Oh nee!quote:Op donderdag 26 november 2015 08:35 schreef Suikertante het volgende:
Zit er wel iéts positiefs in dat boekje Limoncello?Want er zitten ook leuke kanten aan het krijgen van een broertje of zusje
Ik hoop eigenlijk dat F dat wel kan overzien straks, het leeftijdsverschil is ook wat groter natuurlijk. Hij vindt baby's ook best leuk, voornamelijk als ze lachenquote:Op donderdag 26 november 2015 09:14 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh nee!Het boekje zelf gaat over de zwangerschap en de geboorte. De sequel moet ik inderdaad nog kopen. Ik heb het toen gekocht omdat M. Zo boos was in de laatste maand. Boos op mij omdat ik niet kon tillen, omdat ik snel moe was en omdat ze geen grip op de situatie had. Met dit boek kon ik dat uitleggen. En voor M. zitten er maar weinig leuke kanten aan het krijgen van een broertje. Dat het later wel leuk wordt (hoop je) is iets wat ze nu nog niet kan overzien.
Ja, helaas. Maar tegelijkertijd: als d.m.v. de controles voorkomen kan worden dat ik medisch wordt, is dat voor mij weer positief.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:09 schreef Sethiwe het volgende:
Jeetje Bloesem, wel een beetje een tegenvaller, dat je nu vaker controles krijgt. Wel goed natuurlijk als het nodig is, maar het lijkt mij dan zo medisch te worden en dat is iets wat je niet wilde.
Hopelijk is het gewoon een voorbode voor de naderende bevalling.
Heb je nu bloedverlies van het katheteriseren?
quote:Op donderdag 26 november 2015 09:19 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat F dat wel kan overzien straks, het leeftijdsverschil is ook wat groter natuurlijk. Hij vindt baby's ook best leuk, voornamelijk als ze lachen![]()
Tuurlijk zitten er echt best veel stomme kanten aan voor hem, maar ik wil de leukere dingen ook wel benadrukken! Dat hij ons kan helpen en dat er visite komt en dat hij dan onze grote zoon is en dat het zíjn broertje of zusje is en van niemand anders.
Oke ik ben nog even in de wolken
quote:Op donderdag 26 november 2015 11:38 schreef L-E het volgende:
Suiker, volgens mijn oudste is grote broer zijn 'de belangrijkste taak in het leven', dat doet vermoeden dat er wel degelijk leuke aspecten aan zitten
Wat liefquote:Op donderdag 26 november 2015 11:38 schreef L-E het volgende:
Suiker, volgens mijn oudste is grote broer zijn 'de belangrijkste taak in het leven', dat doet vermoeden dat er wel degelijk leuke aspecten aan zitten
alleen de gewone myconazol, niet de lamisil once. Helaasquote:Op donderdag 26 november 2015 12:19 schreef Molo het volgende:
LOL, mooi probleem wel ja
Weet iemand ook of je anti voetschimmel spul mag gebruiken tijdens zwangerschap?
Checkquote:Op donderdag 26 november 2015 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen de gewone myconazol, niet de lamisil once. Helaasik had echt enorme schimmelpoten steeds
OMGquote:Op donderdag 26 november 2015 11:38 schreef L-E het volgende:
Ben jij mij?quote:Op donderdag 26 november 2015 23:30 schreef klaprooss het volgende:
Oh man, het moment dat je pas 6 weken zwanger bent.
Je geen duidelijke symptomen hebt (wat je ook niet bij de eerste zwangerschap hebt gehad) en je toch druk maakt of het wel goed zit![]()
![]()
.
Zucht..
Vergeet de helft van de tijd nog dat ik zwanger ben.....maar het is wel een enorm niemandsland. 4 januari heb ik termijnecho, dus dat duurt nog even.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:30 schreef klaprooss het volgende:
Oh man, het moment dat je pas 6 weken zwanger bent.
Je geen duidelijke symptomen hebt (wat je ook niet bij de eerste zwangerschap hebt gehad) en je toch druk maakt of het wel goed zit![]()
![]()
.
Zucht..
Dat duurt idd nog even thee! Bij de praktijk waar ik loop krijgen we rond 7/8 weken de eerste echo, hartje check, of het in de baarmoeder zit en hoeveel er zittenquote:Op vrijdag 27 november 2015 07:55 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Vergeet de helft van de tijd nog dat ik zwanger ben.....maar het is wel een enorm niemandsland. 4 januari heb ik termijnecho, dus dat duurt nog even.
Wanneer weet jij meer klap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Inmiddels is 't ook weer gestopt. We wachten 't maar weer af..
Lekker bezig Amsel
Ik zit alweer voor controle bij de vk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:51 schreef Bloesem. het volgende:
Ik vind 't wel leuk dat in dit topic nu zowel thee(leuter) als suiker(tante) postenNu nog ergens melk vandaan vissen
L-E, jouw oudste![]()
![]()
Sethiwe, het bloeden kwam toch uit mijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Inmiddels is 't ook weer gestopt. We wachten 't maar weer af..
Lekker bezig Amsel
Ik zit alweer voor controle bij de vk
Topbericht is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Succes bij de VK!
Ik ben benieuwd naar de berekeningenquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:25 schreef Suikertante het volgende:
Klap ik ben zo benieuwd naar jouw echo
Ik snap jullie onzekerheid wel want ik heb het ook met vlagen. Maar ik keek net hier en toen moest ik huilenen dan weet ik toch zeker dat mijn lichaam minstens denkt dat het zwanger is
Ik heb een aantal vrienden (JA JULLIE JA) die met hele realistische en onderbouwde berekeningen hebben aangetoond dat het statistisch gezien logisch is als ik een tweeling krijg en nu denk ik daar de hele tijd aan
quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:17 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de berekeningenal heb ik wel een vermoeden. Maar een tweeling kan ik je zeker aanraden hoor. Al zal het wel een uitdaging worden voor Burdie in het kinderkamertopic
IK OOK hou op schei uitquote:Op vrijdag 27 november 2015 10:02 schreef LuDann het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar je baby Bloesem.
Hee! Never underestimate tha burdsterr!!!quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:17 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de berekeningenal heb ik wel een vermoeden. Maar een tweeling kan ik je zeker aanraden hoor. Al zal het wel een uitdaging worden voor Burdie in het kinderkamertopic
quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hee! Never underestimate tha burdsterr!!!
Ik weet wel dat mijn bd altijd met de brede band gemeten moet worden vanwege mn postuur.. anders slaat ie altijd uitquote:Op vrijdag 27 november 2015 12:17 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
IK OOK hou op schei uit![]()
M'n meisje
Maar ze frummelt nog lekker rondjes hier in m'n buik met die dikke billetjes
Bij de VK was een beetje gek. Volgens deze VK was er met een hele verkeerde band gemeten, want je komt zoveel aan gedurende je zwangerschap en dan is het resultaat niet betrouwbaar en daarom zal 'ie wel te hoog zijn geweest etc. Hij was nu 120/75 en dus prima. Ik heb 't maar gelaten, helemaaaaal geen zin in. Nu weer lekker onder deken op de bank, zoek 't maar weer uit met je zooitje, ik lig hier als je me zoekt
he bah, heeft de vk gecontroleerd? En nu? Rust houden? Jeetje zeg, dat is wel heel vroeg!quote:
Lig nu aan de scan nog tien minuten en dan gaan ze daarna verder kijken.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
he bah, heeft de vk gecontroleerd? En nu? Rust houden? Jeetje zeg, dat is wel heel vroeg!
quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:08 schreef Malteser het volgende:
[..]
Topbericht is het. Succes bij de VK!
Nou ik werd er echt verdrietig vanquote:Op vrijdag 27 november 2015 14:30 schreef Yuki het volgende:
Groot gelijk, Bloesem. Als jij er niet op zit te wachten en gek van wordt dat mensen steeds vragen stellen, dan moet je jezelf lekker in bescherming nemen. Desnoods gooi je het op hormonen
Ik zit precies tussen de twee banden, maar met de kleinste band heb ik steeds een lage bloeddruk, dus die doet 't imho prima. Maar plots van band wisselen is ook niet zo handig.. Nou ja, 't blijft een beetje koffiedik kijken, dat hele bloeddruk meten :pquote:Op vrijdag 27 november 2015 14:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat mijn bd altijd met de brede band gemeten moet worden vanwege mn postuur.. anders slaat ie altijd uit
De intake van gisteren is verplaatst naar een week later. Maar de echo die voor a.s. maandag gepland staat (dat was een separate afspraak) gaat gewoon door gelukkigquote:Op vrijdag 27 november 2015 18:01 schreef Arja het volgende:
Oh jee myrr, doe rustig aan.
Amsel wanneer mag je nou je vergeten vk afspraak inhalen?
quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:39 schreef Amsel het volgende:
Oh Myrr, dat is niet de bedoeling!Doe rustig aan en laat je maar goed verzorgen.
Ik ben er zojuist eerder tussenuit geknepen bij een bedrijfsuitje omdat ik niet wist hoe ik anders moest dealen met de cocktailworkshop die op het programma stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |