quote:
Ceekequote:Op vrijdag 27 november 2015 22:12 schreef Cee het volgende:
Wendy mag trouwens wat mij betreft met haar blote reet op een roterende cirkelzaag gaan zitten.
Nee, dat wilde Sanne juist zeggen tegen die opera chick.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, ze ziet er ook best goed uit
Ja, dat denk ik ook. Maar ik hoop niet dat ze wederom een schreeuwnummer gaat doen. Ik ben al dat gekrijs een beetje zat.quote:
ze gaat sowieso krijsenquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:19 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Maar ik hoop niet dat ze niet wederom een schreeuwnummer gaat doen. Ik ben al dat gekrijs een beetje zat.
Maar bij dit nummer hóórt het.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:20 schreef MissJ het volgende:
ik vind het zo irritant als mensen te veel uithalen in een liedje gooien. Dat vind ik echt zo van "zie mij eens goed kunnen zingen". Ik vind dat je juist goed kan laten zien dat je echt kan zingen als je in staat bent om een ballad (zonder uithalen!) heel mooi en gevoelig te zingen.
Oei, heel erg mee eens!quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:20 schreef MissJ het volgende:
ik vind het zo irritant als mensen te veel uithalen in een liedje gooien. Dat vind ik echt zo van "zie mij eens goed kunnen zingen". Ik vind dat je juist goed kan laten zien dat je echt kan zingen als je in staat bent om een ballad (zonder uithalen!) heel mooi en gevoelig te zingen.
eensquote:
Zit al klaar met wijn en zakdoekjesquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:20 schreef Cee het volgende:
Oh YES All by myself Bridget Jones incoming
Anouk maakt soms rare sprongen....denk het welquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
denk je dat die smurf ook meegaat, dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |