Je bent de boel weer aan het opblazen.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jan heeft daar een oplossing op: Met scherp schieten.
- Europa is niet de regio van China dus we hoeven er geen een op te vangen.quote:Op donderdag 26 november 2015 03:22 schreef luxerobots het volgende:
1% op de vlucht naar Europa. Dat zou betekenen, 13,6 miljoen mensen.
Je wilt anti-tank greppels aanleggen om Syrische asielzoekers tegen te houden?quote:Op donderdag 26 november 2015 00:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Als de politieke wil er zou zijn, dan zou dit allang rond zijn. Honden, hekken, stroomdraad, prikkeldraad, anti-tank greppels, wachttorens met soldaten met bevoegdheid om te schieten; het is echt niet zo moeilijk om illegalen buiten ons continent te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Het is natuurlijk waarheid dat als de islam de meerderheid zou vormen deze wereld heel snel aftakelt. Gelijke rechten en kritisch denken overboord en volop geloven in een fabeltjeskrijgsheer, doet me denken aan andere gefaalde ideologieėn zoals nazisme inderdaad.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laten we wel wezen: jij weet niet waar je over spreekt.
Weet ook niet wat ik moet zeggen op jouw absurde bewering.
Ja man.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:58 schreef Donnis het volgende:
[..]
Het is natuurlijk waarheid dat als de islam de meerderheid zou vormen deze wereld heel snel aftakelt. Gelijke rechten en kritisch denken overboord en volop geloven in een fabeltjeskrijgsheer, doet me denken aan andere gefaalde ideologieėn zoals nazisme inderdaad.
Oh nee, een boek over diversiteit met diverse soorten mensen er in, de horror!!!!quote:
Het heeft in het verleden zeker uitgewezen dat diversiteit in de onderlaag van de maatschappij alleen maar tot ellende leidt.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh nee, een boek over diversiteit met diverse soorten mensen er in, de horror!!!!
Omdat ze een mening heeft; het is toch wat als men het niet met je eens is.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:58 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dit is echt dood-en doodeng. Verraad van het ergste soort.
Mensen als zij verdienen de ultieme straf die je een mens kunt opleggen.
Zo kent elke soort zijn extremiteitenquote:Op donderdag 26 november 2015 11:26 schreef erodome het volgende:
Tjeempig wat een enge mensen hobbelen hier rond zeg....
Het is iig duidelijk, we hoeven niet bang te zijn voor de islam die hier de boel komt verstieren, dat doen deze ras autochtonen zelf wel.
Op de brandstapel ermee, dankzij dat soort mensen en moslims gaan wij terug de tijd in.....eh wacht even....uhm.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:10 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Omdat ze een mening heeft; het is toch wat als men het niet met je eens is.
Met name het onderlaaggedeelte, de diversiteit of gebrek daaraan maakt niet zoveel uit.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het heeft in het verleden zeker uitgewezen dat diversiteit in de onderlaag van de maatschappij alleen maar tot ellende leidt.
Allemaal de schuld van Amerika.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vrijwel elke Syriėr die hier aanklopt mag blijven. Dat vind ik eigenlijk uitermate vreemd. Syriė is zeer zeker geen prettig land, maar de meerderheid gaat gewoon door met leven, ook in Syriė gaat het gewone leven door.
Er was laatst een documentaire op tv over de leerindustrie in Bangladesh. Mensen werken 12 uur per dag in de hitte en chemische dampen om het leer te bewerken. Deze mensen hebben verkleuringen en uitslag op hun huid en krijgen vaak kanker. Bengalezen die hier aankloppen worden vrijwel altijd teruggestuurd. Ja, geen oorlogsvluchteling. Maar het lijkt me dat veel Bengalezen het slechter hebben dan menig Syriėr.
Mee eens.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dit geldt net zo goed voor Samsom, Pechtold en Klaver.
Het is krankzinnig. Het Vluchtelingen verdrag is geschreven vanuit het idee dat vluchtelingen veiligheid kunnen krijgen in de eigen regio. Nederland heeft al sinds 1940 geen vluchtelingen meer in de eigen regio. In Nederland "vluchtelingen" opvangen is van de pot gerukt.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vrijwel elke Syriėr die hier aanklopt mag blijven. Dat vind ik eigenlijk uitermate vreemd. Syriė is zeer zeker geen prettig land, maar de meerderheid gaat gewoon door met leven, ook in Syriė gaat het gewone leven door.
Er was laatst een documentaire op tv over de leerindustrie in Bangladesh. Mensen werken 12 uur per dag in de hitte en chemische dampen om het leer te bewerken. Deze mensen hebben verkleuringen en uitslag op hun huid en krijgen vaak kanker. Bengalezen die hier aankloppen worden vrijwel altijd teruggestuurd. Ja, geen oorlogsvluchteling. Maar het lijkt me dat veel Bengalezen het slechter hebben dan menig Syriėr.
Zeker. Ook voor de bovenlaag. Ik ben die zgn. diversiteit spuugzat sinds ik regelmatig naar Oost-Europa reis en daar geniet van de rust en de monoculturele samenlevingen aldaar.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het heeft in het verleden zeker uitgewezen dat diversiteit in de onderlaag van de maatschappij alleen maar tot ellende leidt.
Dit is echt ergquote:Op donderdag 26 november 2015 11:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh nee, een boek over diversiteit met diverse soorten mensen er in, de horror!!!!
Het gras is altijd groener aan de overkant. En meer mensen uit Oost-Europa die naar het westen reizen dan omgekeerd...quote:Op donderdag 26 november 2015 20:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zeker. Ook voor de bovenlaag. Ik ben die zgn. diversiteit spuugzat sinds ik regelmatig naar Oost-Europa reis en daar geniet van de rust en de monoculturele samenlevingen aldaar.
Nee want er zitten nauwelijks Chinezen in Europa en in de rest v/d wereld buiten Chinaquote:Op donderdag 26 november 2015 06:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
- Europa is niet de regio van China dus we hoeven er geen een op te vangen.
- Chinezen hebben geen slachtoffer cultuur en wentelen hun ellende niet af op anderen. Het zijn geen moslims (afgezien van een minderheid) of Afrikanen. Dus ze komen niet naar Europa.
Mocht jij ooit kinderen krijgen en mochten ze later een relatie of misschien zelfs kinderen krijgen met iemand met een andere huidskleur.... wat dan?quote:
Dat is prima. Mits het geen illegaal is. Wat ik walgelijk vind is de indoctrinatie.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mocht jij ooit kinderen krijgen en mochten ze later een relatie of misschien zelfs kinderen krijgen met iemand met een andere huidskleur.... wat dan?
Oh, dan verwar ik je misschien toch met iemand anders...quote:Op donderdag 26 november 2015 21:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is prima. Mits het geen illegaal is. Wat ik walgelijk vind is de indoctrinatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |