abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157875931
Fieder *O* *O* gefeliciteerd!! Goede streep al joh! O+ Plak baby plak!
pi_157876117
Fieder wat goed! O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 08:55 schreef elamanilo het volgende:
Kruk d'r in de komende 8 maanden :Y)
Auw :X
pi_157876167
Jeej Fieder!!!
:D :D
Op naar een broertje of zusje voor L.!!!
pi_157876199
Myrr wat een schik! Ik hoop dat je jongetje nog een poosje blijft zitten! Sterkte voor jou :*

En Fieder, wat gaaf! Gefeliciteerd! *O* Ik stuur purschuim en superluxe jouw kant op ;)
pi_157876830
Fieder *O* pompoms met prittstift voor een plakker!

Gisterenavond een 'valse start' met heel veel en heel pijnlijke harde buiken / gerommel. Ik was even in de veronderstelling dat 't vannacht door zou zetten, maar had beter moeten weten he :D Zo maar weer een rondje stad :)
pi_157876868
Fieder gefeliciteerd *O* dat het maar een mooie plakker mag zijn

Myrr hopelijk zit je kindje nog binnen en blijft ie daar voorlopig!
  zaterdag 28 november 2015 @ 11:08:42 #107
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157876969
Myrr wat ontzettend spannend. Hopelijk blijft je uk nog even binnen :*

Fieder wat tof *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157877341
Myrr hoe gaat het nu?

Fieder, die zijn niet te missen, gefeliciteerd!

Bloesem, het klinkt idd alsof het niet heel erg lang zal duren nog.

Ik ben morgen 17 week en begin de beebjes echt vaker te voelen, zo grappig! Helaas ook ineens best last van maagzuur :X
pi_157877494
Oh, Myrr, wat spannend! Hopelijk keert de rust weer!
Zusjevan, gefeliciteerd! En veel kracht voor jullie om dit alles een plekje te geven.

Fieder, hier, een hele tube superglitterglue voor jou! Gefeliciteerd met de strepen en hopelijk een echte plakbeeb!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  zaterdag 28 november 2015 @ 12:46:57 #110
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157878186
Goeie naam voor een aanstaande moeder, Fieder _O-
Gefeliciteerd!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_157878521
Hallo :W

Nu het grote nieuws dan eindelijk bij iedereen bekend is, durf ik hier ook onder mijn 'echte' account te posten. Ik heb de afgelopen tijd gepost als Zoe_Hart, maar dat was dus een kloon ;) Kan dat in de OP nog aangepast worden?

Fieder: gefeliciteerd!

Myrr: wat schrikken! Hopen dat hij nog wel een tijdje bij je kan blijven zitten!!

Bloesem: je houdt het spannend! :D
  zaterdag 28 november 2015 @ 13:16:45 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157878667
^O^
pi_157879032
FIEDER YES! *O* *O* *O*

Zoe nu moet ik zo wennen aan je nieuwe naam! Aaaaah!

Hier ben ik retegaar, maar al bijna 12 weken! Pfoeh! Over een week gaan we het aan families vertellen.
En m'n kind is zoooooo met de baby bezig! We hebben het er niet per se veel over maar ze stelt nu zelf uit het niets de hele tijd vragen als 'de baby is nu klein en wordt straks groot. Dan gaat ze met mij spelen he. Nu maak ik tekeningen voor haar maar straks tekenen we samen' O+ O+ O+ (Ze kent alleen vrouwelijke naamwoorden haha)
Ik vind het echt zooooooooo leuk hoe ze er zelf naar uitkijkt terwijl ik had verwacht dat het nog heel abstract zou zijn.
pi_157879391
Myrr wat spannend! Hopelijk blijft hij nog even zitten!

En Fieder *O* welkom!
♥ J & S
pi_157880209
Bedankt voor de lieve woorden iedereen :*. Onze dochter doet het supergoed voor d'r termijn dus dat is heel fijn. En haar vasthouden maakt alles goed O+.

Bloesem nog niet bevallen zie ik? :).

Myrr :o schrikken! hoop dat ie nog heel lang binnen blijft! Doe rustig aan..

Ik blijf nog wel even meelezen maar ben zo druk met alles dat reageren wss weg blijft, dus meiden.. Een hele voorspoedige zwangerschap gewenst allemaal.
pi_157880281
Miss_C welkom onder je eigen account.

Fieder gefeliciteerd *O* en welkom.

Bloesem hopelijk doen de voorweeën wel wat, dat al dat gerommel niet voor niets is.
pi_157880483
Ben je niet bang dat de vliezen breken als je in de stad bent Bloesem? :P

Ben benieuwd hoe het met Myrr gaat.

Fijn dat jullie meisje het goed doet Zusje :) Ik wil ook zo graag babyknuffelen O+

Gisteren poster en lijst besteld voor de babykamer, en dan is alles wel klaar. Misschien nog andere gordijnen, even vriendje lief aankijken.
En a.s. week de vluchttas in orde maken :)

Ik wist dat ik wat vergeten was :') Welkom Fieder *O*
pi_157880562
Jaaaa mijn buik doet eindelijk sinds een uur of tien weer normaal. Het bleef maar rommelen en kutten. Straks nog een prik en hou nog tot morgenavond en daarna mag mini het zelf weer doen.
  zaterdag 28 november 2015 @ 15:45:24 #119
50430 Yuki
Student Midwife
pi_157880681
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 15:35 schreef Myrr het volgende:
Jaaaa mijn buik doet eindelijk sinds een uur of tien weer normaal. Het bleef maar rommelen en kutten. Straks nog een prik en hou nog tot morgenavond en daarna mag mini het zelf weer doen.
Dat gaat de goede kant op! Houden zo!
Succes, Myrr! :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_157880918
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 15:35 schreef Myrr het volgende:
Fijn dat het nu wat beter lijkt te gaan!
pi_157881716
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 08:51 schreef Fieder het volgende:
:W Sorry voor het binnenvallen maar is er hier nog superglue of purschuim ofzo??

Na een week duizeligheid en mijn portomonnee kwijt zijn en hagelslag in de koelkast zetten heb ik gister en vandaag toch maar even getest. Morgen is mijn NOD.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ wat goed! Gefeliciteerd! *O*
pi_157881876
*O* leuk Fieder, gefeliciteerd!

weet ik eindelijk weer hoe het liedje 'tingelinge pannenkoek' gaat. :')
pi_157883114
Fieder, gefeliciteerd!

En Myrr, dat is schrikken! Hoop dat alles nu verder goed gaat verlopen en de kleine nog even blijft zitten. Misschien een domme vraag, maar hoe werkt dat eigenlijk met die ontsluiting? Neemt die nu weer af of blijf je daar de rest van je zwangerschap mee lopen?
pi_157883519
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 18:14 schreef lunamatic het volgende:
Fieder, gefeliciteerd!

En Myrr, dat is schrikken! Hoop dat alles nu verder goed gaat verlopen en de kleine nog even blijft zitten. Misschien een domme vraag, maar hoe werkt dat eigenlijk met die ontsluiting? Neemt die nu weer af of blijf je daar de rest van je zwangerschap mee lopen?
Die blijft zoals hij is :) Naja, even uitzingen nog een paar weken, scheelt toch weer (een paar) centimeter zullen we maar zeggen.
pi_157884328
Myrr wat fijn om te lezen dat het nu weer even rustig is! Elke dag is meegenomen nu ^O^

En JAAAAA FIEDER!! *O* *O* Wat gezellig!!!!
pi_157884846
Jeetje Myrr, fijn dat 't wat rustiger is. Wat heftig zeg!

Xanteh, lekker de babykamer klaar! Leuk O+ En nee voor dat breken ben ik niet bang, kan moeilijk de hele tijd binnen blijven :D Ik ga alleen niet meer in m'n eentje, zorg dat er altijd iemand mee is (niet naar de supermarkt hoor, maar wel naar de stad of zo)

Zusjevan, wat fijn om te horen dat het zo goed gaat O+

Zoe uit de kast :o Welkom nogmaals ;)

Svane met trotse grote zus O+ lief!

Sethiwe, dat hoop ik eigenlijk ook wel ja, dat 't niet nog potdicht zit :X Hoe is 't met jou?

Ik wilde onderstaand filmpje hier echt even delen, want ik heb 'm echt al duizend keer gekeken en elke keer de slappe lach O+ die toet van dat ventje O+ Believe in yourself O+

pi_157884868
Gefeliciteerd fieder! En welkom.

Gelukkig myrr, ik hoop dat de kleine nog even doorgroeit in jouw buik.

Ik heb het intussen verteld op mijn werk en kreeg weer zulke leuke reacties. Sommige collega's hadden het al lang door, want ik ben al best wat gegroeid en draag ineens wijdere kleding. Fijn om het niet meer te hoeven verhullen.
Hoe lang duurt het voor je er niet meer opgeblazen uitziet, maar zwanger? Mijn buik voelt al wel anders.

Maandag ga ik een afspraak maken voor de geslachtsbepaling met 14/15 weken. Ik ben te nieuwsgierig.
pi_157885501
Wat fijn dat het weer rustig is Myrr!

Gefeliciteerd Fieder!

Arja, leuk is dat he, sommige denken lang dat je je te buiten bent gegaan, anderen denken meteen aan zwanger. Collega die vooral makkelijk bij buik aankomt heeft dus steeds dat men denkt dat ze zwanger is.
Kortom, tis toch nooit goed _O-

Oh ja, met mijn 5 weken en nog wat zitten broeken nu al niet lekker....gelukkig houd ik van jurkjes :+
  zaterdag 28 november 2015 @ 20:22:53 #129
52229 Chanty
pi_157885622
Myrr wat een positief bericht. Nog lekker binnen houden!
pi_157885714
Myrr wat fijn dat het beter lijkt te gaan, houden zo!

Fieder gefeli *O*

Hier heeft de enorme vermoeidheid die ik tijdens het eerste trimester van de vorige zwangerschap ook had toegeslagen :Z En ik heb vandaag een zwangerschapsbroek aan 8)7 Maar dat is alleen omdat verder alles in de was zit :@
pi_157886919
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 19:47 schreef Arja het volgende:
Gefeliciteerd fieder! En welkom.

Gelukkig myrr, ik hoop dat de kleine nog even doorgroeit in jouw buik.

Ik heb het intussen verteld op mijn werk en kreeg weer zulke leuke reacties. Sommige collega's hadden het al lang door, want ik ben al best wat gegroeid en draag ineens wijdere kleding. Fijn om het niet meer te hoeven verhullen.
Hoe lang duurt het voor je er niet meer opgeblazen uitziet, maar zwanger? Mijn buik voelt al wel anders.

Maandag ga ik een afspraak maken voor de geslachtsbepaling met 14/15 weken. Ik ben te nieuwsgierig.
Leuk, geslachtsbepaling!

Mijn buik hangt een beetje tussen opgeblazen en zwangerlook in. Maar toen ik met 11 weken op werk vertelde van de zwangerschap, kreeg ik van minimaal de helft te horen 'dat ze het al wel gezien hadden'. Ik groei dus ook best hard :P
Inmiddels mag iedereen het hier weten, maar ik moet er zo aan wennen dat ik nu baby gerelateerde dingen gewoon hardop uit kan spreken :')

Maar fijn dat je leuke reacties kreeg!
pi_157887063
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:26 schreef Amsel het volgende:
Myrr wat fijn dat het beter lijkt te gaan, houden zo!

Fieder gefeli *O*

Hier heeft de enorme vermoeidheid die ik tijdens het eerste trimester van de vorige zwangerschap ook had toegeslagen :Z En ik heb vandaag een zwangerschapsbroek aan 8)7 Maar dat is alleen omdat verder alles in de was zit :@
En toch zitten die zwangerschapsbroeken stiekem best lekker :@

Die vermoeidheid is zo irritant. Het is zaterdagavond 9 uur en ik ben blij dat ik zo kan gaan slapen 8)7

En ik dacht altijd dat zwangersschapsdementie grote flauwekul was. Maar ik vergeet werkelijk alles wat mijn man zegt en ik doe soms zulke stomme dingen :X Ik ben dat van mezelf helemaal niet zo gewend, ik ben juist degene die altijd tegen mijn man zegt 'ja maar dat heb ik je toen en toen toch verteld???' Nu is het dus andersom :') Komt dat nog goed aan het eind...?
pi_157887266
Ander zwangerschapskwaaltje dat ook weer terug is: Ik verbrand me constant aan de oven en aan hete pannen :')
pi_157887555
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En ik dacht altijd dat zwangersschapsdementie grote flauwekul was. Maar ik vergeet werkelijk alles wat mijn man zegt en ik doe soms zulke stomme dingen :X Ik ben dat van mezelf helemaal niet zo gewend, ik ben juist degene die altijd tegen mijn man zegt 'ja maar dat heb ik je toen en toen toch verteld???' Nu is het dus andersom :') Komt dat nog goed aan het eind...?
Zal ik eens een theorie (uit de antroposofie) vertellen die ik zelf heel grappig/bijzonder vond? Een aantal docenten hebben hem aan mij verteld toen ik moeite had met mijn tentamens aan het begin van de zwangerschap (ik had heel erg moeite met zinnen maken en dingen logisch houden, ik was snel de draad kwijt) Zij zeiden dat jij als zwangere vrouw zo druk bezig bent met het 'vormgeven' van je kindje, dat daarmee een stukje vormkracht (die je normaal gebruikt om jouzelf en dingen in jouw leven vorm te geven) niet kunt aanspreken. Jij geeft dit stukje mee aan je kindje en zorgt er daarmee voor dat je kindje goed en gezond gevormd wordt in jouw buik. Hoewel je eigen vormkracht zich weer redelijk herstelt na dr zwangerschap, wordt het nooit meer helemaal zoals voor de zwangerschap. Ik dacht ik deel het even, is toch weer een andere (en heel positieve!) blik hierop :)
pi_157888142
*O* gefeliciteerd Fieder! *stuurt tube secondelijm*

Fijn dat het goed gaat zusjevan!

Ook goede berichten bij Myrr!

Grappige theorie Bloesem! Hier duurde het nog een paar maanden ofzo na de bevalling voor ik me minder verstrooid ging voelen..
pi_157888941
Dement, check! Ik vergat de vorige zwangerschap vaak m'n pincode en dat heb ik nu weer. In de supermarkt, bij het apparaat.. En dan, *poef*, weg. Ik heb 'm nu maar in een telefoonnotitie gezet :@ .
pi_157889289
Geen last van dementie. Ik geloof dat ik sowieso gezegend ben met nauwelijks kwaaltjes.
Wel oneindig moe en toch niet kunnen slapen. En last van mijn borsten en tepels.
pi_157893239
Gefeliciteerd Fieder! Ik duim *O*
E.
  zondag 29 november 2015 @ 08:50:06 #139
52229 Chanty
pi_157894717
Dementie had ik vorige keer ook last van. Meerdere keren auto in vrij en niet op de handrem (die stond dus een nacht midden op de weg), huissleutel vergeten (nog nooit gebeurd), een uur te laat komen omdat ik dacht dat als je om elf uur ergens moet zijn (1,5 uur rijden) je om 10.30 uur weg moet, en een enorme misser op mijn werk :') maar het is goed gekomen daarna :P

Ik ging ook veel slechter auto rijden.

http://www.oudersvannu.nl(...)angerschapsdementie/

Ela ben benieuwd hoe het vertellen ging :)
pi_157894795
Myrr, wat fijn dat je buik weer rustiger is. Ik blijf meeduimen voor nog een aantal goede weken zwangerschap!

Chanty, het was bijna een klucht! C. vergat eerst bijna het mooie fotolijstje dat ik maakte, te geven. Toen ie alweer met z'n jas aanstond om weg te gaan, bedacht ie het zich gelukkig nog en heeft het ingepakte lijstje gegeven. Z'n moeder liep rood aan, haar adem stokte en ze viel pardoes achterover in de stoel waar ze (gelukkig) voor stond. C. vreesde even :o maar daarna herstelde ze zich en heeft hem gefeliciteerd. Ze was gelukkig uiteindelijk toch blij. C. z'n vader feliciteerde zuinigjes en maakte meteen een misplaatste cynische opmerking over dat mensen zonder kinderen beter zijn voor het milieu.. Toen is C. naar huis gegaan.
:')

Zwangerschaps dementie kwam de vorige keer hier echt na de bevalling pas heel erg. Sowieso kwamen de hormonen hier toen pas echt aan na de bevalling, tijdens de zwangerschap was ik vrij gelijk gebleven met daarvoor.
Maar deze keer is het bij het begin van de zwangerschap al echt gekomen. Ook soms van die boze opvliegers ;( Die vind ik echt zo niet-tof!

quote:
12s.gif Op zaterdag 28 november 2015 09:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Fieder wat goed! O+

[..]

Auw :X
:') Oeps, kurk dus :D
  zondag 29 november 2015 @ 09:28:55 #141
52229 Chanty
pi_157894912
Omg :') die reactie kan zo uit een film met zure schoonouders komen :{ beetje opgelucht wel?
pi_157894997
Schoonouders zijn slecht voor mijn bloeddruk ;) Gelukkig heb ik een geweldige stiefvader *O*

Vanwaar die zure reactie van hun elamanilo? Erg flauw..
Mijn schoonouders hebben ons ook niet gefeliciteerd, de hele zwangerschap wordt genegeerd. Beetje rare mensen :')

Dementie ook veel last van. Soms zegt mijn vriend wat en dan ben ik het meteen alweer kwijt wat hij zei. Bril constant kwijt, dat soort ongein :)
pi_157895021
Haha, ja, ik vind het bijna jammer dat ik niet even terug kan spieken :D Volgende keer vraag ik of C. het opneemt ;) Het is wel fijn dat het nu vertelt is. Nu al onze vrienden nog :o denk dat ik dat op facebook ga doen.

Xanteh, het is 'gewoon' hoe z'n ouders (vooral z'n vader) zijn. Z'n moeder is dus gelukkig wel blij, maar ze leeft zo in angsten dat haar eerste reactie op _alles_ eigenlijk altijd eerst instant angst is. En z'n vader zit geestelijk zo in de knoop met zichzelf dat hij nooit ergens echt blij over is.
C. meende nog een vaag lachje te kunnen zien bij z'n vader, dus wellicht dat ie zich vaag ergens herinnerde hoe blij hij ooit was toen ie vader werd?! En daar houden we het maar op.
  zondag 29 november 2015 @ 09:47:46 #144
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157895031
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 09:10 schreef elamanilo het volgende:
z'n vader feliciteerde zuinigjes en maakte meteen een misplaatste cynische opmerking over dat mensen zonder kinderen beter zijn voor het milieu.. Toen is C. naar huis gegaan.
:')

En zegt hij er dan ook wat van?
Dan had hij beter zijn eigen lul in zijn broek of condoom kunnen houden als hij dat vond. Wat een kutopmerking, dat hoef je toch niet te pikken?
Misschien is het nog beter als je schoonvader gewoon pil van drion neemt, nog beter voor het milieu ^O^ *)
pi_157895051
Molo, dat is het ook. Zo'n pil zou ie denk ik graag nemen, hij wacht al enkele jaren op z'n dood, maar durft het heft ook niet goed in eigen hand te nemen. Hij blijft ook altijd zitten met zichzelf, terwijl wij gewoon weer naar huis kunnen gaan, dat scheelt voor ons een heleboel.
Maar je hebt wel gelijk, ik vind die opmerkingen ook stom en mijn lief ook, maar we zijn niet anders gewend. In z'n tienerjaren heeft mijn lief soms meerdere jaren achter elkaar gewoon helemaal niet gesproken met z'n vader, om oa die reden. Er tegenin gaan, het heeft geen enkele nut meer bij die man..
  zondag 29 november 2015 @ 09:53:38 #146
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157895062
Dan moet hij hulp zoeken, niets doen is ook een keuze. En zijn stemming is niet jullie probleem.

Maar goed, dat gaat te ver voor nu, hoop dat je het naast je neer kunt leggen en lekker gewoon vrolijk verder kunt.

Stomme mensen zijn stom >:O
pi_157895136
Hulp wil hij niet, C. z'n moeder heeft hem zelfs letterlijk meegesleept naar therapie.. Maar het heeft allemaal geen zin als hij zelf niet wil. Hij wil helemaal niets, behalve boos en ongelukkig zijn en zich kwaad maken op van alles.. Er valt echt niets meer aan te vangen met hem!
Het enige wat ik wil doen is vooral voor mezelf kiezen en het dan maar langs me heen laten gaan. Ik ga daar tegenwoordig ook maar ca. 2 x per jaar langs, met kerst en de verjaardag van C. zn moeder :')
  zondag 29 november 2015 @ 10:24:01 #148
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_157895365
Wat een zure reactie Ela :X
Gelukkig is het hoge woord eruit, maar dit lijkt me zó vervelend... Ik snap dat je daar liever wegblijft.
pi_157895718
Elamanilo, jeetje dat is echt lomp, bij het vertellen aan vrienden zullen vast leukere reacties volgen!

Hier de laatste dagen zo veel last van maagzuur snachts, lig al op een hoger kussen en eet weinig voor het slapen, maar het is echt :X heb nu rennies gehaald, misschien dat dat iets helpt...
  zondag 29 november 2015 @ 12:39:49 #150
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_157897184
Fieder gefeliciteerd! O+ O+ ik duim voor een plakker! :*

En bij Myrr alles ook rustig. Fijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')