abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159405570
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 15:14 schreef Mallet het volgende:

[..]

Dit wil ik ook. Beter schieten ze op en komen ze naar Nederland...
Andere optie is revolut.

Overigens net weer berecht gekregen van de Rabobank.
Tarieven weer met 10% omhoog om de dienstverlening teverbeteren. Ditterwijl ze de lokale kantoren gaan sluiten. Ik kan net zo goed bij een internetbank in Duitsland gaan zitten dat is tegenwoordig bijna net zo dichtbij als een kantoor van een NL bank.

Enige pluspunt is dat de voorwaarden van de CC verbeterd zijn met nu 360 dagen verzekering.
Dat hebben die gratisch CC's niet.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_159414812
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:08 schreef ikweetnietwat het volgende:

[..]

Voor 9:00/12:00(ligt aan de bank) overgeboekt = 16:00 bij n26
Erna = Volgende dag 06:00 bij n26
Net een rekening geopend bij NUMBER26. Zal Mailboxde.com gebruiken als mijn forwarding adres, lees er goede reviews over.

Wel nice dat je een debit MasterCard en een Maestro krijgt als bankpas en ze allebei kan gebruiken als je pinpas. Kan je letterlijk overal ter wereld pinnen in winkels.

Maestro is zwaar nutteloos buiten Europa, waarom Nederlandse banken Maestro uitgeven ipv debit MasterCard snap ik echt niet.

Denk dat ik NUMBER26 ga gebruiken als mijn zakgeldrekening/vakantierekening.
FR1908
pi_159419247
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Andere optie is revolut.

Overigens net weer berecht gekregen van de Rabobank.
Tarieven weer met 10% omhoog om de dienstverlening teverbeteren. Ditterwijl ze de lokale kantoren gaan sluiten. Ik kan net zo goed bij een internetbank in Duitsland gaan zitten dat is tegenwoordig bijna net zo dichtbij als een kantoor van een NL bank.

Enige pluspunt is dat de voorwaarden van de CC verbeterd zijn met nu 360 dagen verzekering.
Dat hebben die gratisch CC's niet.
Ze gaan hun Rabo GoldCard (normaal onderdeel van het RiantPakket) toevoegen aan het Rabo TotaalPakket. Je kunt dan ook kiezen voor een VISA in plaats van een MasterCard. Als je al een bestaande MasterCard hebt moet je hier geloof ik wel expliciet naar vragen. Klanten die voor het eerst een Card aanvragen kunnen wel kiezen.

Het Rabo DirectPakket wordt wel goedkoper, maar dan moet je geen creditcard hebben.
pi_159419372
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 19:03 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Net een rekening geopend bij NUMBER26. Zal Mailboxde.com gebruiken als mijn forwarding adres, lees er goede reviews over.

Wel nice dat je een debit MasterCard en een Maestro krijgt als bankpas en ze allebei kan gebruiken als je pinpas. Kan je letterlijk overal ter wereld pinnen in winkels.

Maestro is zwaar nutteloos buiten Europa, waarom Nederlandse banken Maestro uitgeven ipv debit MasterCard snap ik echt niet.

Ik vind dat allemaal een beetje vaag met zo'n Duits adres. Je neemt dus als het ware een adres in Duitsland waarbij het zo is dat de ontvangen post doorgestuurd wordt naar je adres in Nederland? Dat NUMBER26 daarmee akkoord gaat.. Dan kunnen ze het net zo goed direct naar je adres in Nederland sturen toch. Je hoeft er dus niet fysiek te wonen c.q. ingezetene te zijn...
pi_159420109
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 21:10 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik vind dat allemaal een beetje vaag met zo'n Duits adres. Je neemt dus als het ware een adres in Duitsland waarbij het zo is dat de ontvangen post doorgestuurd wordt naar je adres in Nederland? Dat NUMBER26 daarmee akkoord gaat.. Dan kunnen ze het net zo goed direct naar je adres in Nederland sturen toch. Je hoeft er dus niet fysiek te wonen c.q. ingezetene te zijn...
Is ook vaag hoor, maar in principe zou het gewoon met een EU-nationaliteit zonder ingezetene te zijn kunnen omdat wij een en dezelfde munteenheid (dus centrale bank), banksysteem (IBAN) en soorten betaalpassen gebruiken (MasterCard/Maestro). Ander verhaal met een Brits of Zweeds bankrekening maar die hebben dan ook hun eigen munt.

Maar je moet een adres hebben in een land waar N26 actief is, en Duitsland is de dichtsbijzijnde. Verder zitten ze in Frankrijk, Ierland, Oostenrijk, Griekenland, Spanje, Italië, Slovenië en nog een paar andere eurolanden.

Maar nu al uitermate tevreden met het internetbankieren en mobiel bankieren van ze :). En het geld overmaken duurt net zo lang als dat je van de ING naar de ABN enzovoorts overmaakt. Kan niet wachten tot ik mijn pinpassen (MasterCard en Maestro) ontvang. Ik zal er dan even mijn "zakgeld" er op storten en er gebruik van maken in Nederland. Zal voornamelijk winkels en de horeca zijn, maar toch.
FR1908
pi_159420468
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 21:07 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ze gaan hun Rabo GoldCard (normaal onderdeel van het RiantPakket) toevoegen aan het Rabo TotaalPakket. Je kunt dan ook kiezen voor een VISA in plaats van een MasterCard. Als je al een bestaande MasterCard hebt moet je hier geloof ik wel expliciet naar vragen. Klanten die voor het eerst een Card aanvragen kunnen wel kiezen.

Het Rabo DirectPakket wordt wel goedkoper, maar dan moet je geen creditcard hebben.
Klopt en Visa wordt meer geaccepteerd.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_159420874
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 21:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Klopt en Visa wordt meer geaccepteerd.
In welk regio wordt MasterCard minder geaccepteerd dan? Geen problemen gehad in Europa, de Verre Oosten (Japan, Korea, China, Singapore), de VS en Canada.
FR1908
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2016 @ 21:44:58 #108
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_159421094
--

[ Bericht 100% gewijzigd door Nizno op 26-01-2016 21:49:03 (normaal reageren is een kunst) ]
:')
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2016 @ 22:16:55 #109
230491 Zith
pls tip
pi_159422619
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 21:39 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

In welk regio wordt MasterCard minder geaccepteerd dan? Geen problemen gehad in Europa, de Verre Oosten (Japan, Korea, China, Singapore), de VS en Canada.
Ben bij het online shoppe in het buitenland wel eens daar tegenaan gelopen; accepteerden geen MC maar wel Visa
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 26 januari 2016 @ 22:51:17 #110
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_159424287
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 01:47 schreef Zolder het volgende:
Ik heb meer vertrouwen in de gevestigde orde dan dit bedrijf die niet echt bankiers zijn.
De gevestigde orde zijn 100% verantwoordelijk voor de economische crisis.
Ik heb eerder vertrouwen in een nieuwe orde.
pi_159424895
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:16 schreef Zith het volgende:

[..]

Ben bij het online shoppe in het buitenland wel eens daar tegenaan gelopen; accepteerden geen MC maar wel Visa
In Seoul bijvoorbeeld had ik de ervarigen dat ze MC en Visa accepteerden maar Amex weer niet. Daarmee kan je alleen betalen in dure boetiekjes en restaurants daar. En in Tokyo kan je er op veel plekken weer er mee betalen.

Verschilt toch weer per land. In Nederland kan je ook op weinig plekken terecht met je MC, maar met je Maestro kan je gewoon cashless leven en overal met je plastic betalen. Frappant omdat Maestro toch gewoon MC is.
FR1908
pi_159498971
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 19:03 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Jij hebt neem ik aan eerst die mailbox opgezet alvorens je de rekening hebt geopend? Heb je dat nog expliciet genoemd dat je zo'n adres gebruikt? En wat moet ik bij die videochat voorstellen?
  zondag 7 februari 2016 @ 18:13:07 #113
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_159732069
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 23:26 schreef ikweetnietwat het volgende:
In de buitenland doen ze het toch beter; met behulp van een duitse forwarding adres heb ik een girokonto weten te openen bij number26(europas modernste girokonto/internetbank).
Met een app om 23:40 een rekening openen:
- Gegevens invullen
- Identiteit verifieren met een live videochat(06:00-23:59) waarbij een echt persoon(welke engels en duits spreekt) controleert op echtheid van je identiteitsbewijs(foto maken, vragen stellen terwijl je ID op de kop ligt tijdens videochat, met flitser waarmerken checken)
- Fertig!, duurde nog geen 10 minuten
Binnen 2 dagen was mijn betaalpasje bij de forwarder gearriveerd welke het voor mij doorstuurde naar Nederland.
[ afbeelding ]
En toen zag ik hoe het ook kan, en hoe bunq eigenlijk ook zou moeten werken.

• Geen vaste/transactie/whatever kosten(behalve standaard mastercard tarieven voor omrekenen valuta)
• ^ Ook gratis pasje(ook al mol/verlies je hem)
• Meest overzichtelijke internetbankier omgeving in de historie
• Geen achterlijke halfwerkende gezichtsherkenning om transacties te doen, je hebt gewoon een cijfercode zoals in de ABN/ING app
• Een systeem dat erg lijkt op die van bunq om geld over te maken met alleen een telefoonnummer(moneybeam)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Enige nadeel is dat ze alleen met debitcards werken, en in nederland wordt nog niet overal MasterCard geaccepteerd. Gelukkig hebben ze al aangegeven binnen een paar weken EC kaarten op te sturen(aka maestro)
Ik hoop ook dat number26 naar Nederland zal komen en dat bunq dan snel vergeten wordt :)

sorry voor de topickaping om een andere hipsterbank voorbeeld te tonen
Heb je al die Maestro Card? En welk forwarder heb je gebruikt om je spullen opgestuurd te krijgen? Ik wil deze ook *O*
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_159735836
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:07 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

In Seoul bijvoorbeeld had ik de ervarigen dat ze MC en Visa accepteerden maar Amex weer niet.
Amex wordt sowieso heel slecht geaccepteerd buiten Noord-Amerika. Op de meeste plekken is de dekking van MC en Visa wel gelijk. Op plekken waar het gebruik van plastic minder wijdverbreid is kan er nog wel eens verschil in zitten, denk Afrika.
quote:
Frappant omdat Maestro toch gewoon MC is.
Maestro is dus geen MC. Net zoals Visa Electron geen Visa is.
pi_159735907
quote:
6s.gif Op zondag 7 februari 2016 18:13 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Heb je al die Maestro Card? En welk forwarder heb je gebruikt om je spullen opgestuurd te krijgen? Ik wil deze ook *O*
Lees anders de andere topics hier in WGR. Dit is al minstens het 4e topic waarin er naar N26 wordt verwezen. Persoonlijk raad ik het ten zeerste af om een rekening te openen met een vals adres.
  zondag 7 februari 2016 @ 21:10:49 #116
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_159737347
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:35 schreef vaduz het volgende:

[..]

Lees anders de andere topics hier in WGR. Dit is al minstens het 4e topic waarin er naar N26 wordt verwezen. Persoonlijk raad ik het ten zeerste af om een rekening te openen met een vals adres.
Oké goeie tip, wat is het onderwerp van die andere topics? Dit topic heeft namelijk ook een iets andere wending gekregen zie ik.
pi_159746507
Proest. Daar gaat m'n wodka. _O- :')
International
pi_159748044
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:10 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Oké goeie tip, wat is het onderwerp van die andere topics? Dit topic heeft namelijk ook een iets andere wending gekregen zie ik.
Dit zijn er alvast 2, rest moet je maar zelf zoeken:

WGR / Het grote betaalrekeningen topic.
WGR / Waarom moet je in Nederland betalen voor je bankrekening...
  maandag 8 februari 2016 @ 12:25:44 #119
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_159750882
quote:
Top, ik ben inmiddels genezen lees ik!
  † In Memoriam † maandag 8 augustus 2016 @ 22:02:10 #120
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_164345259
Leeft dit hipster-initiatiefje eigenlijk nog? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 8 augustus 2016 @ 22:42:01 #121
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_164347222
quote:
99s.gif Op maandag 8 augustus 2016 22:02 schreef Cynix ® het volgende:
Leeft dit hipster-initiatiefje eigenlijk nog? :?
Ja
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2016 @ 12:17:55 #122
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_164359687
Ok, bedankt. :')
Ik bedoelde eigenlijk: écht actief en spectaculair groeiend of meer wakkelend in de marge?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_166687627
Gisteravond had bunq een update event. Ze hebben de app compleet vernieuwd, en dat is echt een grote verbetering! Veel overzichtelijker en gebruiksvriendelijker. Verder kun je nu ook geld stúren naar een contactpersoon (via email of sms) en hebben ze een eigen wie-betaalt-wat concurrent (Slice by Bunq) gelanceerd waar je supermakkelijk je (pin) betalingen in kunt delen, en direct betaalverzoeken stuurt om de rekening te settelen.

Ohja en als je moeite had met de gezichtsherkenning kun je nu ook handherkenning gebruiken.

[ Bericht 9% gewijzigd door KomtTijd... op 16-11-2016 09:50:02 ]
  woensdag 16 november 2016 @ 12:38:33 #124
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_166690453
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2016 09:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja en als je moeite had met de gezichtsherkenning kun je nu ook handherkenning gebruiken.
Dat was precies de rede waarom ik de App van mijn telelefoon heb verwijderd.
Maar weer eens kijken dan.
Tot nooit .......
pi_166690531
Heeft 0 meerwaarde, rekening delen kan al met e.g. ABN AMRO app. En foto's sturen doe je via WhatsApp, Snapchat, etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')