abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157855312
Ik ben zo benieuwd naar je baby Bloesem. O+
pi_157855406
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 09:51 schreef Bloesem. het volgende:
Ik vind 't wel leuk dat in dit topic nu zowel thee(leuter) als suiker(tante) posten :D Nu nog ergens melk vandaan vissen ;)

L-E, jouw oudste O+ :'( O+

Sethiwe, het bloeden kwam toch uit mijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels is 't ook weer gestopt. We wachten 't maar weer af.. :)

Lekker bezig Amsel _O-

Ik zit alweer voor controle bij de vk *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topbericht is het :*. Succes bij de VK!
pi_157855556
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 09:25 schreef Suikertante het volgende:
Klap ik ben zo benieuwd naar jouw echo :D
Ik snap jullie onzekerheid wel want ik heb het ook met vlagen. Maar ik keek net hier en toen moest ik huilen _O- en dan weet ik toch zeker dat mijn lichaam minstens denkt dat het zwanger is :+

Ik heb een aantal vrienden (JA JULLIE JA) die met hele realistische en onderbouwde berekeningen hebben aangetoond dat het statistisch gezien logisch is als ik een tweeling krijg en nu denk ik daar de hele tijd aan :')
Ik ben benieuwd naar de berekeningen :D al heb ik wel een vermoeden. Maar een tweeling kan ik je zeker aanraden hoor. Al zal het wel een uitdaging worden voor Burdie in het kinderkamertopic ;)
pi_157855587
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 10:17 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar de berekeningen :D al heb ik wel een vermoeden. Maar een tweeling kan ik je zeker aanraden hoor. Al zal het wel een uitdaging worden voor Burdie in het kinderkamertopic ;)
:D ja dat zou leuk zijn!
En het is uiteraard gebaseerd op de theorie der kansberekening :7 En is dus heus niet waar.

Ik vind trouwens dat de tijd supersnel gaat. Maar dat komt ook doordat de eerste echo pas met 10 weken en nogwat is. Ik heb nu het idee dat dit eerste deel een beetje langs me heen gaat qua dat er ook echt iets groeit.
pi_157857137
Hmm 2,5 km lopen met dreumes van bijna 10 kilo in de draagzak en peuter van 3,5 in de buggy was misschien niet het beste idee van vandaag..auw :')!! Maar 28 weken vandaag, stop de tijd!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_157857213
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 10:02 schreef LuDann het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar je baby Bloesem. O+
IK OOK hou op schei uit :D O+ M'n meisje O+ Maar ze frummelt nog lekker rondjes hier in m'n buik met die dikke billetjes O+

Bij de VK was een beetje gek. Volgens deze VK was er met een hele verkeerde band gemeten, want je komt zoveel aan gedurende je zwangerschap en dan is het resultaat niet betrouwbaar en daarom zal 'ie wel te hoog zijn geweest etc. Hij was nu 120/75 en dus prima. Ik heb 't maar gelaten, helemaaaaal geen zin in. Nu weer lekker onder deken op de bank, zoek 't maar weer uit met je zooitje, ik lig hier als je me zoekt O-)
  vrijdag 27 november 2015 @ 13:11:31 #57
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157858124
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 10:17 schreef Kyara het volgende:

[..]

Hee! Never underestimate tha burdsterr!!!
KuikenGuppy
pi_157858433
*zucht*
Let me see if I've got this Santa business straight. You say he wears a beard, has no discernible source of income and flies to cities all over the world under cover of darkness? You sure this guy isn't laundering illegal drug money?
pi_157858449
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:11 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hee! Never underestimate tha burdsterr!!!
:D *;
pi_157859365
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 12:17 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

IK OOK hou op schei uit :D O+ M'n meisje O+ Maar ze frummelt nog lekker rondjes hier in m'n buik met die dikke billetjes O+

Bij de VK was een beetje gek. Volgens deze VK was er met een hele verkeerde band gemeten, want je komt zoveel aan gedurende je zwangerschap en dan is het resultaat niet betrouwbaar en daarom zal 'ie wel te hoog zijn geweest etc. Hij was nu 120/75 en dus prima. Ik heb 't maar gelaten, helemaaaaal geen zin in. Nu weer lekker onder deken op de bank, zoek 't maar weer uit met je zooitje, ik lig hier als je me zoekt O-)
Ik weet wel dat mijn bd altijd met de brede band gemeten moet worden vanwege mn postuur.. anders slaat ie altijd uit :P
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 27 november 2015 @ 14:30:14 #61
50430 Yuki
Student Midwife
pi_157859590
Groot gelijk, Bloesem. Als jij er niet op zit te wachten en gek van wordt dat mensen steeds vragen stellen, dan moet je jezelf lekker in bescherming nemen. Desnoods gooi je het op hormonen ;)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_157860579
Ontsluiting -O-

Blijkbaar heb ik al drie dagen weeën.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2015 15:21:42 ]
  vrijdag 27 november 2015 @ 15:20:19 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_157860603
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:26 schreef Hilzantah het volgende:
*zucht*
O+ :')
disclaimer
  vrijdag 27 november 2015 @ 15:21:19 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_157860630
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:19 schreef Myrr het volgende:
Ontsluiting -O-
he bah, heeft de vk gecontroleerd? En nu? Rust houden? Jeetje zeg, dat is wel heel vroeg!
disclaimer
pi_157860658
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

he bah, heeft de vk gecontroleerd? En nu? Rust houden? Jeetje zeg, dat is wel heel vroeg!
Lig nu aan de scan nog tien minuten en dan gaan ze daarna verder kijken.
  vrijdag 27 november 2015 @ 15:38:04 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157860926
He jemig Myrr wat schrikken! :o
pi_157861164
Wat is dat met januari dames, willen jullie nog in 2015 bevallen :+
Maar even zonder gekheid, Myrr sterkte en hopelijk blijft de kleine voorlopig nog binnen.

Bloesem, fijn dat de bloeddruk weer goed is. Nog even heerlijk genieten van het gefrummel. Wel een goede tip van je, weet dat ik die vragen op het laatst ook erg vermoeiend vond, hoe lief het ook bedoeld was.

Sicilia balen van de pijnklachten na de wandeling. Hopelijk zakt het snel af.

Xanteh, ik vond het al pittig dat mijn vriend 4 dagen en nachten wegging, maar die van jou is gewoon nog weken weg, is hij wel in staat of binnen afzienbare tijd thuis te zijn als de bevalling begint?
pi_157861749
Haha nou was zelf op de 17 de aan het mikken hoor! Van januari that is.

Mag drie nachtjes bij de dokter logeren, baarmoedermond is 16 mm.
pi_157862070
Denken ze dat het dan stagneert? Spannend hoor. Ik vind 17 januari een mooie datum, hopelijk is je kleine het daarmee eens!
pi_157862316
Jeetje Myrr dat is schrikken! Heb je nu nog steeds weeën? Hopelijk blijft de kleine nog lekker zitten! Sterkte :*

Die wandeling van vanmorgen was echt een hele domme actie. Mn bekken is kapot, kan amper rechtop staan, maar ben alleen thuis met de kindjes dus heb weinig keus. Net boodschappen gedaan en nu heb ik ook af en toe steken in mijn buik en vanonder. Pfff zoon ligt nu op bed en dochter kijkt even tv. Hopelijk zakt het zo weg, want over een half uurtje mag ik gaan koken :s). Bluh, zo jammer dit, want vriend is zo hard aan het klussen in ons nieuwe huisje om er voor te zorgen dat het daar zo snel mogelijk klaar is en ik eindelijk weer een eigen plekje en rust heb, dus ik wil hem ook niet lastig vallen hiermee ;(.
Ik heb zin om te huilen geloof ik :'(
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_157862400
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 10:08 schreef Malteser het volgende:

[..]

Topbericht is het :*. Succes bij de VK!
:*

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:30 schreef Yuki het volgende:
Groot gelijk, Bloesem. Als jij er niet op zit te wachten en gek van wordt dat mensen steeds vragen stellen, dan moet je jezelf lekker in bescherming nemen. Desnoods gooi je het op hormonen ;)
Nou ik werd er echt verdrietig van :@ Laat haar gewoon! Ze komt vanzelf O+ Mijn eigenwijsje O+

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik weet wel dat mijn bd altijd met de brede band gemeten moet worden vanwege mn postuur.. anders slaat ie altijd uit :P
Ik zit precies tussen de twee banden, maar met de kleinste band heb ik steeds een lage bloeddruk, dus die doet 't imho prima. Maar plots van band wisselen is ook niet zo handig.. Nou ja, 't blijft een beetje koffiedik kijken, dat hele bloeddruk meten :p

Sethiwe, ik kan het echt van harte aanraden! Ze zijn gelijk gestopt (ik krijg alleen nog hartjes en kusjes, nou, die kan ik wel hebben ;) )

Myrr, jeetje dat is schrikken!! Sterkte :*
pi_157863488
Oef, sterkte Myrr!
pi_157863593
Oh Myrr, dat is niet de bedoeling! :o Doe rustig aan en laat je maar goed verzorgen.

Ik ben er zojuist eerder tussenuit geknepen bij een bedrijfsuitje omdat ik niet wist hoe ik anders moest dealen met de cocktailworkshop die op het programma stond :@
pi_157864088
Oh jee myrr, doe rustig aan.

Amsel wanneer mag je nou je vergeten vk afspraak inhalen?
pi_157864182
Myrr, wat een vreselijke schrik. Hopelijk stopt het nu vanzelf weer en blijft je kleintje nog even lekker zitten.

Sicilia, die pijn is zo naar. Hopelijk heb je voor of na het eten even kunnen rusten met je lijf. Straks lekker even liggen met een stevig kussen tussen je benen, hopelijk zakt het dan weer weg.

Bloesem, je meisje houdt het lekker vol! Fijn dat je bloeddruk in orde is.

Amsel, dat is idd wel een heel lastige activiteit om te doen alsof er niets aan de hand is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')