quote:Op maandag 23 november 2015 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1ArItn89crY
Speciaal voor jou
die kat stond er opquote:Op maandag 23 november 2015 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
anders heb je nog je kattenkaartje waar je naar kan kijken als je een kat mist
HAHAHAHAHAHquote:Op maandag 23 november 2015 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1ArItn89crY
Speciaal voor jou
ligt er aan met wie ik ben hequote:Op maandag 23 november 2015 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zet eigenlijk nooit muziek op
ook heb ik al een jaar geen netflix n chill meer gedaan
wat luister jij dan?
toch zijn alle tienermeisjes fan van hem. En je luistert toch niet naar de lyricsquote:Op maandag 23 november 2015 23:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
ligt er aan met wie ik ben he
maar the weekend zingt eigenlijk juist over dat ie alleen maar neukseks wil en verder geen relatie
dat is niet echt handig om op te zetten tijdens netflix and chill
zelfs al is dat wel wat je (beide wil)
ik heb het kaartje gemaakt dus ik weet nog precies hoe het uitzietquote:Op maandag 23 november 2015 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
weet ik zo niet
eng dat jij dat uit je hoofd weet
jij bent toch bijna jarigquote:Op maandag 23 november 2015 23:30 schreef Opsonisatie het volgende:
OMG STEPHEN IS 5 DAGEN VOOR MIJN VERJAARDAG JARIG WIJ ZIJN VOOR ELKAAR GEMAAKT
quote:Op maandag 23 november 2015 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
yes
al is het wel minder dan eerst
Tjacka hou eens opquote:Op maandag 23 november 2015 23:32 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
Nächste Station:
ALEXANDERPLATZ
Nächste Station:
BOTANISCHER GARTEN
Nächste Station:
HACKESCHER MARKT
Nächste Station:
ZOOLOGISCHER GARTEN
Nächste Station:
ROSTOCK HBF
Nächste Station:
PARK DER JUGEND
Nächste Station:
NEU-WESTEND
Nächste Station:
TINZ
Nächste Station:
VELTEN
Nächste Station:
POTSDAMER PLATZ
Nächste Station:
BERLIN HBF
Vind alleen zn eerste album goedquote:Op maandag 23 november 2015 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
toch zijn alle tienermeisjes fan van hem.
Als muzikant moet je zingen over onderwerpen die dicht bij je hart liggenquote:Op maandag 23 november 2015 23:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Nog nooit iemand zo enthousiast over mixedbabies horen zingen
ik had dat dus op staan een tijdje terug toen mijn chick naar beneden kwamquote:Op maandag 23 november 2015 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
toch zijn alle tienermeisjes fan van hem. En je luistert toch niet naar de lyrics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |