Heel verrassend en totaal niet aan zien komend: Imagine van John Lennon op 1.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:36 schreef Joooo-pi het volgende:
de top 3 van de top 2000
ohja, dat top 2000 café
Inderdaad, maar wel een toffe en terechte nr. 1!quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:39 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Heel verrassend en totaal niet aan zien komend: Imagine van John Lennon op 1.
het concept is duidelijk over z'n hoogtepunt heen, lijkt ook wel of het geld bij RTL op isquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:37 schreef Nexum het volgende:
Dit is echt het slechtste seizoen van The Voice tot nu toe, de enige 2 die iets neer kunnen zetten zijn Jennie en Brace en het wordt nu al uitgemolken dat die 2 tegenover elkaar staan in de finale.
Ik mis echt het seizoen van vorig jaar, ookal was het al duidelijk dat OGENE zou winnen, je had teminste er nog een paar tussen zitten die ook wat moois konden leveren, maar dit seizoen gaat echt nergens over. Die hele Knockout ronde slaat echt nergens op, zet gewoon 6 Liveshows neer, er zijn zat mensen die de Liveshows heel leuk vinden om naar te kijken (waaronder ik).
Wat Anouk betreft, super goede coach en eindelijk eens een vrouw die dr bek goed opentrekt, maar irriteer me echt mateloos aan d'r. Die Melissa was afgrijselijk om aan te horen en iedereen vindt haar natuurlijk helemaal niet zielig, maar zelfs ik schrok van dr reactie, ze kan niet eens het fatsoen opbrengen om een goede feedback te geven, dit is gewoon slechte kritiek.
Zeker niet verkeerd, sowieso is wat afwisseling in die lijst wel weer eens verfrissend.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:58 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wel een toffe en terechte nr. 1!
Mwah, al die juryleden lopen dat meisje voor te liegen dat ze volgend jaar wel verder zou kunnen komen. Is toch onzin? Heeft ze een veel te dunne stem voor, matig talent. Verlos dr dan maar van die droom.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:37 schreef Nexum het volgende:
Dit is echt het slechtste seizoen van The Voice tot nu toe, de enige 2 die iets neer kunnen zetten zijn Jennie en Brace en het wordt nu al uitgemolken dat die 2 tegenover elkaar staan in de finale.
Ik mis echt het seizoen van vorig jaar, ookal was het al duidelijk dat OGENE zou winnen, je had teminste er nog een paar tussen zitten die ook wat moois konden leveren, maar dit seizoen gaat echt nergens over. Die hele Knockout ronde slaat echt nergens op, zet gewoon 6 Liveshows neer, er zijn zat mensen die de Liveshows heel leuk vinden om naar te kijken (waaronder ik).
Wat Anouk betreft, super goede coach en eindelijk eens een vrouw die dr bek goed opentrekt, maar irriteer me echt mateloos aan d'r. Die Melissa was afgrijselijk om aan te horen en iedereen vindt haar natuurlijk helemaal niet zielig, maar zelfs ik schrok van dr reactie, ze kan niet eens het fatsoen opbrengen om een goede feedback te geven, dit is gewoon slechte kritiek.
Als de deelnemers goed zijn, dan blijft het toch een superleuk programma? Vind ik iigquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het concept is duidelijk over z'n hoogtepunt heen, lijkt ook wel of het geld bij RTL op is
Vond je Ivan gister ook zo bijzonder? Ik vond het prima, maar niet geweldig.quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:29 schreef Joooo-pi het volgende:
Is het niet héél toevallig dat de enige 4 die iets kunnen netjes verdeeld zijn over de 4 coaches? ( Maan, Ivan, Brace en Jennie). En de keuze van Ivan voor Sanne was al zo opvallend.
Zucht![]()
Mijn mening over de kandidaten:
Ivan en Brace zijn professionals en steken er met kop en schouders bovenuit. Jennie kan daar niet aan tippen, maar is een goeie derde. Maan is het enige "talent" en ze heeft wel wat potentie: vierde.
De rest doet er niet toe. Die donkere danser bij Marco is misschien nog wel ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |