quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:16 schreef Myrr het volgende:
31.6 nu.
Remmers hebben niet zo heel veel gedaan, begint nu ook wel pijn te doen allemaal. Krijg een infuus nu.
Ik hoop en duim dat jullie kleintje nog even lekker in je buik mag blijven. Dat de weeen toch nog stoppen en dat de kleine nog lekker wat mag groeien en groter mag worden in je buik. Maar als dat niet lukt, komt t allemaal wel goed! Ik heb hier het resultaat thuis, 2 sterke dames die ook besloten dat het genoeg was in mijn buik en die mij en J gewoon graag wilden zien.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:16 schreef Myrr het volgende:
31.6 nu.
Remmers hebben niet zo heel veel gedaan, begint nu ook wel pijn te doen allemaal. Krijg een infuus nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat de goede kant op! Houden zo!quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:35 schreef Myrr het volgende:
Jaaaa mijn buik doet eindelijk sinds een uur of tien weer normaal. Het bleef maar rommelen en kutten. Straks nog een prik en hou nog tot morgenavond en daarna mag mini het zelf weer doen.
Fijn dat het nu wat beter lijkt te gaan!quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:35 schreef Myrr het volgende:
Jaaaa mijn buik doet eindelijk sinds een uur of tien weer normaal. Het bleef maar rommelen en kutten. Straks nog een prik en hou nog tot morgenavond en daarna mag mini het zelf weer doen.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 08:51 schreef Fieder het volgende:
Sorry voor het binnenvallen maar is er hier nog superglue of purschuim ofzo??
Na een week duizeligheid en mijn portomonnee kwijt zijn en hagelslag in de koelkast zetten heb ik gister en vandaag toch maar even getest. Morgen is mijn NOD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat goed! Gefeliciteerd!
![]()
Die blijft zoals hij isquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:14 schreef lunamatic het volgende:
Fieder, gefeliciteerd!
En Myrr, dat is schrikken! Hoop dat alles nu verder goed gaat verlopen en de kleine nog even blijft zitten. Misschien een domme vraag, maar hoe werkt dat eigenlijk met die ontsluiting? Neemt die nu weer af of blijf je daar de rest van je zwangerschap mee lopen?
Leuk, geslachtsbepaling!quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:47 schreef Arja het volgende:
Gefeliciteerd fieder! En welkom.
Gelukkig myrr, ik hoop dat de kleine nog even doorgroeit in jouw buik.
Ik heb het intussen verteld op mijn werk en kreeg weer zulke leuke reacties. Sommige collega's hadden het al lang door, want ik ben al best wat gegroeid en draag ineens wijdere kleding. Fijn om het niet meer te hoeven verhullen.
Hoe lang duurt het voor je er niet meer opgeblazen uitziet, maar zwanger? Mijn buik voelt al wel anders.
Maandag ga ik een afspraak maken voor de geslachtsbepaling met 14/15 weken. Ik ben te nieuwsgierig.
En toch zitten die zwangerschapsbroeken stiekem best lekkerquote:Op zaterdag 28 november 2015 20:26 schreef Amsel het volgende:
Myrr wat fijn dat het beter lijkt te gaan, houden zo!
Fieder gefeli
Hier heeft de enorme vermoeidheid die ik tijdens het eerste trimester van de vorige zwangerschap ook had toegeslagenEn ik heb vandaag een zwangerschapsbroek aan
Maar dat is alleen omdat verder alles in de was zit
Zal ik eens een theorie (uit de antroposofie) vertellen die ik zelf heel grappig/bijzonder vond? Een aantal docenten hebben hem aan mij verteld toen ik moeite had met mijn tentamens aan het begin van de zwangerschap (ik had heel erg moeite met zinnen maken en dingen logisch houden, ik was snel de draad kwijt) Zij zeiden dat jij als zwangere vrouw zo druk bezig bent met het 'vormgeven' van je kindje, dat daarmee een stukje vormkracht (die je normaal gebruikt om jouzelf en dingen in jouw leven vorm te geven) niet kunt aanspreken. Jij geeft dit stukje mee aan je kindje en zorgt er daarmee voor dat je kindje goed en gezond gevormd wordt in jouw buik. Hoewel je eigen vormkracht zich weer redelijk herstelt na dr zwangerschap, wordt het nooit meer helemaal zoals voor de zwangerschap. Ik dacht ik deel het even, is toch weer een andere (en heel positieve!) blik hieropquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En ik dacht altijd dat zwangersschapsdementie grote flauwekul was. Maar ik vergeet werkelijk alles wat mijn man zegt en ik doe soms zulke stomme dingenIk ben dat van mezelf helemaal niet zo gewend, ik ben juist degene die altijd tegen mijn man zegt 'ja maar dat heb ik je toen en toen toch verteld???' Nu is het dus andersom
Komt dat nog goed aan het eind...?
quote:
En zegt hij er dan ook wat van?quote:Op zondag 29 november 2015 09:10 schreef elamanilo het volgende:
z'n vader feliciteerde zuinigjes en maakte meteen een misplaatste cynische opmerking over dat mensen zonder kinderen beter zijn voor het milieu.. Toen is C. naar huis gegaan.
Jemig Myrr, je houdt het wel spannend zo.quote:Op zondag 29 november 2015 16:26 schreef Myrr het volgende:
Er beginnen toch wel weer buiken doorheen te komen nu.
Naja, het is nu precies 48 uur geleden dat ik de eerste longrijp heb gehad, dus die heb ik in ieder geval mooi uit gezeten.
Ze hadden al besloten me langer aan het infuus te houden, tot morgen ochtend (had er anders over drie uur vanaf gemogen) zodat ik in ieder geval geslapen heb mocht het toch doorzetten. Gelukkig maar, begin toch benauwd te worden van het idee dat ze eraf gaan. Baby Joa moet nog even bij me blijven.
Ja ik word er zelf ook gek vanquote:Op zondag 29 november 2015 16:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jemig Myrr, je houdt het wel spannend zo.
Ik duim voor je dat het gauw weer rustig wordt en je nog mooi een week of wat mag wachten tot je buikbaby buiten komt spelen.
Dat zou wat zijn in deze tijd, een verassingstweeling.quote:
Ja, doe er niets aan. Zie steeds op die ctg's dat als mijn hartslag omhoog gaat, die van hem vrolijk mee doet, dus ik heb besloten me om helemaal niets nada noppes meer op te winden (zolang ik niets weg hoef te puffen).quote:Op zondag 29 november 2015 16:53 schreef LuDann het volgende:
Je bent er best rustig onder Myrr. Sterkte, ik hoop dat je jochie nog even kan blijven zitten.
[..]
Dat zou wat zijn in deze tijd, een verassingstweeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |