ook meer een persoon die dit als aanloopje naar het fractievoorzitterschap ziet.
Dit interview gaf wel een aardig beeld van hem, vind ik.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dus nog geen indruk van hem. Gesthuizen had ongetwijfeld vernieuwing kunnen brengen, maar daar had men kennelijk geen behoefte aan. Wel jammer.
Ach, het zal wel dezelfde sympathieke partij van doeners blijven. Is ook prima.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:12 schreef robin007bond het volgende:
Meyer wilde ook wat aan de partijorganisatie doen zei hij. Maar goed, we zullen zien hoe het gaat. Hij zal wel moeten, want een aanzienlijk deel had op Gesthuizen gestemd.
Bananensoep? Dankjewel, ik zal het morgen lezen (ben nu iets anders aan het doen).quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit interview gaf wel een aardig beeld van hem, vind ik.
http://www.volkskrant.nl/(...)afd9db8dc13495c2f62e
Lijkt me niet zo lekker.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Bananensoep? Dankjewel, ik zal het morgen lezen (ben nu iets anders aan het doen).
Haha, dankjewel. Weet je wat ik echt fijn vind? Dat ik weer beter geconcentreerd kan lezen, zodat ik ook weer wat beter bij de tijd ben. Ik lees me suf aan krantenberichten op Facebookquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo lekker.
En prima. Leuk dat je jezelf trouwens lekker bezig weet te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |