uitstekende filmquote:
94%, want ran out of timequote:Op woensdag 25 november 2015 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
How Well Do You Know The Lyrics Of “Bohemian Rhapsody”?
Zal kijken wat ik voor je kan doen. Ik zit in mijn vrije tijd nog maar nauwelijks achter mn computerquote:Op woensdag 25 november 2015 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
Plintje
Ik heb eigenlijk een kerst-UI nodig van Hank MoodyHeb alleen maar een oranje voetbal-Hank in m'n iconen staan
en dat zit er voorlopig niet meer in
Alvast dankquote:Op woensdag 25 november 2015 12:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik voor je kan doen. Ik zit in mijn vrije tijd nog maar nauwelijks achter mn computer
Goed behang.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:04 schreef Pandaplint het volgende:
Tot die tijd een prettig plaatje
[ afbeelding ]
Goedendag!quote:Op woensdag 25 november 2015 12:04 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Flinke boomquote:
Dat is best correct jaquote:Op woensdag 25 november 2015 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd als Panda op FOK! komt onder werktijd heb ik een mental image van een panda op de plee.
De stam bevindt zich momenteel ergens anders....quote:
Ja maar ik bedoel ook een echte panda in een wc hokje.quote:
Ze heeft wel canklesquote:
96%quote:Op woensdag 25 november 2015 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
How Well Do You Know The Lyrics Of “Bohemian Rhapsody”?
Foeilelijk behangquote:Op woensdag 25 november 2015 12:04 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij Sheppardquote:Op woensdag 25 november 2015 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het al bekend of Dotan of Kensington de SR thema lied gaat maken?
Wauwquote:Op woensdag 25 november 2015 12:42 schreef ChatGirl het volgende:
Zo. Ik ben weer klaar met werken. 5 minuten vandaag. Nieuw record.![]()
Niks. Solliciteren ofzo.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wauw
Wat ga je de rest van de dag doen?
quote:Op woensdag 25 november 2015 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een spier ofzo verrekt in mijn linkeronderarm/pols.
Nogal pijnlijk en onhandig vanavond met werken.
Ik ben meestal sneller klaarquote:Op woensdag 25 november 2015 12:42 schreef ChatGirl het volgende:
Zo. Ik ben weer klaar met werken. 5 minuten vandaag. Nieuw record.![]()
Zit je nou alweer op de pleequote:Op woensdag 25 november 2015 13:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ben meestal sneller klaar
/SC
Of nog steeds.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zit je nou alweer op de plee
Nee, rustig op het werkquote:Op woensdag 25 november 2015 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zit je nou alweer op de plee
Rechtshandig zijnquote:
Ik ben getraind tegenwoordigquote:Op woensdag 25 november 2015 13:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ben meestal sneller klaar
/SC
Ik kan wel wat met links, maar niet dat.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Rechtshandig zijn
[..]
Ik ben getraind tegenwoordigdus duurt allemaal wat langer
Vroegah, toen je maximaal eens in de 2 jaar ergens overheen mocht was het een ander verhaal
quote:Uit-je-dip-tip
Rowwen Hčze – Limburg
Normaal – Oerend Hard
Mooi Wark – In de blote Kont
Eelt op de dopquote:Op woensdag 25 november 2015 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Rechtshandig zijn
[..]
Ik ben getraind tegenwoordigdus duurt allemaal wat langer
Vroegah, toen je maximaal eens in de 2 jaar ergens overheen mocht was het een ander verhaal
'64 Chevrolet Impala Convertible...quote:
Auto's met een voorbank ipv 2 stoelenquote:Op woensdag 25 november 2015 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
'64 Chevrolet Impala Convertible...
dat kan NOOIT een matige post zijn.... Kan mij die wijven schelven, van mijn part zit Adele erop.
Volgens mij zit daar adele in de kofferbakquote:
Je ging los in de plaatselijke disco?quote:
quote:
twitter:NLRolf twitterde op woensdag 25-11-2015 om 15:21:43hoi @gerardekdom ik heb gestemd op Living Doll @ Top2000Hopelijk mag jij hem draaienJe bent die playback toch niet zat he??
![]()
![]()
reageer retweet
Ace of Basequote:Op woensdag 25 november 2015 15:22 schreef wolfrolf het volgende:
http://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=listtwitter:NLRolf twitterde op woensdag 25-11-2015 om 15:21:43hoi @gerardekdom ik heb gestemd op Living Doll @ Top2000Hopelijk mag jij hem draaienJe bent die playback toch niet zat he??
![]()
![]()
reageer retweet
Dat draaide ze daar nietquote:Op woensdag 25 november 2015 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je ging los in de plaatselijke disco?
I hope you know I pack a chain sawquote:
Het is prima te verstaan.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Over onverstaanbare liedjes gesproken...
wat gebeurt er danquote:Op woensdag 25 november 2015 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit een actie om meer luisteraars te krijgen voor Frank?
Paul had show en Frank breekt in door gewoon uit te zenden op de radio ipv Paul.quote:
Wil je Frank helpen dan moet je denk ik zorgen dat mensen niet wegzappen als Paul begintquote:Op woensdag 25 november 2015 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Paul had show en Frank breekt in door gewoon uit te zenden op de radio ipv Paul.
Zekers. Maar het tijdstip van Frank is ook niet zo geweldig.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wil je Frank helpen dan moet je denk ik zorgen dat mensen niet wegzappen als Paul begint
En Paul vond dit allemaal wel prima?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Paul had show en Frank breekt in door gewoon uit te zenden op de radio ipv Paul.
Niks mis met de show van Paul. Daar kan ik tenminste bij werken zonder dat ik bang ben dat ik iets mis.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wil je Frank helpen dan moet je denk ik zorgen dat mensen niet wegzappen als Paul begint
Uhm nee, maar hij had er niet over te zeggen want Frank zond uit van een andere studio.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En Paul vond dit allemaal wel prima?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |