Frank is een hele toffe gast, met een zeer brede muzieksmaak en kennis weet ik uit ervaring. Blij dat hij deze kans krijgtquote:Op donderdag 26 november 2015 17:30 schreef Bos81 het volgende:
En weer Queen. Ik luister nu voor het eerst Franks Show en ik mag hem wel
![]()
gesprek niet gehoord, maar viel midden in het nummer. Domien is altijd heel leuk aan de telefoonquote:Op donderdag 26 november 2015 21:09 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Jup kwam van mij geen grap!
Was wel leuk gesprek met Domien over de kaakchirurg en de hockey.
ik ben nu met een 4de account aan het invullen.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:00 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, gestemd voor de Top2000. Wat een gedoe. En als ik 'm nu zou invullen zou ik weer 15 andere nummers er in zetten.
post de link eensquote:Op donderdag 26 november 2015 22:00 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, gestemd voor de Top2000. Wat een gedoe. En als ik 'm nu zou invullen zou ik weer 15 andere nummers er in zetten.
Hee, goed ideequote:Op donderdag 26 november 2015 22:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben nu met een 4de account aan het invullen.
Van mijn lijstje? http://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=listquote:
Dat rijmt!quote:
Nog iets minder dan een maand.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:08 schreef SilentChaos het volgende:
Is het al kerst?
Heb wel zin in dit nummer
Yesquote:Op donderdag 26 november 2015 22:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van mijn lijstje? http://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=list
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nog iets minder dan een maand.![]()
Verjaardagquote:
Tnxquote:Op donderdag 26 november 2015 22:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yes
Sodemieter lekker lijstje hoorr
Ja. Er staat alleen wel een fout inquote:Op donderdag 26 november 2015 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
Hebben jullie mijn hilarische stripverhaaltje al gelezen
Daar is helemaal niks mis meequote:Op donderdag 26 november 2015 22:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Verjaardag
Saai op de bank zitten
Home Alone kijken![]()
![]()
Flauwe humorquote:Op donderdag 26 november 2015 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
Hebben jullie mijn hilarische stripverhaaltje al gelezen
Jezusquote:Op donderdag 26 november 2015 22:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja. Er staat alleen wel een fout in
Het is niet zo'n kleine fout ook zegquote:
Bedoel je niet de kerst ezel?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:08 schreef SilentChaos het volgende:
Is het al kerst?
Heb wel zin in dit nummer
Ofquote:Op donderdag 26 november 2015 22:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Bedoel je niet de kerst ezel?
Ondanks dat het een goed nummer is, een van de mindere van Harriequote:Op donderdag 26 november 2015 22:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Bedoel je niet de kerst ezel?
Fleetwood Mac altijd goedquote:Op donderdag 26 november 2015 22:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van mijn lijstje? http://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=list
Zeker niet. Maar dit jaar zal het er wel ff inhakken. 2015 was nogal een kutjaar.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:15 schreef SilentChaos het volgende:
Niks mis met af en toe verdrinken in zelfmedelijden
Ik ken die jaren, 2 jaar geledenquote:Op donderdag 26 november 2015 22:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar dit jaar zal het er wel ff inhakken. 2015 was nogal een kutjaar.
Ik heb de laatste tijd niet eens meer een lied nodig om te kunnen janken.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:25 schreef SilentChaos het volgende:
Gewoon in je schuur zitten en dit soort tranentrekkers zingen
Oh das minder... Dat is meestal wel mijn eerste trigger trouwens, muziekquote:Op donderdag 26 november 2015 22:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd niet eens meer een lied nodig om te kunnen janken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Mja, ik heb wel een idee waar het vandaan komt. En volgende week staat er een gesprek bij de arbeidspsycholoog gepland om te kijken of die wat kan betekenen. Want zoals het nu gaat help ik me voor het eind van het jaar nog de vernieling in. Dát weet ik dan wel weer.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh das minder... Dat is meestal wel mijn eerste trigger trouwens, muziekof een goeie foute romcom op het juiste moment
ik ben af en toe net een wijf
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:32 schreef SilentChaos het volgende:
Morgen is J. jarig...
Ze denkt dat ik een mega-cadeau heb ofzo... ik met m'n grote bekIk hoop zo dat ze gaat shoppen in de P.C Hooftstraat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Nou ja dan ben je al erg ver. Het probleem (h)erkennen is een hele belangrijke stap! Sterkte!quote:Op donderdag 26 november 2015 22:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mja, ik heb wel een idee waar het vandaan komt. En volgende week staat er een gesprek bij de arbeidspsycholoog gepland om te kijken of die wat kan betekenen. Want zoals het nu gaat help ik me voor het eind van het jaar nog de vernieling in. Dát weet ik dan wel weer.
Hier idem. Collegaatje gister; "ik ben zwanger". Ik;quote:Op donderdag 26 november 2015 22:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd niet eens meer een lied nodig om te kunnen janken.![]()
Ik ken haar als geldbewust (moet wel als werkloze actricequote:Op donderdag 26 november 2015 22:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze gaat shoppen in de P.C Hooftstraat.
Goed dat je dat doorzet!!quote:Op donderdag 26 november 2015 22:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mja, ik heb wel een idee waar het vandaan komt. En volgende week staat er een gesprek bij de arbeidspsycholoog gepland om te kijken of die wat kan betekenen. Want zoals het nu gaat help ik me voor het eind van het jaar nog de vernieling in. Dát weet ik dan wel weer.
Ik moest vroeger ook altijd janken als vrouwen zwanger bleken te zijn... ik vond het zondequote:Op donderdag 26 november 2015 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier idem. Collegaatje gister; "ik ben zwanger". Ik;![]()
![]()
![]()
!!!
Gaat verder dikke prima hier, maar dat was vaag.
Ik las "geldbelust".quote:Op donderdag 26 november 2015 22:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ken haar als geldbewust (moet wel als werkloze actrice)... dus we gaan het zien
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier idem. Collegaatje gister; "ik ben zwanger". Ik;![]()
![]()
![]()
!!!
Gaat verder dikke prima hier, maar dat was vaag.
Totdat die van jezelf met de mededeling komt.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moest vroeger ook altijd janken als vrouwen zwanger bleken te zijn... ik vond het zonde
Nog steeds, maar nu ik niet meer vrijgezel ben sta ik er wat luchtiger in
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja dan ben je al erg ver. Het probleem (h)erkennen is een hele belangrijke stap! Sterkte!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |