3/10 voor beide fotosquote:Op donderdag 26 november 2015 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
FASHIONZEIT!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee reeten.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
FASHIONZEIT!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben ze al zo weinig vet op de billen, zit er ook nog geen bedekking op. Gegarandeerd koude billen. Brrr.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
FASHIONZEIT!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Post eens dan iets wat voldoet aan jouw smaakquote:
Ik ben dan ook een billenmanquote:
Watquote:Op donderdag 26 november 2015 15:02 schreef ChatGirl het volgende:
Toegangsprijzen voor Adele![]()
1e rang (¤ 114 )
2e rang (¤ 89 )
3e rang (¤ 79 )
4e rang (¤ 69 )
5e rang (¤ 59 )
quote:Op donderdag 26 november 2015 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Post eens dan iets wat voldoet aan jouw smaak
Dit zijn toch gewoon de normale prijzen van tegenwoordig. Ik kijk er igg niet van op..quote:
Ik vind het anders een bak geld voor een kaartje.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit zijn toch gewoon de normale prijzen van tegenwoordig. Ik kijk er igg niet van op..
Niet mijn dingquote:Op donderdag 26 november 2015 15:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(ja het is dezelfde gitariste)
+ Natalie Imbruglia tijdens het liedje wat je nu hoort op 3fm
Ik vind het ook grof geld idd...quote:Op donderdag 26 november 2015 15:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind het anders een bak geld voor een kaartje.
Dat is het ook, maar dat is tegenwoordig gewoon de standaardprijs bij zulke artiesten...quote:Op donderdag 26 november 2015 15:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind het anders een bak geld voor een kaartje.
Dat leek me al waarschijnlijk nadat ik al liet weten niet weg te zijn van de dames die jij posttequote:
Nou ja, het kan zijn dat we een brede smaak hebben natuurlijkquote:Op donderdag 26 november 2015 15:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat leek me al waarschijnlijk nadat ik al liet weten niet weg te zijn van de dames die jij postte![]()
![]()
![]()
![]()
QFTquote:
goh Coldplay.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:18 schreef Bos81 het volgende:
Okee, hier word ik ook al niet vrolijk van.
Daar heeft Coldplay patent opgevraagd.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
OPHOEREN
Vroegah maakte ze betere muziek. Toen ze nog gewoon een gitaartje gebruiktequote:
Eens en oneens.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vroegah maakte ze betere muziek. Toen ze nog gewoon een gitaartje gebruikte
Tijdens concert doet ze trouwens nog wel gitaarnummers.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel leuk dat Taylor Swift op een Taylor gitaar speelt.
Nou spelen bijna alle country-sterren op een Taylor of een Gibson akoestische gitaar, maar toch
Tevens de reden dat ik een "Martin" gitaar wil, beetje prijzig alleen
Verdomme, goeie post Jimmy!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ik ook niet. M'n kaartje voor Paul McCartney was 125,- en toen zat ik helemaal bovenaan achterin de hoek op de 2e ring, dus dan valt dit nog wel mee.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit zijn toch gewoon de normale prijzen van tegenwoordig. Ik kijk er igg niet van op..
Ergens wel, maar de markt laat het blijkbaar toe.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:51 schreef JDude het volgende:
Da's een hoop geld voor een kaart, nie?
Whehehe.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:51 schreef JDude het volgende:
tering, dat ik die pas na 10 seconden door hebquote:Op donderdag 26 november 2015 15:51 schreef JDude het volgende:
Kijk uit dat je het niet te warm krijgt. Sommige hoeken zijn 90 graden.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:00 schreef Sersjee het volgende:
Jezus. *gaat zich in een hoekje zitten schamen omdat ie die niet zag*
Bij dit nummer speelt Brian mee op de gitaarquote:Op donderdag 26 november 2015 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
mensen ook altijd met hun woordgrapjes
quote:Op donderdag 26 november 2015 15:51 schreef JDude het volgende:
meligheid allomquote:Op donderdag 26 november 2015 16:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij dit nummer speelt Brian mee op de gitaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |