abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157898315
Haha, ik/wij vonden de reactie van schoonouders eigenlijk nog wel positief. Ze hebben ons in ieder geval gefeliciteerd en schoonmoeder leek dus na de eerste schok ook wel gewoon blij te zijn. Zelfs de vader van C. liet ergens een schim van een lachje zien, meende C. dus daar houden we het maar op :D

Bloesem, wat spannend bij jou! Ik word ook steeds nieuwsgieriger bij jou, na zoveel voorwerk..!
pi_157902175
Er beginnen toch wel weer buiken doorheen te komen nu. :(
Naja, het is nu precies 48 uur geleden dat ik de eerste longrijp heb gehad, dus die heb ik in ieder geval mooi uit gezeten. _O_
Ze hadden al besloten me langer aan het infuus te houden, tot morgen ochtend (had er anders over drie uur vanaf gemogen) zodat ik in ieder geval geslapen heb mocht het toch doorzetten. Gelukkig maar, begin toch benauwd te worden van het idee dat ze eraf gaan. Baby Joa moet nog even bij me blijven. *;
  zondag 29 november 2015 @ 16:30:38 #153
50430 Yuki
Student Midwife
pi_157902272
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 16:26 schreef Myrr het volgende:
Er beginnen toch wel weer buiken doorheen te komen nu. :(
Naja, het is nu precies 48 uur geleden dat ik de eerste longrijp heb gehad, dus die heb ik in ieder geval mooi uit gezeten. _O_
Ze hadden al besloten me langer aan het infuus te houden, tot morgen ochtend (had er anders over drie uur vanaf gemogen) zodat ik in ieder geval geslapen heb mocht het toch doorzetten. Gelukkig maar, begin toch benauwd te worden van het idee dat ze eraf gaan. Baby Joa moet nog even bij me blijven. *;
Jemig Myrr, je houdt het wel spannend zo.
Ik duim voor je dat het gauw weer rustig wordt en je nog mooi een week of wat mag wachten tot je buikbaby buiten komt spelen.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_157902288
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 16:30 schreef Yuki het volgende:

[..]

Jemig Myrr, je houdt het wel spannend zo.
Ik duim voor je dat het gauw weer rustig wordt en je nog mooi een week of wat mag wachten tot je buikbaby buiten komt spelen.
Ja ik word er zelf ook gek van _O-

Boh, baby geboren 2 seconden geleden in de kamer naast me. O+
Myrr in tranen. Goed gedaan mevrouw en baby!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2015 16:32:14 ]
pi_157902371
EN HET IS EEN TWEELING! *O*
  zondag 29 november 2015 @ 16:36:32 #156
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157902374
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 16:36 schreef Myrr het volgende:
Tof!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 29 november 2015 @ 16:44:11 #157
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157902511
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 16:36 schreef Myrr het volgende:
Die van jou? :o
KuikenGuppy
pi_157902545
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 16:44 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nee, een andere dame die op de zaal lag is net bevallen.
  zondag 29 november 2015 @ 16:53:49 #159
409579 LuDann
All the way
pi_157902754
Je bent er best rustig onder Myrr. Sterkte, ik hoop dat je jochie nog even kan blijven zitten. :Y

quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 16:44 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat zou wat zijn in deze tijd, een verassingstweeling. :')
pi_157902798
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 16:53 schreef LuDann het volgende:
Je bent er best rustig onder Myrr. Sterkte, ik hoop dat je jochie nog even kan blijven zitten. :Y

[..]

Dat zou wat zijn in deze tijd, een verassingstweeling. :')
Ja, doe er niets aan. Zie steeds op die ctg's dat als mijn hartslag omhoog gaat, die van hem vrolijk mee doet, dus ik heb besloten me om helemaal niets nada noppes meer op te winden (zolang ik niets weg hoef te puffen). O-)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2015 16:56:37 ]
pi_157902904
Pff Ela wat jammer dat het zo moet gaan.. Gelukkig redelijk positief!

Myr :* Hopelijk komt er weer rust in.. Zou fijn zijn als buikbaby nog even wil blijven zitten.
Nu 32 weken toch? Ik duim!

Hier moehoe!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157904241
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:01 schreef Lamb29 het volgende:
Hier moehoe!
Ik ook :O hopelijk ben ik er na eerste termijn vanaf. Ik word er niet gezelliger van. Dreumes heeft ook een kort lontje vandaag, gezellig zo thuis :')

Myrr, elke dag is mooi meegenomen! Fijn dat de eerste spuit zijn werk heeft kunnen doen.
  zondag 29 november 2015 @ 18:15:10 #163
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157904828
Oh Myrr het blijft spannend dus :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157906154
Hoop ik ook theeleuter! Helaas zit ik al in de 2de :')
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157912775
Zwangerschapsdementie niet echt veel last van gehad, wel soms wat meer afwezig, maar als het moet kan ik dingen goed onthouden. Hopelijk werkt de theorie van bloesem niet omgekeerd, dat ik straks geen stukje van mijzelf doorgeef ;)
Bloesem waar ben je vandaag?

Wat een gedoe zeg met schoonouders, sterkte ermee dames.

Xanteh, wat een fijn gevoel om alles al klaar te hebben. Moet hier nog een lijstje gaan maken, wat er allemaal nog voor de geboorte gedaan moet worden. En dan nog een lijst wat ik nog wil doen.
Nu eerst druk met voorbereiding voor sinterklaas, dan nog verjaardag zoontje en dan moet ik mij eens op de baby richten. Maar dat zal wel goed komen, probeer in ieder geval voor de 37 weken, de belangrijkste dingen klaar of in huis te hebben.

Myrr, wat balen dat er toch weer buiken doorheen komen.

Theeleuter welkom en gefeliciteerd, hopelijk zakt de vermoeidheid snel af.
  zondag 29 november 2015 @ 23:05:13 #166
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157912847
Fiederrrrr gefeliciteerd!!

En ik zag Ophelia hier ook heus wel :P Kom je ook eens netjes melden!! O+

Myrr, keep it cool.... goeie instelling. Hopelijk hou je je jochie daarmee nog een flink tijdje binnen.

Bloesem, jij weet t ook spannend te houden, op een positieve manier dan :D Dacht echt dat je allang bevallen zou zijn. Maar geniet nog maar even lekker van je meiske in je buik O+
pi_157915523
Heftig hoor, Ela, je schoonouders. Zou er wat veranderen als 't kindje er is of werkt dat niet zo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Myrr, wat hou je het spannend! Succes daar :* Bijzonder he trouwens, ik realiseerde me ook pas aan de CTG echt hoe sterk mijn kindje op mij reageert en andersom O+ Dus lekker rustig aan <3

Lamb en thee, lekker uitrusten allebei zover dat gaat :)

Sethiwe, wat een drukte nog zo voor 't einde! :o Succes! (en alvast gefeliciteerd)

Nou jongens, dit wordt een decemberkindje hoor! Mooie mini vindt 't denk ik te koud buiten. M'n moeder probeerde haar nog te lokken door tegen m'n buik te roepen dat 't sale is bij H&M & Zara _O- Maar dat kontje steekt nog parmantig uit rechtsbovenin m'n buik en van een bevallings-beweging is nog weinig sprake. Dus straks maar even naar de lappenmarkt :)
pi_157915818
Bloesem, je weet maar nooit, je hebt nog een halve dag voordat het 1 december is! *)

Verder herken ik een beetje wat je schrijft, ik denk dat C. z'n vader ook had verwacht dat C. z'n broer eerder een kind zou krijgen omdat hij, in zijn ogen, alles goed voor elkaar heeft, zoals een goede baan. Op liefdesgebied is hij alleen wat minder gelukkig.. En wij zijn de flierefluiters inderdaad.
C. z'n moeder had daardoor de hoop op een kleinkindje eigenlijk al opgegeven, toen wij drie jaar geleden onze eerste zwangerschap aankondigden. Ze was er toen oprecht heel verheugd over en helemaal toen het een meisje bleek (ze heeft zelf enkel twee zoons). We vinden het ook tof dat oma van haar kleindochter houdt en geniet en gunnen het haar ook om een band op te bouwen. Maar volgens mij zou oma haar kleindochter nog wel vaker willen zien.. Helemaal nu we gaan verhuizen (40 minuten rijden ipv zelfde woonplaats), denk ik dat dat wel meespeelt. Nou ja, ik hoopte wel dat dit nieuws haar in dit 'donkere seizoen' wat licht zou brengen, dat ze toch weer iets heeft om zich over te verheugen :)
.

Myrr, poeh, het blijft spannend bij jou! Ik blijf duimendraaien :*
pi_157915887
Best bijzonder om te zien zo'n ctg lijkt mij en dan helemaal als je ziet hoe het kindje erop reageert.

Bloesem ik heb ook nog ruim een maand tot uitgerekende datum. Dus nog best even tijd, dat de kleine ook al 3 weken eerder kan komen, daar reken ik niet op.

December kindjes zijn O+. Maar als het met de kou te maken heeft, hoop ik dat ze niet tot het voorjaar wacht :P
Fijn dat je je nog zo goed voelt, dat je op stap kan.
Is de blaasontsteking al over?
pi_157916912
We hebben een kloppend hartje gezien! Wel nog heel pril (zes en een halve week) dus ik blijf het spannend vinden, maar het begin Is er :)
pi_157917266
Gefeliciteerd Amsel!!! Dat is toch een mooi begin!

@Myrre! Pfoe heftig hoor!! Hoe is het nu?
pi_157917290
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:18 schreef Amsel het volgende:
We hebben een kloppend hartje gezien! Wel nog heel pril (zes en een halve week) dus ik blijf het spannend vinden, maar het begin Is er :)
Fijn zeg! Klopt dat met je eigen berekening ongeveer?
pi_157917307
Fijn amsel! Dat is goed nieuws!
Hopelijk snel dat 2e trimester in!
♥ J & S
pi_157917821
Wat fijn Amsel!

Bloesem, ik was uitgerekend van de jongste op 25 maart, die is dus serieus op 1 april geboren. Kortom, succes morgen ;)
pi_157917948
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:44 schreef sprotje het volgende:
Gefeliciteerd Amsel!!! Dat is toch een mooi begin!

@Myrre! Pfoe heftig hoor!! Hoe is het nu?
Infuus is er vanaf 7 uur af en op zich gaat het redelijk. Mag eindelijk de kamer uit, om te kijken wat er gebeurt als ik wat meer beweeg. Blijft redelijk rustig, weinig buiken gelukkig, wel drukke en sterke baby! Morgen naar huis toe *O* volgende week nog een controle om te kijken of ik weer terug naar de vk mag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')