ik nu ookquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb alleen een zieke fantasie waarbij de microfoon een grote negerlul is
ik vind haar bij die kinderen ook afschuwelijk. Ze eist alle aandacht op en praat al die kinderen stress aan die zij dan wel even gaat oplossen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wendy gebruikt bij elke zin wel 1 van haar typetjes.
Met kinderen presenteert ze het wel leuk.
Wendy moet gewoon ophoepelen, ze is nep en naar.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Het is ook een tof programma om te presenteren. Wendy gaat er pas uit als The Voice stopt, nooit dus. Of over 10 jaar.
Gewoon 1 presentator, is genoeg om de karaoke aan elkaar te lullen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wendy moet gewoon ophoepelen, ze is nep en naar.
Ik wil liever een jongere presentatrice
kwakquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Tenenkrommend. Heel NL hallelujah voor matig talent dat, om.maar ietsbte noemen, o mio babbino caro brengt als een tragisch nummer, terwijl het een lied van een meisje is dat haar pa probeert te manipuleren haar haar zin te geven*stampvoet*
En ondertussen zeiken dat er teveel geld naar links elitaire hobbies als klassieke muziek gaat, terwijl die mensne vier tor zes jaar studeren om echt iets te kunnen
Ik vind haar directheid ook wel prettig en verfrissend inderdaad. Haar taalgebruik echter.. brr, wat een ramp.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat Engelse gedoetje van Anouk is wel ergerlijk ja.
Toch hou ik van haar.
En ik denk dat Martijn haar wel kan waarderen. De rest haat haar inderdaad, op Ali na. Anouk doet gewoon een dikke vinger aan alle watjes daar.
cee is er ook bij hoor mensenquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:12 schreef Cee het volgende:
Wendy mag trouwens wat mij betreft met haar blote reet op een roterende cirkelzaag gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |