abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157875931
Fieder *O* *O* gefeliciteerd!! Goede streep al joh! O+ Plak baby plak!
pi_157876117
Fieder wat goed! O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 08:55 schreef elamanilo het volgende:
Kruk d'r in de komende 8 maanden :Y)
Auw :X
pi_157876167
Jeej Fieder!!!
:D :D
Op naar een broertje of zusje voor L.!!!
pi_157876199
Myrr wat een schik! Ik hoop dat je jongetje nog een poosje blijft zitten! Sterkte voor jou :*

En Fieder, wat gaaf! Gefeliciteerd! *O* Ik stuur purschuim en superluxe jouw kant op ;)
pi_157876830
Fieder *O* pompoms met prittstift voor een plakker!

Gisterenavond een 'valse start' met heel veel en heel pijnlijke harde buiken / gerommel. Ik was even in de veronderstelling dat 't vannacht door zou zetten, maar had beter moeten weten he :D Zo maar weer een rondje stad :)
pi_157876868
Fieder gefeliciteerd *O* dat het maar een mooie plakker mag zijn

Myrr hopelijk zit je kindje nog binnen en blijft ie daar voorlopig!
  zaterdag 28 november 2015 @ 11:08:42 #107
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157876969
Myrr wat ontzettend spannend. Hopelijk blijft je uk nog even binnen :*

Fieder wat tof *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157877341
Myrr hoe gaat het nu?

Fieder, die zijn niet te missen, gefeliciteerd!

Bloesem, het klinkt idd alsof het niet heel erg lang zal duren nog.

Ik ben morgen 17 week en begin de beebjes echt vaker te voelen, zo grappig! Helaas ook ineens best last van maagzuur :X
pi_157877494
Oh, Myrr, wat spannend! Hopelijk keert de rust weer!
Zusjevan, gefeliciteerd! En veel kracht voor jullie om dit alles een plekje te geven.

Fieder, hier, een hele tube superglitterglue voor jou! Gefeliciteerd met de strepen en hopelijk een echte plakbeeb!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  zaterdag 28 november 2015 @ 12:46:57 #110
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157878186
Goeie naam voor een aanstaande moeder, Fieder _O-
Gefeliciteerd!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_157878521
Hallo :W

Nu het grote nieuws dan eindelijk bij iedereen bekend is, durf ik hier ook onder mijn 'echte' account te posten. Ik heb de afgelopen tijd gepost als Zoe_Hart, maar dat was dus een kloon ;) Kan dat in de OP nog aangepast worden?

Fieder: gefeliciteerd!

Myrr: wat schrikken! Hopen dat hij nog wel een tijdje bij je kan blijven zitten!!

Bloesem: je houdt het spannend! :D
  zaterdag 28 november 2015 @ 13:16:45 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157878667
^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_157879032
FIEDER YES! *O* *O* *O*

Zoe nu moet ik zo wennen aan je nieuwe naam! Aaaaah!

Hier ben ik retegaar, maar al bijna 12 weken! Pfoeh! Over een week gaan we het aan families vertellen.
En m'n kind is zoooooo met de baby bezig! We hebben het er niet per se veel over maar ze stelt nu zelf uit het niets de hele tijd vragen als 'de baby is nu klein en wordt straks groot. Dan gaat ze met mij spelen he. Nu maak ik tekeningen voor haar maar straks tekenen we samen' O+ O+ O+ (Ze kent alleen vrouwelijke naamwoorden haha)
Ik vind het echt zooooooooo leuk hoe ze er zelf naar uitkijkt terwijl ik had verwacht dat het nog heel abstract zou zijn.
pi_157879391
Myrr wat spannend! Hopelijk blijft hij nog even zitten!

En Fieder *O* welkom!
♥ J & S
pi_157880209
Bedankt voor de lieve woorden iedereen :*. Onze dochter doet het supergoed voor d'r termijn dus dat is heel fijn. En haar vasthouden maakt alles goed O+.

Bloesem nog niet bevallen zie ik? :).

Myrr :o schrikken! hoop dat ie nog heel lang binnen blijft! Doe rustig aan..

Ik blijf nog wel even meelezen maar ben zo druk met alles dat reageren wss weg blijft, dus meiden.. Een hele voorspoedige zwangerschap gewenst allemaal.
pi_157880281
Miss_C welkom onder je eigen account.

Fieder gefeliciteerd *O* en welkom.

Bloesem hopelijk doen de voorweeën wel wat, dat al dat gerommel niet voor niets is.
pi_157880483
Ben je niet bang dat de vliezen breken als je in de stad bent Bloesem? :P

Ben benieuwd hoe het met Myrr gaat.

Fijn dat jullie meisje het goed doet Zusje :) Ik wil ook zo graag babyknuffelen O+

Gisteren poster en lijst besteld voor de babykamer, en dan is alles wel klaar. Misschien nog andere gordijnen, even vriendje lief aankijken.
En a.s. week de vluchttas in orde maken :)

Ik wist dat ik wat vergeten was :') Welkom Fieder *O*
pi_157880562
Jaaaa mijn buik doet eindelijk sinds een uur of tien weer normaal. Het bleef maar rommelen en kutten. Straks nog een prik en hou nog tot morgenavond en daarna mag mini het zelf weer doen.
  zaterdag 28 november 2015 @ 15:45:24 #119
50430 Yuki
Student Midwife
pi_157880681
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 15:35 schreef Myrr het volgende:
Jaaaa mijn buik doet eindelijk sinds een uur of tien weer normaal. Het bleef maar rommelen en kutten. Straks nog een prik en hou nog tot morgenavond en daarna mag mini het zelf weer doen.
Dat gaat de goede kant op! Houden zo!
Succes, Myrr! :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_157880918
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 15:35 schreef Myrr het volgende:
Fijn dat het nu wat beter lijkt te gaan!
pi_157881716
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 08:51 schreef Fieder het volgende:
:W Sorry voor het binnenvallen maar is er hier nog superglue of purschuim ofzo??

Na een week duizeligheid en mijn portomonnee kwijt zijn en hagelslag in de koelkast zetten heb ik gister en vandaag toch maar even getest. Morgen is mijn NOD.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ wat goed! Gefeliciteerd! *O*
pi_157881876
*O* leuk Fieder, gefeliciteerd!

weet ik eindelijk weer hoe het liedje 'tingelinge pannenkoek' gaat. :')
pi_157883114
Fieder, gefeliciteerd!

En Myrr, dat is schrikken! Hoop dat alles nu verder goed gaat verlopen en de kleine nog even blijft zitten. Misschien een domme vraag, maar hoe werkt dat eigenlijk met die ontsluiting? Neemt die nu weer af of blijf je daar de rest van je zwangerschap mee lopen?
pi_157883519
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 18:14 schreef lunamatic het volgende:
Fieder, gefeliciteerd!

En Myrr, dat is schrikken! Hoop dat alles nu verder goed gaat verlopen en de kleine nog even blijft zitten. Misschien een domme vraag, maar hoe werkt dat eigenlijk met die ontsluiting? Neemt die nu weer af of blijf je daar de rest van je zwangerschap mee lopen?
Die blijft zoals hij is :) Naja, even uitzingen nog een paar weken, scheelt toch weer (een paar) centimeter zullen we maar zeggen.
pi_157884328
Myrr wat fijn om te lezen dat het nu weer even rustig is! Elke dag is meegenomen nu ^O^

En JAAAAA FIEDER!! *O* *O* Wat gezellig!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')