abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 november 2015 @ 14:02:37 #126
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_157879289
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 november 2015 11:55 schreef Dizer het volgende:
Ivar is de gene die mij het meeste boeit. Zijn stem is echt het type muziek wat ik gewoon zou draaien. Punt. Alle andere is leuk voor in een programma of als backing.

En Anouk moet optieven. Tis net een legbatterij kip geworden. Ze kakelt alleen maar, kan niet meer staan en werpt de ene kind na de ander :')
En zo over iemand praten maakt je een haar beter?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 28 november 2015 @ 14:49:27 #127
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_157879941
Is het wel helemaal eerlijk dat Brace meedoet?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  † In Memoriam † zaterdag 28 november 2015 @ 14:56:33 #128
368283 ato
pi_157880027
Voor mij zijn:
Jennie, Brace, Maan, Ivan mijn grote favorieten.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 28 november 2015 @ 14:57:10 #129
368283 ato
pi_157880032
En Anouk is entertainment, gewoon eerlijk.
Zo hoort het ook.
  zaterdag 28 november 2015 @ 15:00:54 #130
22273 Dizer
Save the beard!
pi_157880069
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:02 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

En zo over iemand praten maakt je een haar beter?
:Y :')
Friends don't let friends remain beardless...
  † In Memoriam † zaterdag 28 november 2015 @ 15:21:16 #131
368283 ato
pi_157880329
Ik heb ook het idee dat Martijn Anouk waardeert.
pi_157882491
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 15:21 schreef ato het volgende:
Ik heb ook het idee dat Martijn Anouk waardeert.
Dat :Y

Martijn is een wijf met ballen gewend, met een ex als Amanda.
Hij kan wel wat hebben :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 28 november 2015 @ 17:38:18 #133
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_157882521
Maan en (gisteren althans) Natacha zijn de enigen die mij tot nu hebben kunnen raken met hun vertolkingen. Hoewel Brace ook vol gevoel zingt, wat ik ook mooi vind. Dus vooruit, die erbij.

De rest doet me eigenlijk niet zoveel. Jennie wordt enorm gehyped, maar ik hoor het er niet in. Ze heeft een flinke strot, maar dat is dan ook al. Het is mijn stijl niet, al dat geschreeuw. Bovendien is ze niet erg toonvast volgens mij.
Stop the world, I want to get out.
  zaterdag 28 november 2015 @ 17:50:55 #134
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_157882706
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 november 2015 15:00 schreef Dizer het volgende:

[..]

:Y :')
Stoere jongen ben je hoor, met je moraal. ;)
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † zaterdag 28 november 2015 @ 17:55:20 #135
368283 ato
pi_157882778
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 17:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat :Y

Martijn is een wijf met ballen gewend, met een ex als Amanda.
Hij kan wel wat hebben :D
Ik mag Martijn wel.
  ESF Reporter zaterdag 28 november 2015 @ 17:58:14 #136
87554 Cee
Welluk?
pi_157882835
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het wel helemaal eerlijk dat Brace meedoet?
Hij heeft het volste recht om mee te doen maar toch vind ik het niet heel eerlijk dat echte hechte vrienden/collega's worden toegelaten tot het programma. Een beetje als een grote prijsvraag van een bedrijf voor consumenten, waaraan de medewerkers ook meedoen.

Mijn favorieten zijn Jenny, Gaia, Nada en Ivar (of is het Ivan? Haal de namen steeds door elkaar. In ieder geval niet-vlasbaard-Ivar/n).
  † In Memoriam † zaterdag 28 november 2015 @ 17:58:26 #137
368283 ato
pi_157882839
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 17:38 schreef Lkw het volgende:
Maan en (gisteren althans) Natacha zijn de enigen die mij tot nu hebben kunnen raken met hun vertolkingen. Hoewel Brace ook vol gevoel zingt, wat ik ook mooi vind. Dus vooruit, die erbij.

De rest doet me eigenlijk niet zoveel. Jennie wordt enorm gehyped, maar ik hoor het er niet in. Ze heeft een flinke strot, maar dat is dan ook al. Het is mijn stijl niet, al dat geschreeuw. Bovendien is ze niet erg toonvast volgens mij.
Ben ik niet mee eens, Jennie zingt toonvast. Ergens mis ik wat in haar uitstraling, die eeuwige hoed.

Ik moet wel zeggen dat ik Maan haar stem mooier vind.
  zaterdag 28 november 2015 @ 18:07:44 #138
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_157882998
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 17:58 schreef Cee het volgende:

[..]

Hij heeft het volste recht om mee te doen maar toch vind ik het niet heel eerlijk dat echte hechte vrienden/collega's worden toegelaten tot het programma. Een beetje als een grote prijsvraag van een bedrijf voor consumenten, waaraan de medewerkers ook meedoen.

Mijn favorieten zijn Jenny, Gaia, Nada en Ivar (of is het Ivan? Haal de namen steeds door elkaar. In ieder geval niet-vlasbaard-Ivar/n).
Nada? Zou wat zijn als ze echt zo heette :D

Verder rake vergelijking die je hierboven maakt. Het voelt voor mij ook niet helemaal goed dat Jenny en Anouk eigenlijk een soort werknemer en werkgever van elkaar zijn. In dat licht had Jenny misschien beter voor een andere coach kunnen kiezen.
pi_157883163
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 23:37 schreef Nexum het volgende:
Dit is echt het slechtste seizoen van The Voice tot nu toe, de enige 2 die iets neer kunnen zetten zijn Jennie en Brace en het wordt nu al uitgemolken dat die 2 tegenover elkaar staan in de finale.
Sanne was ook goed, het was een rare beslissing van Anouk om haar niet mee te nemen. Elke noot is spot on en ze beschikt over een zeer goede zangtechniek.

quote:
Die hele Knockout ronde slaat echt nergens op, zet gewoon 6 Liveshows neer, er zijn zat mensen die de Liveshows heel leuk vinden om naar te kijken (waaronder ik).
Meer dan 6! Wat mij betreft start je met 10 kandidaten, laat je wekelijks 1 kandidaat afvallen en heb je een finale met 3 kandidaten.

quote:
Wat Anouk betreft, super goede coach en eindelijk eens een vrouw die dr bek goed opentrekt, maar irriteer me echt mateloos aan d'r. Die Melissa was afgrijselijk om aan te horen en iedereen vindt haar natuurlijk helemaal niet zielig, maar zelfs ik schrok van dr reactie, ze kan niet eens het fatsoen opbrengen om een goede feedback te geven, dit is gewoon slechte kritiek.
Ik denk dat het er wat lomper uit kwam dan dat haar bedoeling was. Ali loste het goed op, hij duidde het prima.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  ESF Reporter zaterdag 28 november 2015 @ 18:19:51 #140
87554 Cee
Welluk?
pi_157883228
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 18:07 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ik zit mobiel en het was lastig op te zoeken maar ik wist het niet meer precies. :@ Maar, ik bedoel dat pianomeisje. :)
pi_157883274
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 18:19 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik zit mobiel en het was lastig op te zoeken maar ik wist het niet meer precies. :@ Maar, ik bedoel dat pianomeisje. :)
En Nada is gewoon een meisjesnaam. :+
pi_157883437
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 18:07 schreef Lkw het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat jij nooit naar de Lion King hebt gekeken. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Bram_van_Loon op 28-11-2015 18:37:44 ]
#NoDAPL
pi_157883491
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 17:58 schreef Cee het volgende:

[..]

Eens, het is lastig om objectief te blijven. Het is natuurlijk bepaald niet de eerste keer dat dit gebeurt dus ze hadden dit kunnen voorzien.

quote:
Nada en Sanne hadden doorgemoeten uit het team van Anouk maar ik denk dat iedereen hier het eens is met de stelling dat het beter was geweest als er gewoon 3 kandidaten uit het team van Anouk waren doorgegaan en 3 uit het team van Ali. Het was natuurlijk wel Anouks eigen schuld.
Als ik me niet vergis merkte zelfs Ali zelf op dat het verschil groot was. "Het verschil tussen wat was en wat is is groot vanavond".
#NoDAPL
pi_157883638
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 17:58 schreef ato het volgende:

[..]

Ben ik niet mee eens, Jennie zingt toonvast. Ergens mis ik wat in haar uitstraling, die eeuwige hoed.

Ik ben dat met je eens en afgaande op de reacties van coaches en het publiek lijken de meeste mensen dat te vinden. Hoe weeg je dat tegen elkaar af? Een beter stemgeluid vs. een betere zangtechniek. Ik denk dat ik dan toch voor het betere stemgeluid zou kiezen zolang die persoon voldoende zuiver zingt en voldoende boeit. Echter, als het om zangtechniek gaat dan is het toch onzin om te stellen dat Jennie Sanne onder de tafel zong? :?
Dat stelde namelijk een van de coaches door op te merken dat zij alle andere kandidaten uit team Anouk onder tafel zong. Het mag je stijl niet zijn maar kom op, het slaat nergens op om te stellen dat Jennie beter zong dan Sanne. Jennie krijgt echt niet die noten zo sterk uit haar strot die Sanne gebruikt in het hoge.
#NoDAPL
  zaterdag 28 november 2015 @ 19:06:58 #145
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_157884144
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 18:22 schreef mootie het volgende:

[..]

En Nada is gewoon een meisjesnaam. :+
Echt? Als in: niks, noppes, nada?
Nooit geweten :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 18:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat jij nooit naar de Lion King hebt gekeken. ;)
Toch wel, maar dat is lang, lang geleden.. :)
pi_157884293
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 18:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Meer dan 6! Wat mij betreft start je met 10 kandidaten, laat je wekelijks 1 kandidaat afvallen en heb je een finale met 3 kandidaten.

Dat!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 28 november 2015 @ 19:21:01 #147
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_157884415
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 17:58 schreef ato het volgende:

[..]

Je hebt eigenlijk wel gelijk, ze is wel toonvast ja. Ik heb er apart nog een keer voor geluisterd. Toch mis ik iets als ze zingt. Het raakt me totaal niet. Maar ik kan er niet goed de vinger op leggen.

Of misschien toch een beetje, want vreemd genoeg geloof ik haar niet als ze zingt. Dat wil niet per se zeggen dat zij er zelf geen gevoel in legt trouwens, maar het sluit in elk geval totaal niet aan bij mijn beleving en gevoelsleven. Het is me allemaal te groot en te bombastisch. Niet verfijnd genoeg. Ik houd meer van de bezieling van Maan bijvoorbeeld, die komt bij mij wel binnen. Ik geloof haar. Maan is echt heel puur en origineel in de manier waarop ze een liedje interpreteert en brengt. En dat voel ik bij Jennie niet. Jennie is voor mij te vaak over de top.

Maar goed, maakt ook allemaal niet uit, ieder z'n smaak :)
pi_157884499
Ze heeft een dijk van een stem, maar een lage likeability...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157884523
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 november 2015 19:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat!
Daarnaast lijkt het me ook wel leuk als je de kandidaten breed inzet. Je hoeft niet een zanger te laten rappen of hiphop te laten doen maar doe een combinatie van rock, blues, jazz, soul, country...
Wekelijks een andere stijl lijkt me wel aardig, binnen die stijl laat je de kandidaten zelf een liedje uitkiezen. Wat mij betreft mag daar ook een liedje uit de jaren 30-50 tussen zitten, er werden toen heel wat pareltjes gemaakt, veel van die pareltjes zijn later geplagiëerd (Beach Boys) of als onmisbare inspiratiebron (The Rolling Stones) gebruikt.
(ik vind de versie van The Beach Boys mooier maar het lijkt me duidelijk wie het liedje heeft bedacht :)).

Het lijkt me een goed idee om veel meer crossbattles te doen, wat mij betreft vanaf de tweede ronde alleen nog maar. Het is toch gek dat als van 12 kandidaten uit twee teams de vijf beste van die 12 in 1 team zitten dat dan toch uit beide teams evenveel kandidaten moeten overblijven?
#NoDAPL
  zaterdag 28 november 2015 @ 19:39:08 #150
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_157884695
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 19:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Het lijkt me een goed idee om veel meer crossbattles te doen, wat mij betreft vanaf de tweede ronde alleen nog maar. Het is toch gek dat als van 12 kandidaten uit twee teams de vijf beste van die 12 in 1 team zitten dat dan toch uit beide teams evenveel kandidaten moeten overblijven?
Het is eigenlijk sowieso raar dat het niet slechts een competitie is tussen de kandidaten, maar ook tussen de coaches. Dat zou uit het format gesneden moeten worden, vind ik. Wat kan mij die onderlinge strijd tussen de coaches schelen. Dat ze jureren vind ik prima, maar dan liever volgens het principe 'de meeste stemmen gelden' of zo.

Dat had misschien ook kunnen voorkomen dat Sanne Elise eruit stuurde. Want Elise kan volgens mij echt veel beter zingen dan verschillende andere kandidaten die er nu nog wél in zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')