oh jeequote:Op woensdag 25 november 2015 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm nee, maar hij had er niet over te zeggen want Frank zond uit van een andere studio.
Feyenoordquote:Op woensdag 25 november 2015 16:06 schreef wolfrolf het volgende:
Nieuw: Feyenoord-sticker voor Ajax-brandblussers
![]()
![]()
![]()
![]()
Voetbalquote:
quote:
goede redacteur daarquote:Op woensdag 25 november 2015 16:06 schreef wolfrolf het volgende:
Nieuw: Feyenoord-sticker voor Ajax-brandblussers
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik postte de link hequote:Op woensdag 25 november 2015 16:31 schreef ChatGirl het volgende:
Eend dumpt hier die link alleen maar om veel cliks op z'n artikel te krijgen.
Oh kak.quote:
FTFYquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 16:31 schreef ChatGirl het volgende:
Eend dumpt hier die link alleen maar om veel cliks op z'n artikel te krijgen.
quote:
quote:
quote:
Ik moest toen ik net onder de douche stondquote:
Heb je de trailer van Luther gezien?quote:Op woensdag 25 november 2015 20:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moest toen ik net onder de douche stond
Nee. Maar dat heb ik ooit nooit gevolgd.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je de trailer van Luther gezien?
Owh. Oke.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Maar dat heb ik ooit nooit gevolgd.
Ik vind dat echt leuke bikini'squote:
Het zijn niet voor niets fashionposts.quote:Op donderdag 26 november 2015 08:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind dat echt leuke bikini'ssoort van mondriaan
Verder fijne foto. jammer van die tattoo van die linker
komt sc aan met zijn penceelquote:Op donderdag 26 november 2015 08:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind dat echt leuke bikini'ssoort van mondriaan
Verder fijne foto. jammer van die tattoo van die linker
Strepen trekkenquote:
Muis vindt vast weer dat ze uit moeten kijken voor blaasontstekingquote:Op donderdag 26 november 2015 08:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het zijn niet voor niets fashionposts.
minthy postte hier JAAAA JDude is papa geworden!!!!111 een tijdje terugquote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 10:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
minthy postte hier JAAAA JDude is papa geworden!!!!111 een tijdje terug
Heeft Roel al "hallo jongens" gezegd?quote:Op donderdag 26 november 2015 10:54 schreef JDude het volgende:
[..].
Was ik overigens al, alleen nu van 2 jongens.
Jongensquote:Op donderdag 26 november 2015 10:54 schreef JDude het volgende:
[..].
Was ik overigens al, alleen nu van 2 jongens.
Rene Passetti zei toch ook altijd "dag jongens" tegen Koen en Sandra?quote:Op donderdag 26 november 2015 11:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heeft Roel al "hallo jongens" gezegd?
heb ze in De Kuip gezien, was best een slecht concert.quote:
Als in vals?quote:Op donderdag 26 november 2015 11:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb ze in De Kuip gezien, was best een slecht concert.
Ik dacht voor een moment dat Michiel een nieuw liedje aankondigde, maar toen ik de eerste noten hoorde dacht ik owh dit is een oude.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:53 schreef Bronson het volgende:
Damn dit is lang geleden dat ik dit gehoord heb.
quote:
Toch hopelijk de Collins versie en niet die van Mariah Carey??quote:Op donderdag 26 november 2015 11:27 schreef Againzender het volgende:
3 jongens hierNou ja, nu eentje ziek thuis, andere twee op school.
Against all odds. Noem het kazig, maar ik vind het een mooii liedje.
Koppijn als een malle. Ben ook maar thuis gebleven van het werk vandaag.quote:
Owh koppijn is altijd kut. Sterktequote:Op donderdag 26 november 2015 13:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Koppijn als een malle. Ben ook maar thuis gebleven van het werk vandaag.
Had je gisteravond nog gekeken?quote:
natuurlijk. zoveel hersencellen heb ik nog niet weggezopen.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch hopelijk de Collins versie en niet die van Mariah Carey??
Nope.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Had je gisteravond nog gekeken?
Er is nog een ander nummer, wat niet op tv was. Staat op de FB-pagina van Van Gils & Gasten.
https://www.facebook.com/vangilsengasten/posts/470048233196987quote:Op donderdag 26 november 2015 14:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nope.![]()
Mijn meisje lag op mij te wachten in bed.
Ben zo benieuwd zondag.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/vangilsengasten/posts/470048233196987
ze begonnen al veels te laat (dat flikten tijdens de hele tour, dus dat was geen verrassing). Axl haalde niet de noten die hij in de studio, en in Wembley ook wel, haalde. Was wat ongeinspireerd allemaal.quote:
Ik ook.quote:
Er is niks mis met Adele, maar een hele week is wel wat overdreven.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:32 schreef Bronson het volgende:
Volgende week dus Adele-week op 3fm.
Mij valt het nogal zwaar allemaal XDquote:Op donderdag 26 november 2015 14:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Er is niks mis met Adele, maar een hele week is wel wat overdreven.
Adele is helemaal niet zo dikquote:Op donderdag 26 november 2015 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mij valt het nogal zwaar allemaal XD
Mhaw, ik vind Adele zelf vrij overdreven. Er wordt gedaan alsof zij het weet ik hoeveelste wereldwonder is. Zit wel een heel goeie marketingstrategie achter. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Er is niks mis met Adele, maar een hele week is wel wat overdreven.
ze heeft we een verschrikkelijke snerpstem vind ik vaakquote:
Deels eens. Ze wordt overal opgehemeld. Helemaal nu ze het gemaakt heeft in de USA.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
Mhaw, ik vind Adele zelf vrij overdreven. Er wordt gedaan alsof zij het weet ik hoeveelste wereldwonder is. Zit wel een heel goeie marketingstrategie achter. Dat dan weer wel.
Maar de hysterie erom is echt walgelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |