quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:23 schreef MissJ het volgende:
Ze kan echt wel heel goed zingen, maar ze raakt mij niet.
Omdat Erland Galjaardquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:23 schreef Stickertje het volgende:
waarom moeten ze een shot van wendy bij elk lied laten zien![]()
Precies bij het hoogtepunt zien we Wendy op de bank liggendquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:23 schreef Stickertje het volgende:
Omdat ze met Galbak neuktquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:23 schreef Stickertje het volgende:
Even de keiharde realiteit tussendoor.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:23 schreef Stickertje het volgende:
Haha, potverdulleke Cee, de laptop schudt op schootquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Even de keiharde realiteit tussendoor.
Wat is haar situatie?quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:24 schreef Starlie het volgende:
Vind het nummer wel dapper gekozen in haar situatie
quote:
Omdat de regie nog niet weet dat ze over haar toppunt is geweest. Of doet ze nog steeds die ouwe Rtl-baas?quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:23 schreef Stickertje het volgende:
precies dit. Ik heb dan zoiets van: blijkbaar raakt ze hem toch niet gewoon.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:25 schreef mootie het volgende:
En toch, zij zingt al jaaaaren met de besten van Nederland, wordt dus ook constant gehoord door alle producers en weet ik veel wie. Waarom is het dan nooit iets geworden.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:23 schreef MissJ het volgende:
Ze kan echt wel heel goed zingen, maar ze raakt mij niet.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:27 schreef JaneDoe het volgende:
deze gast zn voortanden zijn gewoon vergroeid, heb wel een idee wat daar van de oorzaak is
Ik zou het een speengebitje noemen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:27 schreef JaneDoe het volgende:
deze gast zn voortanden zijn gewoon vergroeid, heb wel een idee wat daar van de oorzaak is
Ik zeg; doenquote:
t komt iig door t zuigen ja vermoed ikquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou het een speengebitje noemen.
de vriend van Lenny Kravitz bedoel je?quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Doet me denken aan die Australische gozer of was het een Amerikaan, paar seizoenen terug.
Brrrr. Hysterische idioot.
Je hebt schreeuwen en schreeuwen. Dit vond ik vreselijk.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:29 schreef Cee het volgende:
Als Jenny schreeuwt, dan doet hij dat ook, inclusief fluitketelen, misthoornen en knauwen.
Paul was juist wel leukquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Doet me denken aan de clown helemaal rechts op de foto.
[ afbeelding ]
ze waren allebei baggerquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:32 schreef Joooo-pi het volgende:
wat dom van Anouk. Neda was niet goed genoeg.
Heel verrassend en totaal niet aan zien komend: Imagine van John Lennon op 1.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:36 schreef Joooo-pi het volgende:
de top 3 van de top 2000
ohja, dat top 2000 café
Inderdaad, maar wel een toffe en terechte nr. 1!quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:39 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Heel verrassend en totaal niet aan zien komend: Imagine van John Lennon op 1.
het concept is duidelijk over z'n hoogtepunt heen, lijkt ook wel of het geld bij RTL op isquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:37 schreef Nexum het volgende:
Dit is echt het slechtste seizoen van The Voice tot nu toe, de enige 2 die iets neer kunnen zetten zijn Jennie en Brace en het wordt nu al uitgemolken dat die 2 tegenover elkaar staan in de finale.
Ik mis echt het seizoen van vorig jaar, ookal was het al duidelijk dat OGENE zou winnen, je had teminste er nog een paar tussen zitten die ook wat moois konden leveren, maar dit seizoen gaat echt nergens over. Die hele Knockout ronde slaat echt nergens op, zet gewoon 6 Liveshows neer, er zijn zat mensen die de Liveshows heel leuk vinden om naar te kijken (waaronder ik).
Wat Anouk betreft, super goede coach en eindelijk eens een vrouw die dr bek goed opentrekt, maar irriteer me echt mateloos aan d'r. Die Melissa was afgrijselijk om aan te horen en iedereen vindt haar natuurlijk helemaal niet zielig, maar zelfs ik schrok van dr reactie, ze kan niet eens het fatsoen opbrengen om een goede feedback te geven, dit is gewoon slechte kritiek.
Zeker niet verkeerd, sowieso is wat afwisseling in die lijst wel weer eens verfrissend.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:58 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wel een toffe en terechte nr. 1!
Mwah, al die juryleden lopen dat meisje voor te liegen dat ze volgend jaar wel verder zou kunnen komen. Is toch onzin? Heeft ze een veel te dunne stem voor, matig talent. Verlos dr dan maar van die droom.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:37 schreef Nexum het volgende:
Dit is echt het slechtste seizoen van The Voice tot nu toe, de enige 2 die iets neer kunnen zetten zijn Jennie en Brace en het wordt nu al uitgemolken dat die 2 tegenover elkaar staan in de finale.
Ik mis echt het seizoen van vorig jaar, ookal was het al duidelijk dat OGENE zou winnen, je had teminste er nog een paar tussen zitten die ook wat moois konden leveren, maar dit seizoen gaat echt nergens over. Die hele Knockout ronde slaat echt nergens op, zet gewoon 6 Liveshows neer, er zijn zat mensen die de Liveshows heel leuk vinden om naar te kijken (waaronder ik).
Wat Anouk betreft, super goede coach en eindelijk eens een vrouw die dr bek goed opentrekt, maar irriteer me echt mateloos aan d'r. Die Melissa was afgrijselijk om aan te horen en iedereen vindt haar natuurlijk helemaal niet zielig, maar zelfs ik schrok van dr reactie, ze kan niet eens het fatsoen opbrengen om een goede feedback te geven, dit is gewoon slechte kritiek.
Als de deelnemers goed zijn, dan blijft het toch een superleuk programma? Vind ik iigquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het concept is duidelijk over z'n hoogtepunt heen, lijkt ook wel of het geld bij RTL op is
Vond je Ivan gister ook zo bijzonder? Ik vond het prima, maar niet geweldig.quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:29 schreef Joooo-pi het volgende:
Is het niet héél toevallig dat de enige 4 die iets kunnen netjes verdeeld zijn over de 4 coaches? ( Maan, Ivan, Brace en Jennie). En de keuze van Ivan voor Sanne was al zo opvallend.
Zucht![]()
Mijn mening over de kandidaten:
Ivan en Brace zijn professionals en steken er met kop en schouders bovenuit. Jennie kan daar niet aan tippen, maar is een goeie derde. Maan is het enige "talent" en ze heeft wel wat potentie: vierde.
De rest doet er niet toe. Die donkere danser bij Marco is misschien nog wel ok.
En zo over iemand praten maakt je een haar beter?quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:55 schreef Dizer het volgende:
Ivar is de gene die mij het meeste boeit. Zijn stem is echt het type muziek wat ik gewoon zou draaien. Punt. Alle andere is leuk voor in een programma of als backing.
En Anouk moet optieven. Tis net een legbatterij kip geworden. Ze kakelt alleen maar, kan niet meer staan en werpt de ene kind na de ander
quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En zo over iemand praten maakt je een haar beter?
Datquote:Op zaterdag 28 november 2015 15:21 schreef ato het volgende:
Ik heb ook het idee dat Martijn Anouk waardeert.
Ik mag Martijn wel.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat![]()
Martijn is een wijf met ballen gewend, met een ex als Amanda.
Hij kan wel wat hebben
Hij heeft het volste recht om mee te doen maar toch vind ik het niet heel eerlijk dat echte hechte vrienden/collega's worden toegelaten tot het programma. Een beetje als een grote prijsvraag van een bedrijf voor consumenten, waaraan de medewerkers ook meedoen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het wel helemaal eerlijk dat Brace meedoet?
Ben ik niet mee eens, Jennie zingt toonvast. Ergens mis ik wat in haar uitstraling, die eeuwige hoed.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:38 schreef Lkw het volgende:
Maan en (gisteren althans) Natacha zijn de enigen die mij tot nu hebben kunnen raken met hun vertolkingen. Hoewel Brace ook vol gevoel zingt, wat ik ook mooi vind. Dus vooruit, die erbij.
De rest doet me eigenlijk niet zoveel. Jennie wordt enorm gehyped, maar ik hoor het er niet in. Ze heeft een flinke strot, maar dat is dan ook al. Het is mijn stijl niet, al dat geschreeuw. Bovendien is ze niet erg toonvast volgens mij.
Nada? Zou wat zijn als ze echt zo heettequote:Op zaterdag 28 november 2015 17:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij heeft het volste recht om mee te doen maar toch vind ik het niet heel eerlijk dat echte hechte vrienden/collega's worden toegelaten tot het programma. Een beetje als een grote prijsvraag van een bedrijf voor consumenten, waaraan de medewerkers ook meedoen.
Mijn favorieten zijn Jenny, Gaia, Nada en Ivar (of is het Ivan? Haal de namen steeds door elkaar. In ieder geval niet-vlasbaard-Ivar/n).
Sanne was ook goed, het was een rare beslissing van Anouk om haar niet mee te nemen. Elke noot is spot on en ze beschikt over een zeer goede zangtechniek.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:37 schreef Nexum het volgende:
Meer dan 6! Wat mij betreft start je met 10 kandidaten, laat je wekelijks 1 kandidaat afvallen en heb je een finale met 3 kandidaten.quote:Die hele Knockout ronde slaat echt nergens op, zet gewoon 6 Liveshows neer, er zijn zat mensen die de Liveshows heel leuk vinden om naar te kijken (waaronder ik).
Ik denk dat het er wat lomper uit kwam dan dat haar bedoeling was. Ali loste het goed op, hij duidde het prima.quote:Wat Anouk betreft, super goede coach en eindelijk eens een vrouw die dr bek goed opentrekt, maar irriteer me echt mateloos aan d'r. Die Melissa was afgrijselijk om aan te horen en iedereen vindt haar natuurlijk helemaal niet zielig, maar zelfs ik schrok van dr reactie, ze kan niet eens het fatsoen opbrengen om een goede feedback te geven, dit is gewoon slechte kritiek.
Ik zit mobiel en het was lastig op te zoeken maar ik wist het niet meer precies.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:07 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nada? Zou wat zijn als ze echt zo heette
En Nada is gewoon een meisjesnaam.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en het was lastig op te zoeken maar ik wist het niet meer precies.Maar, ik bedoel dat pianomeisje.
Het is duidelijk dat jij nooit naar de Lion King hebt gekeken.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:07 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nada? Zou wat zijn als ze echt zo heette![]()
Eens, het is lastig om objectief te blijven. Het is natuurlijk bepaald niet de eerste keer dat dit gebeurt dus ze hadden dit kunnen voorzien.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij heeft het volste recht om mee te doen maar toch vind ik het niet heel eerlijk dat echte hechte vrienden/collega's worden toegelaten tot het programma. Een beetje als een grote prijsvraag van een bedrijf voor consumenten, waaraan de medewerkers ook meedoen.
Nada en Sanne hadden doorgemoeten uit het team van Anouk maar ik denk dat iedereen hier het eens is met de stelling dat het beter was geweest als er gewoon 3 kandidaten uit het team van Anouk waren doorgegaan en 3 uit het team van Ali. Het was natuurlijk wel Anouks eigen schuld.quote:Mijn favorieten zijn Jenny, Gaia, Nada en Ivar (of is het Ivan? Haal de namen steeds door elkaar. In ieder geval niet-vlasbaard-Ivar/n).
Ik ben dat met je eens en afgaande op de reacties van coaches en het publiek lijken de meeste mensen dat te vinden. Hoe weeg je dat tegen elkaar af? Een beter stemgeluid vs. een betere zangtechniek. Ik denk dat ik dan toch voor het betere stemgeluid zou kiezen zolang die persoon voldoende zuiver zingt en voldoende boeit. Echter, als het om zangtechniek gaat dan is het toch onzin om te stellen dat Jennie Sanne onder de tafel zong?quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:58 schreef ato het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens, Jennie zingt toonvast. Ergens mis ik wat in haar uitstraling, die eeuwige hoed.
Ik moet wel zeggen dat ik Maan haar stem mooier vind.
Echt? Als in: niks, noppes, nada?quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:22 schreef mootie het volgende:
[..]
En Nada is gewoon een meisjesnaam.
Toch wel, maar dat is lang, lang geleden..quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij nooit naar de Lion King hebt gekeken.
Dat!quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Meer dan 6! Wat mij betreft start je met 10 kandidaten, laat je wekelijks 1 kandidaat afvallen en heb je een finale met 3 kandidaten.
Je hebt eigenlijk wel gelijk, ze is wel toonvast ja. Ik heb er apart nog een keer voor geluisterd. Toch mis ik iets als ze zingt. Het raakt me totaal niet. Maar ik kan er niet goed de vinger op leggen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:58 schreef ato het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens, Jennie zingt toonvast. Ergens mis ik wat in haar uitstraling, die eeuwige hoed.
Ik moet wel zeggen dat ik Maan haar stem mooier vind.
Daarnaast lijkt het me ook wel leuk als je de kandidaten breed inzet. Je hoeft niet een zanger te laten rappen of hiphop te laten doen maar doe een combinatie van rock, blues, jazz, soul, country...quote:
Het is eigenlijk sowieso raar dat het niet slechts een competitie is tussen de kandidaten, maar ook tussen de coaches. Dat zou uit het format gesneden moeten worden, vind ik. Wat kan mij die onderlinge strijd tussen de coaches schelen. Dat ze jureren vind ik prima, maar dan liever volgens het principe 'de meeste stemmen gelden' of zo.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het lijkt me een goed idee om veel meer crossbattles te doen, wat mij betreft vanaf de tweede ronde alleen nog maar. Het is toch gek dat als van 12 kandidaten uit twee teams de vijf beste van die 12 in 1 team zitten dat dan toch uit beide teams evenveel kandidaten moeten overblijven?
Eens. En daar gaat het wel om, iemand geloven als die zingt. Het viel me gisteren bij de meeste kandidaten, met name bij het team van Ali (daarna ben ik er minder op gaan letten), op dat ze niet in staat zijn om een lied te vertellen, ze voelen niet aan hoe de dictie moet zijn, waar je voluit gaat en waar je juist wat terughoudender bent etc.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:21 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk wel gelijk, ze is wel toonvast ja. Ik heb er apart nog een keer voor geluisterd. Toch mis ik iets als ze zingt. Het raakt me totaal niet. Maar ik kan er niet goed de vinger op leggen.
Of misschien toch een beetje, want vreemd genoeg geloof ik haar niet als ze zingt. Dat wil niet per se zeggen dat zij er zelf geen gevoel in legt trouwens, maar het sluit in elk geval totaal niet aan bij mijn beleving en gevoelsleven. Het is me allemaal te groot en te bombastisch. Niet verfijnd genoeg. Ik houd meer van de bezieling van Maan bijvoorbeeld, die komt bij mij wel binnen. Ik geloof haar. Maan is echt heel puur en origineel in de manier waarop ze een liedje interpreteert en brengt. En dat voel ik bij Jennie niet. Jennie is voor mij te vaak over de top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |