abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157898315
Haha, ik/wij vonden de reactie van schoonouders eigenlijk nog wel positief. Ze hebben ons in ieder geval gefeliciteerd en schoonmoeder leek dus na de eerste schok ook wel gewoon blij te zijn. Zelfs de vader van C. liet ergens een schim van een lachje zien, meende C. dus daar houden we het maar op :D

Bloesem, wat spannend bij jou! Ik word ook steeds nieuwsgieriger bij jou, na zoveel voorwerk..!
pi_157902175
Er beginnen toch wel weer buiken doorheen te komen nu. :(
Naja, het is nu precies 48 uur geleden dat ik de eerste longrijp heb gehad, dus die heb ik in ieder geval mooi uit gezeten. _O_
Ze hadden al besloten me langer aan het infuus te houden, tot morgen ochtend (had er anders over drie uur vanaf gemogen) zodat ik in ieder geval geslapen heb mocht het toch doorzetten. Gelukkig maar, begin toch benauwd te worden van het idee dat ze eraf gaan. Baby Joa moet nog even bij me blijven. *;
  zondag 29 november 2015 @ 16:30:38 #153
50430 Yuki
Student Midwife
pi_157902272
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 16:26 schreef Myrr het volgende:
Er beginnen toch wel weer buiken doorheen te komen nu. :(
Naja, het is nu precies 48 uur geleden dat ik de eerste longrijp heb gehad, dus die heb ik in ieder geval mooi uit gezeten. _O_
Ze hadden al besloten me langer aan het infuus te houden, tot morgen ochtend (had er anders over drie uur vanaf gemogen) zodat ik in ieder geval geslapen heb mocht het toch doorzetten. Gelukkig maar, begin toch benauwd te worden van het idee dat ze eraf gaan. Baby Joa moet nog even bij me blijven. *;
Jemig Myrr, je houdt het wel spannend zo.
Ik duim voor je dat het gauw weer rustig wordt en je nog mooi een week of wat mag wachten tot je buikbaby buiten komt spelen.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_157902288
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 16:30 schreef Yuki het volgende:

[..]

Jemig Myrr, je houdt het wel spannend zo.
Ik duim voor je dat het gauw weer rustig wordt en je nog mooi een week of wat mag wachten tot je buikbaby buiten komt spelen.
Ja ik word er zelf ook gek van _O-

Boh, baby geboren 2 seconden geleden in de kamer naast me. O+
Myrr in tranen. Goed gedaan mevrouw en baby!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2015 16:32:14 ]
pi_157902371
EN HET IS EEN TWEELING! *O*
  zondag 29 november 2015 @ 16:36:32 #156
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157902374
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 16:36 schreef Myrr het volgende:
Tof!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 29 november 2015 @ 16:44:11 #157
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157902511
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 16:36 schreef Myrr het volgende:
Die van jou? :o
KuikenGuppy
pi_157902545
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 16:44 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nee, een andere dame die op de zaal lag is net bevallen.
  zondag 29 november 2015 @ 16:53:49 #159
409579 LuDann
All the way
pi_157902754
Je bent er best rustig onder Myrr. Sterkte, ik hoop dat je jochie nog even kan blijven zitten. :Y

quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 16:44 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat zou wat zijn in deze tijd, een verassingstweeling. :')
pi_157902798
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 16:53 schreef LuDann het volgende:
Je bent er best rustig onder Myrr. Sterkte, ik hoop dat je jochie nog even kan blijven zitten. :Y

[..]

Dat zou wat zijn in deze tijd, een verassingstweeling. :')
Ja, doe er niets aan. Zie steeds op die ctg's dat als mijn hartslag omhoog gaat, die van hem vrolijk mee doet, dus ik heb besloten me om helemaal niets nada noppes meer op te winden (zolang ik niets weg hoef te puffen). O-)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2015 16:56:37 ]
pi_157902904
Pff Ela wat jammer dat het zo moet gaan.. Gelukkig redelijk positief!

Myr :* Hopelijk komt er weer rust in.. Zou fijn zijn als buikbaby nog even wil blijven zitten.
Nu 32 weken toch? Ik duim!

Hier moehoe!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157904241
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:01 schreef Lamb29 het volgende:
Hier moehoe!
Ik ook :O hopelijk ben ik er na eerste termijn vanaf. Ik word er niet gezelliger van. Dreumes heeft ook een kort lontje vandaag, gezellig zo thuis :')

Myrr, elke dag is mooi meegenomen! Fijn dat de eerste spuit zijn werk heeft kunnen doen.
  zondag 29 november 2015 @ 18:15:10 #163
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157904828
Oh Myrr het blijft spannend dus :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157906154
Hoop ik ook theeleuter! Helaas zit ik al in de 2de :')
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157912775
Zwangerschapsdementie niet echt veel last van gehad, wel soms wat meer afwezig, maar als het moet kan ik dingen goed onthouden. Hopelijk werkt de theorie van bloesem niet omgekeerd, dat ik straks geen stukje van mijzelf doorgeef ;)
Bloesem waar ben je vandaag?

Wat een gedoe zeg met schoonouders, sterkte ermee dames.

Xanteh, wat een fijn gevoel om alles al klaar te hebben. Moet hier nog een lijstje gaan maken, wat er allemaal nog voor de geboorte gedaan moet worden. En dan nog een lijst wat ik nog wil doen.
Nu eerst druk met voorbereiding voor sinterklaas, dan nog verjaardag zoontje en dan moet ik mij eens op de baby richten. Maar dat zal wel goed komen, probeer in ieder geval voor de 37 weken, de belangrijkste dingen klaar of in huis te hebben.

Myrr, wat balen dat er toch weer buiken doorheen komen.

Theeleuter welkom en gefeliciteerd, hopelijk zakt de vermoeidheid snel af.
  zondag 29 november 2015 @ 23:05:13 #166
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157912847
Fiederrrrr gefeliciteerd!!

En ik zag Ophelia hier ook heus wel :P Kom je ook eens netjes melden!! O+

Myrr, keep it cool.... goeie instelling. Hopelijk hou je je jochie daarmee nog een flink tijdje binnen.

Bloesem, jij weet t ook spannend te houden, op een positieve manier dan :D Dacht echt dat je allang bevallen zou zijn. Maar geniet nog maar even lekker van je meiske in je buik O+
pi_157915523
Heftig hoor, Ela, je schoonouders. Zou er wat veranderen als 't kindje er is of werkt dat niet zo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Myrr, wat hou je het spannend! Succes daar :* Bijzonder he trouwens, ik realiseerde me ook pas aan de CTG echt hoe sterk mijn kindje op mij reageert en andersom O+ Dus lekker rustig aan <3

Lamb en thee, lekker uitrusten allebei zover dat gaat :)

Sethiwe, wat een drukte nog zo voor 't einde! :o Succes! (en alvast gefeliciteerd)

Nou jongens, dit wordt een decemberkindje hoor! Mooie mini vindt 't denk ik te koud buiten. M'n moeder probeerde haar nog te lokken door tegen m'n buik te roepen dat 't sale is bij H&M & Zara _O- Maar dat kontje steekt nog parmantig uit rechtsbovenin m'n buik en van een bevallings-beweging is nog weinig sprake. Dus straks maar even naar de lappenmarkt :)
pi_157915818
Bloesem, je weet maar nooit, je hebt nog een halve dag voordat het 1 december is! *)

Verder herken ik een beetje wat je schrijft, ik denk dat C. z'n vader ook had verwacht dat C. z'n broer eerder een kind zou krijgen omdat hij, in zijn ogen, alles goed voor elkaar heeft, zoals een goede baan. Op liefdesgebied is hij alleen wat minder gelukkig.. En wij zijn de flierefluiters inderdaad.
C. z'n moeder had daardoor de hoop op een kleinkindje eigenlijk al opgegeven, toen wij drie jaar geleden onze eerste zwangerschap aankondigden. Ze was er toen oprecht heel verheugd over en helemaal toen het een meisje bleek (ze heeft zelf enkel twee zoons). We vinden het ook tof dat oma van haar kleindochter houdt en geniet en gunnen het haar ook om een band op te bouwen. Maar volgens mij zou oma haar kleindochter nog wel vaker willen zien.. Helemaal nu we gaan verhuizen (40 minuten rijden ipv zelfde woonplaats), denk ik dat dat wel meespeelt. Nou ja, ik hoopte wel dat dit nieuws haar in dit 'donkere seizoen' wat licht zou brengen, dat ze toch weer iets heeft om zich over te verheugen :)
.

Myrr, poeh, het blijft spannend bij jou! Ik blijf duimendraaien :*
pi_157915887
Best bijzonder om te zien zo'n ctg lijkt mij en dan helemaal als je ziet hoe het kindje erop reageert.

Bloesem ik heb ook nog ruim een maand tot uitgerekende datum. Dus nog best even tijd, dat de kleine ook al 3 weken eerder kan komen, daar reken ik niet op.

December kindjes zijn O+. Maar als het met de kou te maken heeft, hoop ik dat ze niet tot het voorjaar wacht :P
Fijn dat je je nog zo goed voelt, dat je op stap kan.
Is de blaasontsteking al over?
pi_157916912
We hebben een kloppend hartje gezien! Wel nog heel pril (zes en een halve week) dus ik blijf het spannend vinden, maar het begin Is er :)
pi_157917266
Gefeliciteerd Amsel!!! Dat is toch een mooi begin!

@Myrre! Pfoe heftig hoor!! Hoe is het nu?
pi_157917290
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:18 schreef Amsel het volgende:
We hebben een kloppend hartje gezien! Wel nog heel pril (zes en een halve week) dus ik blijf het spannend vinden, maar het begin Is er :)
Fijn zeg! Klopt dat met je eigen berekening ongeveer?
pi_157917307
Fijn amsel! Dat is goed nieuws!
Hopelijk snel dat 2e trimester in!
♥ J & S
pi_157917821
Wat fijn Amsel!

Bloesem, ik was uitgerekend van de jongste op 25 maart, die is dus serieus op 1 april geboren. Kortom, succes morgen ;)
pi_157917948
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:44 schreef sprotje het volgende:
Gefeliciteerd Amsel!!! Dat is toch een mooi begin!

@Myrre! Pfoe heftig hoor!! Hoe is het nu?
Infuus is er vanaf 7 uur af en op zich gaat het redelijk. Mag eindelijk de kamer uit, om te kijken wat er gebeurt als ik wat meer beweeg. Blijft redelijk rustig, weinig buiken gelukkig, wel drukke en sterke baby! Morgen naar huis toe *O* volgende week nog een controle om te kijken of ik weer terug naar de vk mag.
pi_157918548
Amsel wat fijn een kloppend hartje O+

Spannend Myrr! Hopelijk blijft baby lekker zitten waar ie zit!

Hier is de misselijkheid van het eerste trimester ineens weer terug |:( Als ik niet regelmatig wat eet dan wordt ik heel erg misselijk. Beetje jammer!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  maandag 30 november 2015 @ 13:04:35 #177
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157919622
Amsel fijn dat het hartje klopt! altijd zo leuk om te zien he.

Myrr, waren dus spannende dagen voor jou zeg. Hopelijk blijft het nu rustig en mag je snel naar huis. Moet je dan totale bedrust houden?

En Zoe, wat doe je nou?! ineens onder je echte account posten?

Oh dear ik moet ook lijstjes bijhouden want ik vergeet ehhh veel. Laten we het daar maar op houden haha.
En die vermoeidheid? Herkenbaar! Vrijdag heb ik geen dutje gedaan smiddags. Nou, echt. voelde me helemaal niet lekker savonds.
Gelukkig ben ik niet meer misselijk, maar wat een honger!! woow.

Ik mocht vanmorgen weer bloedprikken ivm antistoffen C en D.
Waarschijnlijk wordt ik hierdoor medisch, en moet ik elke 3 tot 4 weken prikken tot aan de 30 weken. Dan waarschijnlijk om de dag. Hoe ik dat werktechnisch moet doen, echt geen idee.
Ik woon niet in de buurt van mijn werk, dus ik begin dan op werkdagen zeker 2 uur later dan normaal. Gelukkig heb ik volgend jaar weer nieuwe vakantie dagen. 8-)
Waarom het zo moet, weet ik niet, want ik lees alleen maar over prikken in week 27 en daarna misschien nog een keer.
Volgende week heb ik een belafspraak met de gyn, hopelijk wordt het geen herhaling van de eerste zwangerschap.
Ik voelde mij toen echt een studie object met al dat prikken. En het prikken moet in het ZKH. :'(
Maar goed, maar eerst even wachten wat de uitslag wordt.
pi_157919791
Moet tot 34 weken plat en daarna mag ik weer dingen gaan doen. 10 dagen bedrust nog, met adhd. Scheelt wel dat als je in bed ligt, je geen rommel kunt maken. ^O^

Maar die kleine die wil er gewoon heel graag uit denk ik, ligt echt geen moment stil.
  maandag 30 november 2015 @ 13:22:07 #179
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157919933
Misschien kun je wat gaan knutselen oid? Of heb je een laptop? kun je daar wat spelletjes op spelen... Maar die 10 dagen zijn voorbij voor je het weet.
En beweeg buikbaby is alleen maar goed toch? ^O^
pi_157920285
Myrr wat goed dat je naar huis mag.

Amsel een kloppend hartje! Gefeliciteerd.

Knifty wat houdt dat in die anti stoffen en kun je niet prikken in een ziekenhuis bij je werk?
  maandag 30 november 2015 @ 13:43:52 #181
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157920363
Ik Denk dat je mij bedoelt Arja. :)

Bloed prikken vlakbij het werk is ook geen optie.
Ik ga met het OV naar werk, en dan moet ik eerst naar Gooinoord oid en dan naar Weesp.
Dat is echt niet te doen helaas.
Hopelijk wordt het niet zo een circus als de vorige keer, en anders moet ik het er maar gewoon mee doen. hopelijk kan ik wat met het werk regelen, want voor de baas is het ook ruk natuurlijk.
En mocht ik bij de gyn blijven, dan kan ik mijn dochter niet steeds meenemen want die blijft niet netjes zitten wachten zeg maar.
Komt vast allemaal goed, het voelt nu voor mij alleen zo vervelend zeg maar.
Vast Boeman hormomen ed. :')
pi_157920610
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 13:43 schreef kniftyhooker het volgende:
Ik Denk dat je mij bedoelt Arja. :)

Bloed prikken vlakbij het werk is ook geen optie.
Ik ga met het OV naar werk, en dan moet ik eerst naar Gooinoord oid en dan naar Weesp.
Dat is echt niet te doen helaas.
Hopelijk wordt het niet zo een circus als de vorige keer, en anders moet ik het er maar gewoon mee doen. hopelijk kan ik wat met het werk regelen, want voor de baas is het ook ruk natuurlijk.
En mocht ik bij de gyn blijven, dan kan ik mijn dochter niet steeds meenemen want die blijft niet netjes zitten wachten zeg maar.
Komt vast allemaal goed, het voelt nu voor mij alleen zo vervelend zeg maar.
Vast Boeman hormomen ed. :')
Ja ik had al een ninja edit gedaan. Wat voor anti stoffen?
Ik heb zo de intake bij de vk en krijg dan volgens mij een bloedonderzoek, gaan ze dan ook daarnaar kijken?

29 dec heb ik een 2d pretecho met geslachtsbepaling gepland staan. Naast mijn man gaan mijn beste vriendin en moeder ook mee. Ik was ook bij de 20 weken echo van vriendin en bij de bevalling. Zo geweldig dat ik nu ook eindelijk mag!
Mijn moeder leeft ook al jaren met ons mee en wil zo graag weer oma worden. Ik heb al 2 kaartjes van haar gehad met een gedichtje gericht aan "Emmy" O+
  maandag 30 november 2015 @ 14:05:24 #183
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157920828
Ahhh wat lief van je moeder. O+
Ze controleren het tegenwoordig standaard.
Het is voor Rhesus factor C en D, soms heb je een van beide, maar ik heb ze allebei.
Dat is dus wat apart volgens mij. Ach, ben meestal toch al een vreemde vogel, dus tja. O-)
pi_157921053
Wat een fijn nieuws Amsel!

Myrr, dat klinkt toch alweer een stukje geruststellender dan een paar dagen terug. Hopelijk blijft de kleine druktemaker nog even lekker bij jou zitten!

Hier begint mijn lichtgrijze wolk eindelijk wat op te klaren lijkt het. Vind het zwanger zijn nog steeds niet heel fijn maar kan er ook wel meer van genieten. Nesteldrang begint ook steeds meer te komen, ik wil alleen nog maar fröbelen voor de baby :D.
Nog 16 werkdagen tot mn verlof, dat is heel goed te overzien!
En ik heb hongerrrr, tijd om spekjes te kweken voor de baby en mezelf :9.
pi_157921168
Ik gooi er even een vraag in, heeft iemand ervaring met 'natuurlijke kraamzorg'?
Ik ben erg aan het twijfelen over welke kraamzorg en waar. Al die keuzes...
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  maandag 30 november 2015 @ 14:29:23 #186
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157921303
Haha L0t, goed plan :Y) en lekker knutselen voor je meisje(s) O+

Ik ben vanochtend weer goedgekeurd bij de vk, en hoorde dat ik bij 27, 32 én 36 weken nog echo's krijg :D Eerste twee zijn voor de groei en voor mij dus gewoon lekker bonusspieken want daar heb ik verder wel vertrouwen in ^O^
Baarmoeder lag nu 2 vingers boven de navel, en volgens mij vindt zoonlief dat wel een leuk plekje, want ik voel m steeds onder mn navel doorschuiven :D
  maandag 30 november 2015 @ 15:29:03 #187
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_157922574
Schoonfamilie zuigt.

Gratis babyboxen niet _O_
pi_157925624
Ben me maar gewoon aan het voorbereiden inmiddels. M'n kraamsuite opgeruimd, gekeken wat ik hier aan kleertjes heb, laatste spullen aangevraagd (mutsjes e.d.) van thuis.

Vanaf half 3 regelmatige buiken gehad, en om kwart voor vijf onder de douche gestapt toen ze pijn begonnen te doen. Ze zijn gestopt gelukkig, maar nog wel heel veel spanning, zonder echte regelmaat gelukkig.

Zus naar huis gestuurd (die streste dus daar heb ik weinig aan), en nu (hopelijk onterecht) in m'n bubbel. Ik moest maar een gil geven als m'n vliezen breken of het heel erg pijn gaat doen.

Voelt toch wel heel stoer en tof wat voor oerinstinct er in je opkomt. Dat je alles om je heen gewoon een beetje wegfiltert, alles gereed maakt, meegeeft op wat er in je buik gebeurt. Ben gewoon helemaal zen en kalm, en nu ga ik even slapen. Hopelijk is het allemaal loos instinct en straks gewoon weer rust in buike Myrr. O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2015 18:02:48 ]
pi_157925739
En jeeeeej voor de optrekkende wolk van lot O+

Myrr je kan het. Hoe dan ook.
pi_157925784
En ik voel de hele tijd m'n baarmoedermond zeiken maar het doet niet heel pijn ofzo, gewoon kramp maar ik verga niet. Geen idee wat er aan de hand is allemaal. Verwarrend dit. Heb ook nog geen zin om te bellen want dan komen ze weer met dat stomme ding. Die ctg's registeren ook de hele tijd amper wat ik voel. Nou ja, ik merk het wel allemaal. Volgens mij zitten ze op de afdeling gewoon af te wachten tot het los breekt hier.

Nu ga ik liggen en proberen te blijven liggen zonder mezelf af te leiden want er komen weer buiken aan. :+

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2015 18:15:30 ]
pi_157925985
Sterkte Myrr :*
  maandag 30 november 2015 @ 18:29:51 #192
409579 LuDann
All the way
pi_157926072
Sterkte Myrr, er wordt aan je gedacht. :)
pi_157926622
Spannend hoor Myrr, hopelijk kun je wat slapen. Hebben ze je wel een beetje voorbereid op wat gaat komen als het nu echt los zou barsten?
  maandag 30 november 2015 @ 19:02:20 #194
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_157926862
Sterkte Myrr!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_157927284
Toitoitoi Myrr, hopelijk blijft het nog even rustig!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_157927832
Amsel zag een kloppend hartje *O*

Sterkte daar Myrr :* Knap dat je die kracht kunt vinden O+
  maandag 30 november 2015 @ 19:50:19 #197
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_157928301
Sterkte Myrr! Ik vind het knap dat je er zo in kan staan en ik hoop echt dat je hem zo lang mogelijk bij je kan houden!
  maandag 30 november 2015 @ 19:51:12 #198
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_157928344
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:18 schreef Amsel het volgende:
Oh wat fijn! O+
pi_157928475
Amsel wat fijn! O+

Myrr sterkte! Ik duim kei hard.

Buikjongetje voel ik eigenlijk altijd onderin mijn buik bewegen, maar nu ineens voel ik trapjes boven mijn navel.. Helaas wel vol op mijn maag ws gezien het maagzuurgehalte :')
Begin nu wel benieuwd te worden hoe hij ligt dan nu. Misschien nu dus netjes met het bolletje naar beneden? Dochter lag met 20wk echo goed maar vanaf 28wk altijd in stuit.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157929132
Myrr wat knap dat je zo kalm kunt blijven! Ik hoop heeeeel hard dat je jongetje nog even lekker blijft zitten hoor!

Zou wel prettig zijn als ie met zn koppie naar beneden ligt he Lamb! Ik vroeg vorige week (met 26+5) aan de vk of ze wilde voelde hoe hij ligt, omdat ik eigenlijk alles steeds beneden voelde, dus hik en schopjes en gefriemel, maar toen gaf ze aan dat dat nu nog zo weinig zegt omdat hij nog alle ruimte heeft natuurlijk. Hij lag toen wel met zn koppie naar beneden en dat ligt hij nu nog. Wel de ene keer meer naar links en dan weer naar rechts, maar wel al echt ver naar beneden. Vanmorgen voelde ik de hik ineens net boven mijn navel, maar nu weer diep onderin. Trappen nu duidelijk boven aan de zijkant. Hij heeft duidelijk nog genoeg bewegingsruimte :).
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')