quote:Op woensdag 25 november 2015 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een spier ofzo verrekt in mijn linkeronderarm/pols.
Nogal pijnlijk en onhandig vanavond met werken.
Ik ben meestal sneller klaarquote:Op woensdag 25 november 2015 12:42 schreef ChatGirl het volgende:
Zo. Ik ben weer klaar met werken. 5 minuten vandaag. Nieuw record.![]()
Zit je nou alweer op de pleequote:Op woensdag 25 november 2015 13:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ben meestal sneller klaar
/SC
Of nog steeds.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zit je nou alweer op de plee
Nee, rustig op het werkquote:Op woensdag 25 november 2015 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zit je nou alweer op de plee
Rechtshandig zijnquote:
Ik ben getraind tegenwoordigquote:Op woensdag 25 november 2015 13:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ben meestal sneller klaar
/SC
Ik kan wel wat met links, maar niet dat.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Rechtshandig zijn
[..]
Ik ben getraind tegenwoordigdus duurt allemaal wat langer
Vroegah, toen je maximaal eens in de 2 jaar ergens overheen mocht was het een ander verhaal
quote:Uit-je-dip-tip
Rowwen Hèze – Limburg
Normaal – Oerend Hard
Mooi Wark – In de blote Kont
Eelt op de dopquote:Op woensdag 25 november 2015 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Rechtshandig zijn
[..]
Ik ben getraind tegenwoordigdus duurt allemaal wat langer
Vroegah, toen je maximaal eens in de 2 jaar ergens overheen mocht was het een ander verhaal
'64 Chevrolet Impala Convertible...quote:
Auto's met een voorbank ipv 2 stoelenquote:Op woensdag 25 november 2015 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
'64 Chevrolet Impala Convertible...
dat kan NOOIT een matige post zijn.... Kan mij die wijven schelven, van mijn part zit Adele erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |