Slechtste van het team. Vindt over het geheel het team van Ali een stuk sterker dan de teams van vorige week.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:41 schreef Negentiendertig het volgende:
Val net binnen, maar wat slecht dit
precies! Ze heeft gewoon heel vaak gelijk.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:42 schreef JaneDoe het volgende:
tis gelijk duidelijk wat anouk bedoelt
joh?quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:42 schreef Disana het volgende:
Ik zou haar geen stoel geven als ik Ali was.
Gauw d'ruit dusquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Slechtste van het team. Vindt over het geheel het team van Ali een stuk sterker dan de teams van vorige week.
sterker?? Alleen Brace is goed.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Slechtste van het team. Vindt over het geheel het team van Ali een stuk sterker dan de teams van vorige week.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:45 schreef Jaytje07 het volgende:
Anouk, dat had ook anders gekund, jezus
Nou vorige week was het allemaal nog minder op een uitschieter na. En dan vind ik de rest hier beter dan de rest toen.quote:
neen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:45 schreef Jaytje07 het volgende:
Anouk, dat had ook anders gekund, jezus
Ja inderdaad, if you can't stand the heat moet je er niet gaan staanquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]want je moet altijd denken aan de tere zieltjes
"laat die droom varen"quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Anouk heeft toch gelijk.
Alsof ze bij Idols 1 mensen anders afschoten als het niks was.
het is kritiek waar je wat mee kunt ipv neppe positieve kritiek waar je verder niks mee kuntquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Anouk heeft toch gelijk.
Alsof ze bij Idols 1 mensen anders afschoten als het niks was.
Nja, geef dr een kans, t kind is 18.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:45 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
Vind mij niet zielig hoor, nee echt niet
Nee, zeker niet. Maar er bestaat een verschil tussen iemand normaal afwijzen of keihard afkraken tot de grond toe.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]want je moet altijd denken aan de tere zieltjes
Nee, dit is geen Popstars of iets anders. Bij The Voice was ooit de kwaliteit net even beter.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nja, geef dr een kans, t kind is 18.
dat heet kritiek, moet je mee om leren gaanquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:47 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Maar er bestaat een verschil tussen iemand normaal afwijzen of keihard afkraken tot de grond toe.
als anouk wendy toch eens de waarheid zou zeggenquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als anouk wendy toch eens de waarheid zou zeggen
van die gedachte alleen krijg ik een klein stijfje
Maar hoe komt zij dan maar aan die 2 stoelen, ik snap er nog steeds geen kut vanquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Anouk heeft tig keer meer talent in haar team en maar 2 stoelen.
Ik snap wel dat ze extra hard was netHet frustreert toch ook, er is veel verschil.
volgens mij is er niemand die dat weetquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar hoe komt zij dan maar aan die 2 stoelen, ik snap er nog steeds geen kut van
10 kinderenquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:50 schreef Sickert het volgende:
Tering, die Anouk is me dik. Zou je van negerzaad zo dik worden of is het kfc?
Nou iddquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Het wordt hier elke 10 min gevraagd en is vorige keer al 10 keer uitgelegdquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgens mij is er niemand die dat weet
Niemand snapt het volgens mijquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar hoe komt zij dan maar aan die 2 stoelen, ik snap er nog steeds geen kut van
ze zal wel gewoon met 10 kandidaten uit de blind auditions zijn gekomen, denk ik.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgens mij is er niemand die dat weet
Ze lijken me niet echt elkaars bloedgroep neequote:Op vrijdag 27 november 2015 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk niet dat Wendy en Anouk überhaupt contact hebben achter de schermen
Ja dat dus, je kunt haar toch ook gewoon 3 man mee laten nemenquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:51 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ze zal wel gewoon met 10 kandidaten uit de blind auditions zijn gekomen, denk ik.
Maar waarom trekken ze het hier niet recht dan??
Mental imagequote:Op vrijdag 27 november 2015 21:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Niet qua doorgaan bij the voice maar haar reactie daarnet. Die vond ik, al Was het wat hysterisch, best tof, zeker voor een meisje van 18.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dit is geen Popstars of iets anders. Bij The Voice was ooit de kwaliteit net even beter.
Zelfs haar stem als ze praat is irritant.
Ja. En Ali ook 3quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat dus, je kunt haar toch ook gewoon 3 man mee laten nemen
waarschijnlijk t zelfde zoals met de piemp jaquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Niet qua doorgaan bij the voice maar haar reactie daarnet. Die vond ik, al Was het wat hysterisch, best tof, zeker voor een meisje van 18.
Nu je het zegt jaquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:54 schreef livelink het volgende:
Toch nog steeds wel een beetje nasaal, hoor.
Dat zie je aan allesquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:56 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij heeft iedereen op Ali na een teringhekel aan Anouk, incl. Martijn en Wendy
Dit. Ze kunnen haar directheid niet aan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:56 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij heeft iedereen op Ali na een teringhekel aan Anouk, incl. Martijn en Wendy
Ik denk dat ze het ook maar één seizoen gaat doenquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Anouk heeft gewoon als enige realiteitszin.
Wij kunnen ook niks meer van Wendy hebben, die mag ook wel gewisseld wordenquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:57 schreef roos85 het volgende:
Die Wendy kan echt niks van Anouk hebben
ik denk dat dit wel eens het eerste en het laatste seizoen zou kunnen zijn van anoukquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:57 schreef roos85 het volgende:
Die Wendy kan echt niks van Anouk hebben
Ja. Eigenlijk gewoon voor den kneuzen kermis gaan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:57 schreef Joooo-pi het volgende:
dus als je gewoon overal bij drukt in de BA dan krijg je gewoon meer krukken?
Nope, nog een seizoenquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het ook maar één seizoen gaat doen
Anouk heeft voor twee seizoenen getekend.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik denk dat dit wel eens het eerste en het laatste seizoen zou kunnen zijn van anouk
Ik denk juist niet, tenzij de RTL kliek (Wendy en Martijn en de rest) daar niet meer tegen kunnen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik denk dat dit wel eens het eerste en het laatste seizoen zou kunnen zijn van anouk
Eens!quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij kunnen ook niks meer van Wendy hebben, die mag ook wel gewisseld worden
Nee!quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Zolang zij het doet met de baas van RTL Nederland gaat dat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij kunnen ook niks meer van Wendy hebben, die mag ook wel gewisseld worden
ja van mij mogen ze Wendy wel vervangen voor Chantal Janzen ofzo. Die heeft tenminste ook nog wat zelfspotquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Liever 2 Anouken dan 1 Wendy en 1 Anouk
Kans is wel aanwezigquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:58 schreef Starlie het volgende:
Het zou toch hilarisch zijn als Anouk the Voice wint!
Ik zou niet weten wie het van Jenny Lena moet winnen eigenlijk, die steekt er met kop, schouders en hoed bovenuitquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:58 schreef Starlie het volgende:
Het zou toch hilarisch zijn als Anouk the Voice wint!
Brace?quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie het van Jenny Lena moet winnen eigenlijk, die steekt er met kop, schouders en hoed bovenuit
Wendy zat even in de bitchmodusquote:
Ja, of Nicolette Kluiverquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:59 schreef Starlie het volgende:
[..]
ja van mij mogen ze Wendy wel vervangen voor Chantal Janzen ofzo. Die heeft tenminste ook nog wat zelfspot
Echt? Ik dacht iemand op de bank, zo leek dat shot. Wendy zit links.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wendy zat even in de bitchmodus
Volgens mij was het echt Wendyquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht iemand op de bank, zo leek dat shot. Wendy zit links.
Of was het een grapje?
Oh god nee, Die is nog aandachtsgeiler dan Wendy. Dat wordt de grote Chantal Show ipv The Voice met kandidatenquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:59 schreef Starlie het volgende:
[..]
ja van mij mogen ze Wendy wel vervangen voor Chantal Janzen ofzo. Die heeft tenminste ook nog wat zelfspot
Zeiquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Oh ja, zei had de Nederlandse vlag aan bij de auditie
Kut ik was te laat met edittenquote:
Duh.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kut ik was te laat met editten
Ik vond dat altijd zo tenenkrommend bij Hollands got Talent of zoiets. Daar won toen zo'n operafamilie. Beoordeeld door Patricia Paay, Gordon en god knows who. Alsof zijn klassieke stemmen kunnen beoordelen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:02 schreef kwakz0r het volgende:
Mensen dit is geen fokking opera. Echt niet. Lauwe crossover op zijn best..
Anouk heeft helemaal gelijk dat zij dit niet kunnen beoordelen.
Opera is nog vreselijkerquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:02 schreef kwakz0r het volgende:
Mensen dit is geen fokking opera. Echt niet. Lauwe crossover op zijn best..
Anouk heeft helemaal gelijk dat zij dit niet kunnen beoordelen.
Ach alsof een tenenfluiter of ballerina daar meer talent had dan een familie die opera zongquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd zo tenenkrommend bij Hollands got Talent of zoiets. Daar won toen zo'n operafamilie. Beoordeeld door Patricia Paay, Gordon en god knows who. Alsof zijn klassieke stemmen kunnen beoordelen.
Vind het top dat Anouk prima weet dat zij niet persé kan horen of zo'n stem goed is.
o grappig zo zie ik het niet maar begrijp wel wat je bedoeld. Ik ben dat babypraat bij Wendy echt zat.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh god nee, Die is nog aandachtsgeiler dan Wendy. Dat wordt de grote Chantal Show ipv The Voice met kandidaten
Patricia Paay zat toch gewoon in de juryquote:
Het bewijs dat Wendy Anouk niet pruimtquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:06 schreef DKUp het volgende:
Wendy: Val je wel goed bij je coach?
Wat is dit voor een bullshit....
oh god.. de stem die ze opzet wanneer ze kandidaten aankondigtquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
o grappig zo zie ik het niet maar begrijp wel wat je bedoeld. Ik ben dat babypraat bij Wendy echt zat.
Tenenkrommend. Heel NL hallelujah voor matig talent dat, om.maar ietsbte noemen, o mio babbino caro brengt als een tragisch nummer, terwijl het een lied van een meisje is dat haar pa probeert te manipuleren haar haar zin te gevenquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd zo tenenkrommend bij Hollands got Talent of zoiets. Daar won toen zo'n operafamilie. Beoordeeld door Patricia Paay, Gordon en god knows who. Alsof zijn klassieke stemmen kunnen beoordelen.
Vind het top dat Anouk prima weet dat zij niet persé kan horen of zo'n stem goed is.
De ware cocaïnegebruikster komt naar boven.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het bewijs dat Wendy Anouk niet pruimt
misschien omdat anouk meer geliefd is als wendyquote:
Wendy gebruikt bij elke zin wel 1 van haar typetjes.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh god.. de stem die ze opzet wanneer ze kandidaten aankondigt
ze mist alleen nog een rammelaar... al kan die microfoon ook dienst doen als rammelaar met een beetje fantasiequote:Op vrijdag 27 november 2015 22:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh god.. de stem die ze opzet wanneer ze kandidaten aankondigt
Misschien is ze gewoon verworden tot een verzameling typetjes en is ze zichzelf helemaal kwijt?quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wendy gebruikt bij elke zin wel 1 van haar typetjes.
Met kinderen presenteert ze het wel leuk.
Kan heel goed, zeker met wat snuifwerk erbijquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:09 schreef Lkw het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon verworden tot een verzameling typetjes en is ze zichzelf helemaal kwijt?
ik heb alleen een zieke fantasie waarbij de microfoon een grote negerlul isquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:09 schreef Starlie het volgende:
[..]
ze mist alleen nog een rammelaar... al kan die microfoon ook dienst doen als rammelaar met een beetje fantasie
ik nu ookquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb alleen een zieke fantasie waarbij de microfoon een grote negerlul is
ik vind haar bij die kinderen ook afschuwelijk. Ze eist alle aandacht op en praat al die kinderen stress aan die zij dan wel even gaat oplossen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wendy gebruikt bij elke zin wel 1 van haar typetjes.
Met kinderen presenteert ze het wel leuk.
Wendy moet gewoon ophoepelen, ze is nep en naar.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Het is ook een tof programma om te presenteren. Wendy gaat er pas uit als The Voice stopt, nooit dus. Of over 10 jaar.
Gewoon 1 presentator, is genoeg om de karaoke aan elkaar te lullen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wendy moet gewoon ophoepelen, ze is nep en naar.
Ik wil liever een jongere presentatrice
kwakquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Tenenkrommend. Heel NL hallelujah voor matig talent dat, om.maar ietsbte noemen, o mio babbino caro brengt als een tragisch nummer, terwijl het een lied van een meisje is dat haar pa probeert te manipuleren haar haar zin te geven*stampvoet*
En ondertussen zeiken dat er teveel geld naar links elitaire hobbies als klassieke muziek gaat, terwijl die mensne vier tor zes jaar studeren om echt iets te kunnen
Ik vind haar directheid ook wel prettig en verfrissend inderdaad. Haar taalgebruik echter.. brr, wat een ramp.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat Engelse gedoetje van Anouk is wel ergerlijk ja.
Toch hou ik van haar.
En ik denk dat Martijn haar wel kan waarderen. De rest haat haar inderdaad, op Ali na. Anouk doet gewoon een dikke vinger aan alle watjes daar.
cee is er ook bij hoor mensenquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:12 schreef Cee het volgende:
Wendy mag trouwens wat mij betreft met haar blote reet op een roterende cirkelzaag gaan zitten.
quote:
Ceekequote:Op vrijdag 27 november 2015 22:12 schreef Cee het volgende:
Wendy mag trouwens wat mij betreft met haar blote reet op een roterende cirkelzaag gaan zitten.
Nee, dat wilde Sanne juist zeggen tegen die opera chick.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, ze ziet er ook best goed uit
Ja, dat denk ik ook. Maar ik hoop niet dat ze wederom een schreeuwnummer gaat doen. Ik ben al dat gekrijs een beetje zat.quote:
ze gaat sowieso krijsenquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:19 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Maar ik hoop niet dat ze niet wederom een schreeuwnummer gaat doen. Ik ben al dat gekrijs een beetje zat.
Maar bij dit nummer hóórt het.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:20 schreef MissJ het volgende:
ik vind het zo irritant als mensen te veel uithalen in een liedje gooien. Dat vind ik echt zo van "zie mij eens goed kunnen zingen". Ik vind dat je juist goed kan laten zien dat je echt kan zingen als je in staat bent om een ballad (zonder uithalen!) heel mooi en gevoelig te zingen.
Oei, heel erg mee eens!quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:20 schreef MissJ het volgende:
ik vind het zo irritant als mensen te veel uithalen in een liedje gooien. Dat vind ik echt zo van "zie mij eens goed kunnen zingen". Ik vind dat je juist goed kan laten zien dat je echt kan zingen als je in staat bent om een ballad (zonder uithalen!) heel mooi en gevoelig te zingen.
eensquote:
Zit al klaar met wijn en zakdoekjesquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:20 schreef Cee het volgende:
Oh YES All by myself Bridget Jones incoming
Anouk maakt soms rare sprongen....denk het welquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
denk je dat die smurf ook meegaat, dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |