Bedankt broeder dit doet me goed.quote:Op maandag 23 november 2015 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je echt indruk wil maken wil ik je wel even een spoedcursus chemistry puns geven voor morgen. Dan zullen de mixed baby's niet lang meer op zich laten wachten.
Bah bierquote:Op maandag 23 november 2015 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik spuugde een beetje duvel terug het glas in toen ik deze zag
quote:Op maandag 23 november 2015 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt broeder dit doet me goed.
Plaats maar een paar goede onder een spoiler en dan klikt Opso daar even niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2015 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]HAHAAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Ik denk dat ik hem snap. H2O2 is giftig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter gewoon Spotifyquote:Op maandag 23 november 2015 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
ik HAAT het als youtube van artiest wisselt. Heb ik opeens Ariana Grande en Nicki Minee
[..]mcgrath begrijpt hier niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil je hem uitleggenGroot fan van User Wotte
Waterstofperoxide is idd giftig jaquote:Op maandag 23 november 2015 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem snap. H2O2 is giftig?
Ik heb 'm niet gekregen, ik begin een beetje te twijfelen of hij mij wel wil scoren.quote:Op maandag 23 november 2015 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Sexy douchepic van tjacka.
Helaas kan niemand die van paxcon overtreffen
Waterstofperoxide is inderdaad niet zo goed voor je.quote:Op maandag 23 november 2015 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem snap. H2O2 is giftig?
je wordt geen nichtquote:Op maandag 23 november 2015 23:46 schreef McGrath het volgende:
ik drink een maand geen bier, ik wil de nieuwe paxcon worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |