ja man zeik een gat in die potquote:Op maandag 23 november 2015 23:33 schreef Tjacka het volgende:
ik ga mijn agressies nu uiten op de wc
Dan moet ik zingen over pringles en treincutiequote:Op maandag 23 november 2015 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als muzikant moet je zingen over onderwerpen die dicht bij je hart liggen
Haha gewoon schijn johquote:Op maandag 23 november 2015 23:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik had dat dus op staan een tijdje terug toen mijn chick naar beneden kwam
die was gelijk beledigd
dus sommige luisteren wel naar de lyrics
Matig welquote:Op maandag 23 november 2015 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja daarna werd hij te commercieel
Should have known from the startquote:Op maandag 23 november 2015 23:32 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja gedaan, nice
Nu house of balloons genot
Misschien kunnen wij eens een duet opnemen.quote:
ik zou zingen over Jouquote:Op maandag 23 november 2015 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan moet ik zingen over pringles en treincutie
gelukkigquote:Op maandag 23 november 2015 23:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kapitein Anker hard gelachen gvd
maybequote:
Net Fylax zekerquote:Op maandag 23 november 2015 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En over 816351 andere meisjes
Wat een heldquote:Op maandag 23 november 2015 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Should have known from the start
What we got can't leave this room
And I ain't playing with your heart
It's just a habit to let bitches know the truth
I made it clear to the world
Ain't nobody gonna be that somebody
the weekndgod
Nee, 2, misschien 3, misschien 4, maar zeker niet meer dan 6. Heb gewoon veel liefde over.quote:Op maandag 23 november 2015 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En over 816351 andere meisjes
in plaats van wiggle wiggle wiggle wiggle zing jij dan pringle pringle pringle pringlequote:Op maandag 23 november 2015 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan moet ik zingen over pringles en treincutie
hoe doen we datquote:Op maandag 23 november 2015 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij eens een duet opnemen.
Die Nick en Simon vind ik toch maar een beetje over the hill
Stoppppquote:Op maandag 23 november 2015 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
in plaats van wiggle wiggle wiggle wiggle zing jij dan pringle pringle pringle pringle
Zo makkelijk gaat dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |