uitstekende filmquote:
94%, want ran out of timequote:Op woensdag 25 november 2015 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
How Well Do You Know The Lyrics Of “Bohemian Rhapsody”?
Zal kijken wat ik voor je kan doen. Ik zit in mijn vrije tijd nog maar nauwelijks achter mn computerquote:Op woensdag 25 november 2015 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
Plintje
Ik heb eigenlijk een kerst-UI nodig van Hank MoodyHeb alleen maar een oranje voetbal-Hank in m'n iconen staan
en dat zit er voorlopig niet meer in
Alvast dankquote:Op woensdag 25 november 2015 12:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik voor je kan doen. Ik zit in mijn vrije tijd nog maar nauwelijks achter mn computer
Goed behang.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:04 schreef Pandaplint het volgende:
Tot die tijd een prettig plaatje
[ afbeelding ]
Goedendag!quote:Op woensdag 25 november 2015 12:04 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Flinke boomquote:
Dat is best correct jaquote:Op woensdag 25 november 2015 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd als Panda op FOK! komt onder werktijd heb ik een mental image van een panda op de plee.
De stam bevindt zich momenteel ergens anders....quote:
Ja maar ik bedoel ook een echte panda in een wc hokje.quote:
Ze heeft wel canklesquote:
96%quote:Op woensdag 25 november 2015 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
How Well Do You Know The Lyrics Of “Bohemian Rhapsody”?
Foeilelijk behangquote:Op woensdag 25 november 2015 12:04 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij Sheppardquote:Op woensdag 25 november 2015 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het al bekend of Dotan of Kensington de SR thema lied gaat maken?
Wauwquote:Op woensdag 25 november 2015 12:42 schreef ChatGirl het volgende:
Zo. Ik ben weer klaar met werken. 5 minuten vandaag. Nieuw record.![]()
Niks. Solliciteren ofzo.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wauw
Wat ga je de rest van de dag doen?
quote:Op woensdag 25 november 2015 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een spier ofzo verrekt in mijn linkeronderarm/pols.
Nogal pijnlijk en onhandig vanavond met werken.
Ik ben meestal sneller klaarquote:Op woensdag 25 november 2015 12:42 schreef ChatGirl het volgende:
Zo. Ik ben weer klaar met werken. 5 minuten vandaag. Nieuw record.![]()
Zit je nou alweer op de pleequote:Op woensdag 25 november 2015 13:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ben meestal sneller klaar
/SC
Of nog steeds.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zit je nou alweer op de plee
Nee, rustig op het werkquote:Op woensdag 25 november 2015 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zit je nou alweer op de plee
Rechtshandig zijnquote:
Ik ben getraind tegenwoordigquote:Op woensdag 25 november 2015 13:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ben meestal sneller klaar
/SC
Ik kan wel wat met links, maar niet dat.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Rechtshandig zijn
[..]
Ik ben getraind tegenwoordigdus duurt allemaal wat langer
Vroegah, toen je maximaal eens in de 2 jaar ergens overheen mocht was het een ander verhaal
quote:Uit-je-dip-tip
Rowwen Hčze – Limburg
Normaal – Oerend Hard
Mooi Wark – In de blote Kont
Eelt op de dopquote:Op woensdag 25 november 2015 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Rechtshandig zijn
[..]
Ik ben getraind tegenwoordigdus duurt allemaal wat langer
Vroegah, toen je maximaal eens in de 2 jaar ergens overheen mocht was het een ander verhaal
'64 Chevrolet Impala Convertible...quote:
Auto's met een voorbank ipv 2 stoelenquote:Op woensdag 25 november 2015 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
'64 Chevrolet Impala Convertible...
dat kan NOOIT een matige post zijn.... Kan mij die wijven schelven, van mijn part zit Adele erop.
Volgens mij zit daar adele in de kofferbakquote:
Je ging los in de plaatselijke disco?quote:
quote:
twitter:NLRolf twitterde op woensdag 25-11-2015 om 15:21:43hoi @gerardekdom ik heb gestemd op Living Doll @ Top2000Hopelijk mag jij hem draaienJe bent die playback toch niet zat he??
![]()
![]()
reageer retweet
Ace of Basequote:Op woensdag 25 november 2015 15:22 schreef wolfrolf het volgende:
http://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=listtwitter:NLRolf twitterde op woensdag 25-11-2015 om 15:21:43hoi @gerardekdom ik heb gestemd op Living Doll @ Top2000Hopelijk mag jij hem draaienJe bent die playback toch niet zat he??
![]()
![]()
reageer retweet
Dat draaide ze daar nietquote:Op woensdag 25 november 2015 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je ging los in de plaatselijke disco?
I hope you know I pack a chain sawquote:
Het is prima te verstaan.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Over onverstaanbare liedjes gesproken...
wat gebeurt er danquote:Op woensdag 25 november 2015 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit een actie om meer luisteraars te krijgen voor Frank?
Paul had show en Frank breekt in door gewoon uit te zenden op de radio ipv Paul.quote:
Wil je Frank helpen dan moet je denk ik zorgen dat mensen niet wegzappen als Paul begintquote:Op woensdag 25 november 2015 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Paul had show en Frank breekt in door gewoon uit te zenden op de radio ipv Paul.
Zekers. Maar het tijdstip van Frank is ook niet zo geweldig.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wil je Frank helpen dan moet je denk ik zorgen dat mensen niet wegzappen als Paul begint
En Paul vond dit allemaal wel prima?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Paul had show en Frank breekt in door gewoon uit te zenden op de radio ipv Paul.
Niks mis met de show van Paul. Daar kan ik tenminste bij werken zonder dat ik bang ben dat ik iets mis.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wil je Frank helpen dan moet je denk ik zorgen dat mensen niet wegzappen als Paul begint
Uhm nee, maar hij had er niet over te zeggen want Frank zond uit van een andere studio.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En Paul vond dit allemaal wel prima?
oh jeequote:Op woensdag 25 november 2015 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm nee, maar hij had er niet over te zeggen want Frank zond uit van een andere studio.
Feyenoordquote:Op woensdag 25 november 2015 16:06 schreef wolfrolf het volgende:
Nieuw: Feyenoord-sticker voor Ajax-brandblussers
![]()
![]()
![]()
![]()
Voetbalquote:
quote:
goede redacteur daarquote:Op woensdag 25 november 2015 16:06 schreef wolfrolf het volgende:
Nieuw: Feyenoord-sticker voor Ajax-brandblussers
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik postte de link hequote:Op woensdag 25 november 2015 16:31 schreef ChatGirl het volgende:
Eend dumpt hier die link alleen maar om veel cliks op z'n artikel te krijgen.
Oh kak.quote:
FTFYquote:
Faxed that for you?quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 16:31 schreef ChatGirl het volgende:
Eend dumpt hier die link alleen maar om veel cliks op z'n artikel te krijgen.
quote:
quote:
quote:
Ik moest toen ik net onder de douche stondquote:
Heb je de trailer van Luther gezien?quote:Op woensdag 25 november 2015 20:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moest toen ik net onder de douche stond
Nee. Maar dat heb ik ooit nooit gevolgd.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je de trailer van Luther gezien?
Owh. Oke.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Maar dat heb ik ooit nooit gevolgd.
quote:
Ik vind dat echt leuke bikini'squote:
Het zijn niet voor niets fashionposts.quote:Op donderdag 26 november 2015 08:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind dat echt leuke bikini'ssoort van mondriaan
Verder fijne foto. jammer van die tattoo van die linker
komt sc aan met zijn penceelquote:Op donderdag 26 november 2015 08:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind dat echt leuke bikini'ssoort van mondriaan
Verder fijne foto. jammer van die tattoo van die linker
Strepen trekkenquote:
Muis vindt vast weer dat ze uit moeten kijken voor blaasontstekingquote:Op donderdag 26 november 2015 08:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het zijn niet voor niets fashionposts.
Hoe wist je dat eigenlijk?quote:
minthy postte hier JAAAA JDude is papa geworden!!!!111 een tijdje terugquote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 10:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
minthy postte hier JAAAA JDude is papa geworden!!!!111 een tijdje terug
Heeft Roel al "hallo jongens" gezegd?quote:Op donderdag 26 november 2015 10:54 schreef JDude het volgende:
[..].
Was ik overigens al, alleen nu van 2 jongens.
Jongensquote:Op donderdag 26 november 2015 10:54 schreef JDude het volgende:
[..].
Was ik overigens al, alleen nu van 2 jongens.
Rene Passetti zei toch ook altijd "dag jongens" tegen Koen en Sandra?quote:Op donderdag 26 november 2015 11:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heeft Roel al "hallo jongens" gezegd?
heb ze in De Kuip gezien, was best een slecht concert.quote:
Als in vals?quote:Op donderdag 26 november 2015 11:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb ze in De Kuip gezien, was best een slecht concert.
Ik dacht voor een moment dat Michiel een nieuw liedje aankondigde, maar toen ik de eerste noten hoorde dacht ik owh dit is een oude.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:53 schreef Bronson het volgende:
Damn dit is lang geleden dat ik dit gehoord heb.
quote:
Toch hopelijk de Collins versie en niet die van Mariah Carey??quote:Op donderdag 26 november 2015 11:27 schreef Againzender het volgende:
3 jongens hierNou ja, nu eentje ziek thuis, andere twee op school.
Against all odds. Noem het kazig, maar ik vind het een mooii liedje.
Koppijn als een malle. Ben ook maar thuis gebleven van het werk vandaag.quote:
Owh koppijn is altijd kut. Sterktequote:Op donderdag 26 november 2015 13:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Koppijn als een malle. Ben ook maar thuis gebleven van het werk vandaag.
Had je gisteravond nog gekeken?quote:
natuurlijk. zoveel hersencellen heb ik nog niet weggezopen.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch hopelijk de Collins versie en niet die van Mariah Carey??
Nope.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Had je gisteravond nog gekeken?
Er is nog een ander nummer, wat niet op tv was. Staat op de FB-pagina van Van Gils & Gasten.
https://www.facebook.com/vangilsengasten/posts/470048233196987quote:Op donderdag 26 november 2015 14:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nope.![]()
Mijn meisje lag op mij te wachten in bed.
Ben zo benieuwd zondag.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/vangilsengasten/posts/470048233196987
ze begonnen al veels te laat (dat flikten tijdens de hele tour, dus dat was geen verrassing). Axl haalde niet de noten die hij in de studio, en in Wembley ook wel, haalde. Was wat ongeinspireerd allemaal.quote:
Ik ook.quote:
Er is niks mis met Adele, maar een hele week is wel wat overdreven.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:32 schreef Bronson het volgende:
Volgende week dus Adele-week op 3fm.
Mij valt het nogal zwaar allemaal XDquote:Op donderdag 26 november 2015 14:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Er is niks mis met Adele, maar een hele week is wel wat overdreven.
Adele is helemaal niet zo dikquote:Op donderdag 26 november 2015 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mij valt het nogal zwaar allemaal XD
Mhaw, ik vind Adele zelf vrij overdreven. Er wordt gedaan alsof zij het weet ik hoeveelste wereldwonder is. Zit wel een heel goeie marketingstrategie achter. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Er is niks mis met Adele, maar een hele week is wel wat overdreven.
ze heeft we een verschrikkelijke snerpstem vind ik vaakquote:
Deels eens. Ze wordt overal opgehemeld. Helemaal nu ze het gemaakt heeft in de USA.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
Mhaw, ik vind Adele zelf vrij overdreven. Er wordt gedaan alsof zij het weet ik hoeveelste wereldwonder is. Zit wel een heel goeie marketingstrategie achter. Dat dan weer wel.
Maar de hysterie erom is echt walgelijk.
3/10 voor beide fotosquote:Op donderdag 26 november 2015 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
FASHIONZEIT!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee reeten.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
FASHIONZEIT!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben ze al zo weinig vet op de billen, zit er ook nog geen bedekking op. Gegarandeerd koude billen. Brrr.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
FASHIONZEIT!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Post eens dan iets wat voldoet aan jouw smaakquote:
Ik ben dan ook een billenmanquote:
Watquote:Op donderdag 26 november 2015 15:02 schreef ChatGirl het volgende:
Toegangsprijzen voor Adele![]()
1e rang (¤ 114 )
2e rang (¤ 89 )
3e rang (¤ 79 )
4e rang (¤ 69 )
5e rang (¤ 59 )
quote:Op donderdag 26 november 2015 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Post eens dan iets wat voldoet aan jouw smaak
Dit zijn toch gewoon de normale prijzen van tegenwoordig. Ik kijk er igg niet van op..quote:
Ik vind het anders een bak geld voor een kaartje.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit zijn toch gewoon de normale prijzen van tegenwoordig. Ik kijk er igg niet van op..
Niet mijn dingquote:Op donderdag 26 november 2015 15:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(ja het is dezelfde gitariste)
+ Natalie Imbruglia tijdens het liedje wat je nu hoort op 3fm
Ik vind het ook grof geld idd...quote:Op donderdag 26 november 2015 15:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind het anders een bak geld voor een kaartje.
Dat is het ook, maar dat is tegenwoordig gewoon de standaardprijs bij zulke artiesten...quote:Op donderdag 26 november 2015 15:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind het anders een bak geld voor een kaartje.
Dat leek me al waarschijnlijk nadat ik al liet weten niet weg te zijn van de dames die jij posttequote:
Nou ja, het kan zijn dat we een brede smaak hebben natuurlijkquote:Op donderdag 26 november 2015 15:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat leek me al waarschijnlijk nadat ik al liet weten niet weg te zijn van de dames die jij postte![]()
![]()
![]()
![]()
QFTquote:
goh Coldplay.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:18 schreef Bos81 het volgende:
Okee, hier word ik ook al niet vrolijk van.
Daar heeft Coldplay patent opgevraagd.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
OPHOEREN
Vroegah maakte ze betere muziek. Toen ze nog gewoon een gitaartje gebruiktequote:
Eens en oneens.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vroegah maakte ze betere muziek. Toen ze nog gewoon een gitaartje gebruikte
Tijdens concert doet ze trouwens nog wel gitaarnummers.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel leuk dat Taylor Swift op een Taylor gitaar speelt.
Nou spelen bijna alle country-sterren op een Taylor of een Gibson akoestische gitaar, maar toch
Tevens de reden dat ik een "Martin" gitaar wil, beetje prijzig alleen
Verdomme, goeie post Jimmy!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ik ook niet. M'n kaartje voor Paul McCartney was 125,- en toen zat ik helemaal bovenaan achterin de hoek op de 2e ring, dus dan valt dit nog wel mee.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit zijn toch gewoon de normale prijzen van tegenwoordig. Ik kijk er igg niet van op..
Ergens wel, maar de markt laat het blijkbaar toe.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:51 schreef JDude het volgende:
Da's een hoop geld voor een kaart, nie?
Whehehe.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:51 schreef JDude het volgende:
tering, dat ik die pas na 10 seconden door hebquote:Op donderdag 26 november 2015 15:51 schreef JDude het volgende:
Kijk uit dat je het niet te warm krijgt. Sommige hoeken zijn 90 graden.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:00 schreef Sersjee het volgende:
Jezus. *gaat zich in een hoekje zitten schamen omdat ie die niet zag*
Bij dit nummer speelt Brian mee op de gitaarquote:Op donderdag 26 november 2015 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
mensen ook altijd met hun woordgrapjes
quote:Op donderdag 26 november 2015 15:51 schreef JDude het volgende:
meligheid allomquote:Op donderdag 26 november 2015 16:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij dit nummer speelt Brian mee op de gitaar![]()
Frank is een hele toffe gast, met een zeer brede muzieksmaak en kennis weet ik uit ervaring. Blij dat hij deze kans krijgtquote:Op donderdag 26 november 2015 17:30 schreef Bos81 het volgende:
En weer Queen. Ik luister nu voor het eerst Franks Show en ik mag hem wel
![]()
gesprek niet gehoord, maar viel midden in het nummer. Domien is altijd heel leuk aan de telefoonquote:Op donderdag 26 november 2015 21:09 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Jup kwam van mij geen grap!
Was wel leuk gesprek met Domien over de kaakchirurg en de hockey.
ik ben nu met een 4de account aan het invullen.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:00 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, gestemd voor de Top2000. Wat een gedoe. En als ik 'm nu zou invullen zou ik weer 15 andere nummers er in zetten.
post de link eensquote:Op donderdag 26 november 2015 22:00 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, gestemd voor de Top2000. Wat een gedoe. En als ik 'm nu zou invullen zou ik weer 15 andere nummers er in zetten.
Hee, goed ideequote:Op donderdag 26 november 2015 22:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben nu met een 4de account aan het invullen.
Van mijn lijstje? http://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=listquote:
Dat rijmt!quote:
Nog iets minder dan een maand.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:08 schreef SilentChaos het volgende:
Is het al kerst?
Heb wel zin in dit nummer
Yesquote:Op donderdag 26 november 2015 22:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van mijn lijstje? http://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=list
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nog iets minder dan een maand.![]()
Verjaardagquote:
Tnxquote:Op donderdag 26 november 2015 22:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yes
Sodemieter lekker lijstje hoorr
Ja. Er staat alleen wel een fout inquote:Op donderdag 26 november 2015 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
Hebben jullie mijn hilarische stripverhaaltje al gelezen
Daar is helemaal niks mis meequote:Op donderdag 26 november 2015 22:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Verjaardag
Saai op de bank zitten
Home Alone kijken![]()
![]()
Flauwe humorquote:Op donderdag 26 november 2015 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
Hebben jullie mijn hilarische stripverhaaltje al gelezen
Jezusquote:Op donderdag 26 november 2015 22:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja. Er staat alleen wel een fout in
Het is niet zo'n kleine fout ook zegquote:
Bedoel je niet de kerst ezel?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:08 schreef SilentChaos het volgende:
Is het al kerst?
Heb wel zin in dit nummer
Ofquote:Op donderdag 26 november 2015 22:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Bedoel je niet de kerst ezel?
Ondanks dat het een goed nummer is, een van de mindere van Harriequote:Op donderdag 26 november 2015 22:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Bedoel je niet de kerst ezel?
Fleetwood Mac altijd goedquote:Op donderdag 26 november 2015 22:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van mijn lijstje? http://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=list
Zeker niet. Maar dit jaar zal het er wel ff inhakken. 2015 was nogal een kutjaar.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:15 schreef SilentChaos het volgende:
Niks mis met af en toe verdrinken in zelfmedelijden
Ik ken die jaren, 2 jaar geledenquote:Op donderdag 26 november 2015 22:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar dit jaar zal het er wel ff inhakken. 2015 was nogal een kutjaar.
Ik heb de laatste tijd niet eens meer een lied nodig om te kunnen janken.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:25 schreef SilentChaos het volgende:
Gewoon in je schuur zitten en dit soort tranentrekkers zingen
Oh das minder... Dat is meestal wel mijn eerste trigger trouwens, muziekquote:Op donderdag 26 november 2015 22:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd niet eens meer een lied nodig om te kunnen janken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Mja, ik heb wel een idee waar het vandaan komt. En volgende week staat er een gesprek bij de arbeidspsycholoog gepland om te kijken of die wat kan betekenen. Want zoals het nu gaat help ik me voor het eind van het jaar nog de vernieling in. Dát weet ik dan wel weer.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh das minder... Dat is meestal wel mijn eerste trigger trouwens, muziekof een goeie foute romcom op het juiste moment
ik ben af en toe net een wijf
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:32 schreef SilentChaos het volgende:
Morgen is J. jarig...
Ze denkt dat ik een mega-cadeau heb ofzo... ik met m'n grote bekIk hoop zo dat ze gaat shoppen in de P.C Hooftstraat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Nou ja dan ben je al erg ver. Het probleem (h)erkennen is een hele belangrijke stap! Sterkte!quote:Op donderdag 26 november 2015 22:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mja, ik heb wel een idee waar het vandaan komt. En volgende week staat er een gesprek bij de arbeidspsycholoog gepland om te kijken of die wat kan betekenen. Want zoals het nu gaat help ik me voor het eind van het jaar nog de vernieling in. Dát weet ik dan wel weer.
Hier idem. Collegaatje gister; "ik ben zwanger". Ik;quote:Op donderdag 26 november 2015 22:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd niet eens meer een lied nodig om te kunnen janken.![]()
Ik ken haar als geldbewust (moet wel als werkloze actricequote:Op donderdag 26 november 2015 22:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze gaat shoppen in de P.C Hooftstraat.
Goed dat je dat doorzet!!quote:Op donderdag 26 november 2015 22:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mja, ik heb wel een idee waar het vandaan komt. En volgende week staat er een gesprek bij de arbeidspsycholoog gepland om te kijken of die wat kan betekenen. Want zoals het nu gaat help ik me voor het eind van het jaar nog de vernieling in. Dát weet ik dan wel weer.
Ik moest vroeger ook altijd janken als vrouwen zwanger bleken te zijn... ik vond het zondequote:Op donderdag 26 november 2015 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier idem. Collegaatje gister; "ik ben zwanger". Ik;![]()
![]()
![]()
!!!
Gaat verder dikke prima hier, maar dat was vaag.
Ik las "geldbelust".quote:Op donderdag 26 november 2015 22:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ken haar als geldbewust (moet wel als werkloze actrice)... dus we gaan het zien
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier idem. Collegaatje gister; "ik ben zwanger". Ik;![]()
![]()
![]()
!!!
Gaat verder dikke prima hier, maar dat was vaag.
Totdat die van jezelf met de mededeling komt.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moest vroeger ook altijd janken als vrouwen zwanger bleken te zijn... ik vond het zonde
Nog steeds, maar nu ik niet meer vrijgezel ben sta ik er wat luchtiger in
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja dan ben je al erg ver. Het probleem (h)erkennen is een hele belangrijke stap! Sterkte!
quote:
Verdomme, dan knijp ik hemquote:Op donderdag 26 november 2015 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Totdat die van jezelf met de mededeling komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |