Slechtste van het team. Vindt over het geheel het team van Ali een stuk sterker dan de teams van vorige week.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:41 schreef Negentiendertig het volgende:
Val net binnen, maar wat slecht dit
precies! Ze heeft gewoon heel vaak gelijk.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:42 schreef JaneDoe het volgende:
tis gelijk duidelijk wat anouk bedoelt
joh?quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:42 schreef Disana het volgende:
Ik zou haar geen stoel geven als ik Ali was.
Gauw d'ruit dusquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Slechtste van het team. Vindt over het geheel het team van Ali een stuk sterker dan de teams van vorige week.
sterker?? Alleen Brace is goed.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Slechtste van het team. Vindt over het geheel het team van Ali een stuk sterker dan de teams van vorige week.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:45 schreef Jaytje07 het volgende:
Anouk, dat had ook anders gekund, jezus
Nou vorige week was het allemaal nog minder op een uitschieter na. En dan vind ik de rest hier beter dan de rest toen.quote:
neen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:45 schreef Jaytje07 het volgende:
Anouk, dat had ook anders gekund, jezus
Ja inderdaad, if you can't stand the heat moet je er niet gaan staanquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]want je moet altijd denken aan de tere zieltjes
"laat die droom varen"quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Anouk heeft toch gelijk.
Alsof ze bij Idols 1 mensen anders afschoten als het niks was.
het is kritiek waar je wat mee kunt ipv neppe positieve kritiek waar je verder niks mee kuntquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Anouk heeft toch gelijk.
Alsof ze bij Idols 1 mensen anders afschoten als het niks was.
Nja, geef dr een kans, t kind is 18.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:45 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
Vind mij niet zielig hoor, nee echt niet
Nee, zeker niet. Maar er bestaat een verschil tussen iemand normaal afwijzen of keihard afkraken tot de grond toe.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]want je moet altijd denken aan de tere zieltjes
Nee, dit is geen Popstars of iets anders. Bij The Voice was ooit de kwaliteit net even beter.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nja, geef dr een kans, t kind is 18.
dat heet kritiek, moet je mee om leren gaanquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:47 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Maar er bestaat een verschil tussen iemand normaal afwijzen of keihard afkraken tot de grond toe.
als anouk wendy toch eens de waarheid zou zeggenquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als anouk wendy toch eens de waarheid zou zeggen
van die gedachte alleen krijg ik een klein stijfje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |