Oh sorry, ik wilde niet dominant zijn.quote:Op maandag 23 november 2015 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke
jij bent het alphamannetje al merk ik
Kunnen we kinderen uitstellen tot mijn 30equote:Op maandag 23 november 2015 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen de toekomstige moeder van mijn kinderen.
mag ie nu in de homo sc?quote:Op maandag 23 november 2015 23:40 schreef Paxcon het volgende:
ik kreeg pic van tjacka onder de douche
hij heeft zich bewezen
je zou het niet gelovenquote:Op maandag 23 november 2015 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wilde niet dominant zijn.
Waar wil jij over zingen?
Als je echt indruk wil maken wil ik je wel even een spoedcursus chemistry puns geven voor morgen. Dan zullen de mixed baby's niet lang meer op zich laten wachten.quote:Op maandag 23 november 2015 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen de toekomstige moeder van mijn kinderen.
Ja oké, maar ik wil nog wel een beetje fit zijn op de bruiloft van onze kleindochter.quote:Op maandag 23 november 2015 23:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kunnen we kinderen uitstellen tot mijn 30e
ik hoop dat jij naar een station ga in polenquote:Op maandag 23 november 2015 23:42 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
Nächste Station:
SÜDKREUZ
Nächste Station:
SCHÖNEBERG
Nächste Station:
INNSBRUCKER PLATZ
Nächste Station:
BUNDESPLATZ
Nächste Station:
HEIDELBERGER PLATZ
Nächste Station:
HOHEN-ZOLLERNDAMM
Nächste Station:
HALENSEE
Nächste Station:
WESTKREUZ
Nächste Station:
MESSE NORD / ICC
Nächste Station:
WESTEND
Nächste Station:
JUNGFERN-HEIDE
Nächste Station:
BEUSEL-STRASSE
Waarom zal ik alles bekend moeten maken.quote:Op maandag 23 november 2015 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja en zelf alleen je figuur laten zien in lif
mij niet gezien
Je hebt vaak briljante ideeën en dit is er eigenlijk wel een van.quote:Op maandag 23 november 2015 23:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je zou het niet geloven
maar ik zat te denken aan een ode aan fokchicks
choo choo, the TR-train is coming.quote:Op maandag 23 november 2015 23:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hoop dat jij naar een station ga in polen
ja weet ik ook nietquote:Op maandag 23 november 2015 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom zal ik alles bekend moeten maken.
Nächste Station:quote:Op maandag 23 november 2015 23:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hoop dat jij naar een station ga in polen
hoezoquote:Op maandag 23 november 2015 23:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
choo choo, the TR-train is coming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |