quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:23 schreef MissJ het volgende:
Ze kan echt wel heel goed zingen, maar ze raakt mij niet.
Omdat Erland Galjaardquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:23 schreef Stickertje het volgende:
waarom moeten ze een shot van wendy bij elk lied laten zien![]()
Precies bij het hoogtepunt zien we Wendy op de bank liggendquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:23 schreef Stickertje het volgende:
Omdat ze met Galbak neuktquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:23 schreef Stickertje het volgende:
Even de keiharde realiteit tussendoor.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:23 schreef Stickertje het volgende:
Haha, potverdulleke Cee, de laptop schudt op schootquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Even de keiharde realiteit tussendoor.
Wat is haar situatie?quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:24 schreef Starlie het volgende:
Vind het nummer wel dapper gekozen in haar situatie
quote:
Omdat de regie nog niet weet dat ze over haar toppunt is geweest. Of doet ze nog steeds die ouwe Rtl-baas?quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:23 schreef Stickertje het volgende:
precies dit. Ik heb dan zoiets van: blijkbaar raakt ze hem toch niet gewoon.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:25 schreef mootie het volgende:
En toch, zij zingt al jaaaaren met de besten van Nederland, wordt dus ook constant gehoord door alle producers en weet ik veel wie. Waarom is het dan nooit iets geworden.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:23 schreef MissJ het volgende:
Ze kan echt wel heel goed zingen, maar ze raakt mij niet.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:27 schreef JaneDoe het volgende:
deze gast zn voortanden zijn gewoon vergroeid, heb wel een idee wat daar van de oorzaak is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |