Jemig Myrr, je houdt het wel spannend zo.quote:Op zondag 29 november 2015 16:26 schreef Myrr het volgende:
Er beginnen toch wel weer buiken doorheen te komen nu.
Naja, het is nu precies 48 uur geleden dat ik de eerste longrijp heb gehad, dus die heb ik in ieder geval mooi uit gezeten.
Ze hadden al besloten me langer aan het infuus te houden, tot morgen ochtend (had er anders over drie uur vanaf gemogen) zodat ik in ieder geval geslapen heb mocht het toch doorzetten. Gelukkig maar, begin toch benauwd te worden van het idee dat ze eraf gaan. Baby Joa moet nog even bij me blijven.
Ja ik word er zelf ook gek vanquote:Op zondag 29 november 2015 16:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jemig Myrr, je houdt het wel spannend zo.
Ik duim voor je dat het gauw weer rustig wordt en je nog mooi een week of wat mag wachten tot je buikbaby buiten komt spelen.
Dat zou wat zijn in deze tijd, een verassingstweeling.quote:
Ja, doe er niets aan. Zie steeds op die ctg's dat als mijn hartslag omhoog gaat, die van hem vrolijk mee doet, dus ik heb besloten me om helemaal niets nada noppes meer op te winden (zolang ik niets weg hoef te puffen).quote:Op zondag 29 november 2015 16:53 schreef LuDann het volgende:
Je bent er best rustig onder Myrr. Sterkte, ik hoop dat je jochie nog even kan blijven zitten.
[..]
Dat zou wat zijn in deze tijd, een verassingstweeling.
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Myrr, wat hou je het spannend! Succes daarBijzonder he trouwens, ik realiseerde me ook pas aan de CTG echt hoe sterk mijn kindje op mij reageert en andersom
Dus lekker rustig aan <3
Lamb en thee, lekker uitrusten allebei zover dat gaat
Sethiwe, wat een drukte nog zo voor 't einde!Succes! (en alvast gefeliciteerd)
Nou jongens, dit wordt een decemberkindje hoor! Mooie mini vindt 't denk ik te koud buiten. M'n moeder probeerde haar nog te lokken door tegen m'n buik te roepen dat 't sale is bij H&M & ZaraMaar dat kontje steekt nog parmantig uit rechtsbovenin m'n buik en van een bevallings-beweging is nog weinig sprake. Dus straks maar even naar de lappenmarkt
![]()
Fijn zeg! Klopt dat met je eigen berekening ongeveer?quote:Op maandag 30 november 2015 10:18 schreef Amsel het volgende:
We hebben een kloppend hartje gezien! Wel nog heel pril (zes en een halve week) dus ik blijf het spannend vinden, maar het begin Is er
Infuus is er vanaf 7 uur af en op zich gaat het redelijk. Mag eindelijk de kamer uit, om te kijken wat er gebeurt als ik wat meer beweeg. Blijft redelijk rustig, weinig buiken gelukkig, wel drukke en sterke baby! Morgen naar huis toequote:Op maandag 30 november 2015 10:44 schreef sprotje het volgende:
Gefeliciteerd Amsel!!! Dat is toch een mooi begin!
@Myrre! Pfoe heftig hoor!! Hoe is het nu?
Ja ik had al een ninja edit gedaan. Wat voor anti stoffen?quote:Op maandag 30 november 2015 13:43 schreef kniftyhooker het volgende:
Ik Denk dat je mij bedoelt Arja.
Bloed prikken vlakbij het werk is ook geen optie.
Ik ga met het OV naar werk, en dan moet ik eerst naar Gooinoord oid en dan naar Weesp.
Dat is echt niet te doen helaas.
Hopelijk wordt het niet zo een circus als de vorige keer, en anders moet ik het er maar gewoon mee doen. hopelijk kan ik wat met het werk regelen, want voor de baas is het ook ruk natuurlijk.
En mocht ik bij de gyn blijven, dan kan ik mijn dochter niet steeds meenemen want die blijft niet netjes zitten wachten zeg maar.
Komt vast allemaal goed, het voelt nu voor mij alleen zo vervelend zeg maar.
Vast Boeman hormomen ed.
Oh wat fijn!quote:Op maandag 30 november 2015 10:18 schreef Amsel het volgende:
We hebben een kloppend hartje gezien! Wel nog heel pril (zes en een halve week) dus ik blijf het spannend vinden, maar het begin Is er
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |