Dat gaat de goede kant op! Houden zo!quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:35 schreef Myrr het volgende:
Jaaaa mijn buik doet eindelijk sinds een uur of tien weer normaal. Het bleef maar rommelen en kutten. Straks nog een prik en hou nog tot morgenavond en daarna mag mini het zelf weer doen.
Fijn dat het nu wat beter lijkt te gaan!quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:35 schreef Myrr het volgende:
Jaaaa mijn buik doet eindelijk sinds een uur of tien weer normaal. Het bleef maar rommelen en kutten. Straks nog een prik en hou nog tot morgenavond en daarna mag mini het zelf weer doen.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 08:51 schreef Fieder het volgende:
Sorry voor het binnenvallen maar is er hier nog superglue of purschuim ofzo??
Na een week duizeligheid en mijn portomonnee kwijt zijn en hagelslag in de koelkast zetten heb ik gister en vandaag toch maar even getest. Morgen is mijn NOD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat goed! Gefeliciteerd!
![]()
Die blijft zoals hij isquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:14 schreef lunamatic het volgende:
Fieder, gefeliciteerd!
En Myrr, dat is schrikken! Hoop dat alles nu verder goed gaat verlopen en de kleine nog even blijft zitten. Misschien een domme vraag, maar hoe werkt dat eigenlijk met die ontsluiting? Neemt die nu weer af of blijf je daar de rest van je zwangerschap mee lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |