Nu je het zegt jaquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:54 schreef livelink het volgende:
Toch nog steeds wel een beetje nasaal, hoor.
Dat zie je aan allesquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:56 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij heeft iedereen op Ali na een teringhekel aan Anouk, incl. Martijn en Wendy
Dit. Ze kunnen haar directheid niet aan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:56 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij heeft iedereen op Ali na een teringhekel aan Anouk, incl. Martijn en Wendy
Ik denk dat ze het ook maar één seizoen gaat doenquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Anouk heeft gewoon als enige realiteitszin.
Wij kunnen ook niks meer van Wendy hebben, die mag ook wel gewisseld wordenquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:57 schreef roos85 het volgende:
Die Wendy kan echt niks van Anouk hebben
ik denk dat dit wel eens het eerste en het laatste seizoen zou kunnen zijn van anoukquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:57 schreef roos85 het volgende:
Die Wendy kan echt niks van Anouk hebben
Ja. Eigenlijk gewoon voor den kneuzen kermis gaan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:57 schreef Joooo-pi het volgende:
dus als je gewoon overal bij drukt in de BA dan krijg je gewoon meer krukken?
Nope, nog een seizoenquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het ook maar één seizoen gaat doen
Anouk heeft voor twee seizoenen getekend.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik denk dat dit wel eens het eerste en het laatste seizoen zou kunnen zijn van anouk
Ik denk juist niet, tenzij de RTL kliek (Wendy en Martijn en de rest) daar niet meer tegen kunnen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik denk dat dit wel eens het eerste en het laatste seizoen zou kunnen zijn van anouk
Eens!quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij kunnen ook niks meer van Wendy hebben, die mag ook wel gewisseld worden
Nee!quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk niet dat Wendy en Anouk überhaupt contact hebben achter de schermen
Zolang zij het doet met de baas van RTL Nederland gaat dat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij kunnen ook niks meer van Wendy hebben, die mag ook wel gewisseld worden
ja van mij mogen ze Wendy wel vervangen voor Chantal Janzen ofzo. Die heeft tenminste ook nog wat zelfspotquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Liever 2 Anouken dan 1 Wendy en 1 Anouk
Kans is wel aanwezigquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:58 schreef Starlie het volgende:
Het zou toch hilarisch zijn als Anouk the Voice wint!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |