abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157864225
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:01 schreef Arja het volgende:
Oh jee myrr, doe rustig aan.

Amsel wanneer mag je nou je vergeten vk afspraak inhalen?
De intake van gisteren is verplaatst naar een week later. Maar de echo die voor a.s. maandag gepland staat (dat was een separate afspraak) gaat gewoon door gelukkig :)
  vrijdag 27 november 2015 @ 20:03:14 #77
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157866455
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:39 schreef Amsel het volgende:
Oh Myrr, dat is niet de bedoeling! :o Doe rustig aan en laat je maar goed verzorgen.

Ik ben er zojuist eerder tussenuit geknepen bij een bedrijfsuitje omdat ik niet wist hoe ik anders moest dealen met de cocktailworkshop die op het programma stond :@
:D! hoe krijg je t voor elkaar ja, dat is wel t worst case bedrijfsuitje nu he :')

Bloesem, heel slim hoor om even zo'n bericht te geven. Al dat gezever altijd van mensen die van het slechtste uitgaan....... het is uiteraard lief bedoeld, maar ik vond dat ook altijd zo'n aanval op mijn fijne bubbel O+

Myrr, hopelijk doet even plat in het ziekenhuis wonderen en houden de weeën weer op! Hoever ben je precies?

Sicilia, aiiii :X lig je al gestrekt inmiddels?

Ik had vandaag een spoed-wortelkanaalbehandeling. Jezus wat een kiespijn de afgelopen 2 dagen zeg :') En ibu wou ik niet nemen, dus pfffff :X Hopelijk gaat de napijn uitblijven.
Jochie in mijn buik heeft iig geen last gehad van de verdoving, die trappelt er de hele dag al gezellig op los O+ Morgen gaan we naar mijn moeder, hopelijk kan zij het ook even voelen.
pi_157866765
31.6 nu.

Remmers hebben niet zo heel veel gedaan, begint nu ook wel pijn te doen allemaal. Krijg een infuus nu.
  vrijdag 27 november 2015 @ 20:17:35 #79
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157866782
Potverdorie, dat was niet het bericht waar ik op hoopte :o

Wat spannend zeg -O- Sterkte meis!
  vrijdag 27 november 2015 @ 20:18:34 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_157866816
Potverdikke myrr, ik hoop echt dat hij nog even blijft zitten :o
disclaimer
pi_157866952
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:16 schreef Myrr het volgende:
31.6 nu.

Remmers hebben niet zo heel veel gedaan, begint nu ook wel pijn te doen allemaal. Krijg een infuus nu.
:o wat doet jouw mannetje allemaal! Nog even binnen blijven hoor kleine!
Sterkte Myrr!
pi_157866954
LB, getver een wortelkanaalbehandeling :* Gelukkig een lekker actief jongetje O+

Hee Myrr, dit was niet de afspraak! Ik hoop en duim dat 'ie nog even binnen blijft :o Sterkte mup :*
pi_157866966
Wow Myrr, wat doe je nu :o dat klinkt niet goed allemaal. Veel sterkte, ik hoop dat het nog wat gerekt kan worden allemaal!! :*
pi_157866986
Ow Myrr wat spannend ineens zo zeg! Ik hoop heel erg dat het toch nog stopt! Heel veel sterkte :*
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_157867014
Jeetje Myrr, wat spannend allemaal. Ik duim dat hij nog flink lang blijft zitten hoor :* !
pi_157867098
Ojee Myrr :* Wat heavy opeens! Hopelijk blijft je kleintje toch nog even binnen... Ik duim mee!
  vrijdag 27 november 2015 @ 20:30:45 #87
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_157867107
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:16 schreef Myrr het volgende:
31.6 nu.

Ik hoop en duim dat jullie kleintje nog even lekker in je buik mag blijven. Dat de weeen toch nog stoppen en dat de kleine nog lekker wat mag groeien en groter mag worden in je buik. Maar als dat niet lukt, komt t allemaal wel goed! Ik heb hier het resultaat thuis, 2 sterke dames die ook besloten dat het genoeg was in mijn buik en die mij en J gewoon graag wilden zien.
pi_157867187
Sterkte Myrr, hoop ook dat je kleintje nog even blijft zitten. Maar voor nu is elke dag mooi meegenomen. Heb je longrijpingspuiten gehad?
pi_157868167
Sterkte Myrr, laten we hopen dat het nog te rekken is!
pi_157868292
Jeetje Myrr, wat schrikken! Hopelijk lukt het toch nog om je mannetje nog wat langer binnen te laten zitten!
pi_157868355
Oh Myrr, jeetje. Veel sterkte!
pi_157868737
Och myrr :o sterkte! Ik duim!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157868745
Wow Myrr, wat is dit ineens :o Ik duim voor je dat je kleintje nog lekker blijft zitten de komende tijd. Dit is wel heel vroeg! Sterkte :*

Sethiwe;
In ongeveer drie uur kan hij thuis zijn. Mocht het allemaal wat sneller gaan, dan brengt een vriend mij naar het ziekenhuis en blijft totdat mijn vriend er is. Of ik ga voor een thuisbevalling, ben er nog niet helemaal over uit :)
pi_157868924
Oh jee Myrr :{
pi_157871589
Myrr, hopelijk helpt het infuus, om de weeën te remmen, sterkte ermee.

LB ik hoop dat de wortelkanaalbehandeling heeft geholpen, zonder napijn!

Xanteh hopelijk beval je gewoon als je vriend thuis is, wel fijn om wat achter de hand te hebben.
  vrijdag 27 november 2015 @ 23:19:00 #96
50430 Yuki
Student Midwife
pi_157872287
He getsie Myrr, dat is schrikken! Duimen voor een buikbaby ipv een buitenbaby voor jou :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_157872755
Thanks allemaal dames :*
Ben overgeplaatst naar een eigen suite voor de zekerheid en vriend heeft een slaapstoel hier.

Bleef toch een beetje rommelen allemaal de afgelopen paar uur, ze gaan ook niet meer toucheren. Afgelopen half uur maar 1 langere wee gehad en de rest niet helemaal benoemenswaardig dus het lijkt een beetje de goede kant op te gaan. Ben van de scan af, we gaan het afwachten.

Laat het morgen allemaal weer weten dames!
pi_157875809
Myrr, hoe is de nacht gegaan? Wat een schrik zeg :*

Wij hadden gisteren een samenavondje, omdat Stip uit logeren is, dus heel slecht eten besteld. Doner en friet :9 En nu ben ik alsnog vroeg wakker natuurlijk :')
pi_157875893
:W Sorry voor het binnenvallen maar is er hier nog superglue of purschuim ofzo??

Na een week duizeligheid en mijn portomonnee kwijt zijn en hagelslag in de koelkast zetten heb ik gister en vandaag toch maar even getest. Morgen is mijn NOD.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157875909
:* Myrr, hopelijk neemt je lichaam toch nog wat rust, en blijft je kleine jongetje de komende weken (!) nog binnen. Het klinkt al heel goed dat het allemaal rustiger leek gisteravond. Ik hoop dat je ook een goede nacht hebt gehad.

*O* Omg, Fieder! Hoe tof! Gefeliciteerd! O+ Kruk d'r in de komende 8 maanden :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')