Amsel fijn dat het hartje klopt! altijd zo leuk om te zien he.
Myrr, waren dus spannende dagen voor jou zeg. Hopelijk blijft het nu rustig en mag je snel naar huis. Moet je dan totale bedrust houden?
En Zoe, wat doe je nou?! ineens onder je echte account posten?
Oh dear ik moet ook lijstjes bijhouden want ik vergeet ehhh veel. Laten we het daar maar op houden haha.
En die vermoeidheid? Herkenbaar! Vrijdag heb ik geen dutje gedaan smiddags. Nou, echt. voelde me helemaal niet lekker savonds.
Gelukkig ben ik niet meer misselijk, maar wat een honger!! woow.
Ik mocht vanmorgen weer bloedprikken ivm antistoffen C en D.
Waarschijnlijk wordt ik hierdoor medisch, en moet ik elke 3 tot 4 weken prikken tot aan de 30 weken. Dan waarschijnlijk om de dag. Hoe ik dat werktechnisch moet doen, echt geen idee.
Ik woon niet in de buurt van mijn werk, dus ik begin dan op werkdagen zeker 2 uur later dan normaal. Gelukkig heb ik volgend jaar weer nieuwe vakantie dagen.
Waarom het zo moet, weet ik niet, want ik lees alleen maar over prikken in week 27 en daarna misschien nog een keer.
Volgende week heb ik een belafspraak met de gyn, hopelijk wordt het geen herhaling van de eerste zwangerschap.
Ik voelde mij toen echt een studie object met al dat prikken. En het prikken moet in het ZKH.
Maar goed, maar eerst even wachten wat de uitslag wordt.