ja man zeik een gat in die potquote:Op maandag 23 november 2015 23:33 schreef Tjacka het volgende:
ik ga mijn agressies nu uiten op de wc
Dan moet ik zingen over pringles en treincutiequote:Op maandag 23 november 2015 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als muzikant moet je zingen over onderwerpen die dicht bij je hart liggen
Haha gewoon schijn johquote:Op maandag 23 november 2015 23:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik had dat dus op staan een tijdje terug toen mijn chick naar beneden kwam
die was gelijk beledigd
dus sommige luisteren wel naar de lyrics
Matig welquote:Op maandag 23 november 2015 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja daarna werd hij te commercieel
Should have known from the startquote:Op maandag 23 november 2015 23:32 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja gedaan, nice
Nu house of balloons genot
Misschien kunnen wij eens een duet opnemen.quote:
ik zou zingen over Jouquote:Op maandag 23 november 2015 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan moet ik zingen over pringles en treincutie
gelukkigquote:Op maandag 23 november 2015 23:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kapitein Anker hard gelachen gvd
maybequote:
Net Fylax zekerquote:Op maandag 23 november 2015 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En over 816351 andere meisjes
Wat een heldquote:Op maandag 23 november 2015 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Should have known from the start
What we got can't leave this room
And I ain't playing with your heart
It's just a habit to let bitches know the truth
I made it clear to the world
Ain't nobody gonna be that somebody
the weekndgod
Nee, 2, misschien 3, misschien 4, maar zeker niet meer dan 6. Heb gewoon veel liefde over.quote:Op maandag 23 november 2015 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En over 816351 andere meisjes
in plaats van wiggle wiggle wiggle wiggle zing jij dan pringle pringle pringle pringlequote:Op maandag 23 november 2015 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan moet ik zingen over pringles en treincutie
hoe doen we datquote:Op maandag 23 november 2015 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij eens een duet opnemen.
Die Nick en Simon vind ik toch maar een beetje over the hill
Stoppppquote:Op maandag 23 november 2015 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
in plaats van wiggle wiggle wiggle wiggle zing jij dan pringle pringle pringle pringle
Zo makkelijk gaat dat
Oftewel: player. Je denkt met je dickquote:Op maandag 23 november 2015 23:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, 2, misschien 3, misschien 4, maar zeker niet meer dan 6. Heb gewoon veel liefde over.
oke zie whatsappquote:Op maandag 23 november 2015 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
stuur pics van jezelf onder de douche als bewijs
Ook naar mij plsquote:Op maandag 23 november 2015 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hier moet via het internet toch wel een mogelijkheid voor zijn.quote:Op maandag 23 november 2015 23:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe doen we dat
lijkt mij tof
kunnen we een eigen topic starten
ik vind jou erg vervelend doen tegenover mannenquote:Op maandag 23 november 2015 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oftewel: player. Je denkt met je dick
Nee, ik heb een hart, en je kwetst me nu.quote:Op maandag 23 november 2015 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oftewel: player. Je denkt met je dick
Ik vind Origin of symmetry als album ook wel chillquote:Op maandag 23 november 2015 23:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Supermassive Black Hole, had er bijna op gestemd voor top 2000.
Deze zie ik ook graagquote:Op maandag 23 november 2015 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 november 2015 23:38 schreef Typisch het volgende:
i
[..]
ik vind jou erg vervelend doen tegenover mannen
#gevoeligeboisquote:Op maandag 23 november 2015 23:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, ik heb een hart, en je kwetst me nu.
doe mij maar zonderquote:Op maandag 23 november 2015 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze zie ik ook graag
Graag met volleyball als ik dat inmiddels weer mag zeggen
Doe eens aardig tegen de toekomstige moeder van mijn kinderen.quote:Op maandag 23 november 2015 23:38 schreef Typisch het volgende:
i
[..]
ik vind jou erg vervelend doen tegenover mannen
Dat kan, ik heb dat album ooit voor mijn zus haar verjaardag gekocht.quote:Op maandag 23 november 2015 23:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik vind Origin of symmetry als album ook wel chill
Ik heb deze foto nogsteeds niet gezien.quote:Op maandag 23 november 2015 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Graag met volleyball als ik dat inmiddels weer mag zeggen
okequote:Op maandag 23 november 2015 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier moet via het internet toch wel een mogelijkheid voor zijn.
Eerste nummer zal zijn: een ode aan FOK! chicks
Misschien even in SPT gaan zoeken?quote:Op maandag 23 november 2015 23:39 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik heb deze foto nogsteeds niet gezien.
Mooiquote:Op maandag 23 november 2015 23:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
en jij bent gemeen, één meisje minder waarover ik zou zingen.
Oh sorry, ik wilde niet dominant zijn.quote:Op maandag 23 november 2015 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke
jij bent het alphamannetje al merk ik
Kunnen we kinderen uitstellen tot mijn 30equote:Op maandag 23 november 2015 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen de toekomstige moeder van mijn kinderen.
mag ie nu in de homo sc?quote:Op maandag 23 november 2015 23:40 schreef Paxcon het volgende:
ik kreeg pic van tjacka onder de douche
hij heeft zich bewezen
je zou het niet gelovenquote:Op maandag 23 november 2015 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wilde niet dominant zijn.
Waar wil jij over zingen?
Als je echt indruk wil maken wil ik je wel even een spoedcursus chemistry puns geven voor morgen. Dan zullen de mixed baby's niet lang meer op zich laten wachten.quote:Op maandag 23 november 2015 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen de toekomstige moeder van mijn kinderen.
Ja oké, maar ik wil nog wel een beetje fit zijn op de bruiloft van onze kleindochter.quote:Op maandag 23 november 2015 23:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kunnen we kinderen uitstellen tot mijn 30e
ik hoop dat jij naar een station ga in polenquote:Op maandag 23 november 2015 23:42 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
Nächste Station:
SÜDKREUZ
Nächste Station:
SCHÖNEBERG
Nächste Station:
INNSBRUCKER PLATZ
Nächste Station:
BUNDESPLATZ
Nächste Station:
HEIDELBERGER PLATZ
Nächste Station:
HOHEN-ZOLLERNDAMM
Nächste Station:
HALENSEE
Nächste Station:
WESTKREUZ
Nächste Station:
MESSE NORD / ICC
Nächste Station:
WESTEND
Nächste Station:
JUNGFERN-HEIDE
Nächste Station:
BEUSEL-STRASSE
Waarom zal ik alles bekend moeten maken.quote:Op maandag 23 november 2015 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja en zelf alleen je figuur laten zien in lif
mij niet gezien
Je hebt vaak briljante ideeën en dit is er eigenlijk wel een van.quote:Op maandag 23 november 2015 23:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je zou het niet geloven
maar ik zat te denken aan een ode aan fokchicks
choo choo, the TR-train is coming.quote:Op maandag 23 november 2015 23:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hoop dat jij naar een station ga in polen
ja weet ik ook nietquote:Op maandag 23 november 2015 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom zal ik alles bekend moeten maken.
Nächste Station:quote:Op maandag 23 november 2015 23:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hoop dat jij naar een station ga in polen
hoezoquote:Op maandag 23 november 2015 23:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
choo choo, the TR-train is coming.
Bedankt broeder dit doet me goed.quote:Op maandag 23 november 2015 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je echt indruk wil maken wil ik je wel even een spoedcursus chemistry puns geven voor morgen. Dan zullen de mixed baby's niet lang meer op zich laten wachten.
Bah bierquote:Op maandag 23 november 2015 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik spuugde een beetje duvel terug het glas in toen ik deze zag
quote:Op maandag 23 november 2015 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt broeder dit doet me goed.
Plaats maar een paar goede onder een spoiler en dan klikt Opso daar even niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2015 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]HAHAAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Ik denk dat ik hem snap. H2O2 is giftig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter gewoon Spotifyquote:Op maandag 23 november 2015 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
ik HAAT het als youtube van artiest wisselt. Heb ik opeens Ariana Grande en Nicki Minee
[..]mcgrath begrijpt hier niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil je hem uitleggenGroot fan van User Wotte
Waterstofperoxide is idd giftig jaquote:Op maandag 23 november 2015 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem snap. H2O2 is giftig?
Ik heb 'm niet gekregen, ik begin een beetje te twijfelen of hij mij wel wil scoren.quote:Op maandag 23 november 2015 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Sexy douchepic van tjacka.
Helaas kan niemand die van paxcon overtreffen
Waterstofperoxide is inderdaad niet zo goed voor je.quote:Op maandag 23 november 2015 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem snap. H2O2 is giftig?
je wordt geen nichtquote:Op maandag 23 november 2015 23:46 schreef McGrath het volgende:
ik drink een maand geen bier, ik wil de nieuwe paxcon worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |