Ah ja snap ik, is niet fijn voor de katquote:Op maandag 23 november 2015 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo heel rouwig om. Mijn vriendin meer.
Maar is beter voor kat ook, en daar zijn ook andere katten enzo.
En is beter voor de hond, want de hond word HELEMAAL gek van de kats drukke gedoe
ik heb etsu net ook heel boos gemaaktquote:
Wel spannend allemaalquote:Op maandag 23 november 2015 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah ja snap ik, is niet fijn voor de kat
Ja snap ik, hele veranderingquote:
wat is een lushquote:Op maandag 23 november 2015 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar nog wel een bad.
En een LUSH in de buurt dan
quote:Op maandag 23 november 2015 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar nog wel een bad.
En een LUSH in de buurt dan
Is dat niet zo'n hipster shampoo zaakquote:
dat had ik ookquote:Op maandag 23 november 2015 20:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
toen ik er één had gebruikte ik hem nauwelijks
is dat vaquote:Op maandag 23 november 2015 20:12 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/gespot.korenmarkt/posts/745478652252875
VA!!
misschienquote:
quote:Op maandag 23 november 2015 17:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
lol
je wilt me niet helpen omdat je hem zelf ook wilt zien zeker
vast een themafeestjequote:Op maandag 23 november 2015 20:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
met al die tags zal het wel heel blauw aan bloesjes zijn geweest in die tent
Dit is ook best wel spelen met z'n privéquote:Op maandag 23 november 2015 20:12 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/gespot.korenmarkt/posts/745478652252875
VA!!
Ik heb hem toch maar getand omdat ik weet hoe leuk hij dit vindtquote:
Inso is altijd om ons heen. Overal waar we zijn.quote:
Inso is Big Brotherquote:Op maandag 23 november 2015 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Inso is altijd om ons heen. Overal waar we zijn.
Hey lekker ding.quote:Op maandag 23 november 2015 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Inso is altijd om ons heen. Overal waar we zijn.
Can't stump the Trump.quote:Op maandag 23 november 2015 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inso is Big Brother
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 november 2015 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inso is Big Brother
[ afbeelding ]
Hey sexy.quote:
Wat doe je?quote:
Jou missen.quote:
Tot zondag pls. Anders moet ik alleen etenquote:Op maandag 23 november 2015 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Jou missen.Ik ga wel in winterslaap.
Meer voor jou toch.quote:Op maandag 23 november 2015 20:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tot zondag pls. Anders moet ik alleen eten
Maar dan word ik fatty.quote:
Aan de shakeleef. :$$quote:
Can't flimflam the zimzam.quote:Op maandag 23 november 2015 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
You can't spell Triumpf without Trump.
quote:Op maandag 23 november 2015 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
Wow zijn wetenschappelijke onderzoeken naar voordelen van warm water drinken
Viesdik dieet?quote:Op maandag 23 november 2015 20:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh ik heb zo ongezond gegeten vandaag he
Domino's
Daarna nog even achterop bij iemand naar de mac. Fucking fietsband was lek
of je bent gewoon ergens doorheen geredenquote:Op maandag 23 november 2015 20:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Srs ik snap het niet, zou er iemand nou zo levenloos zijn om random fietsbanden enkele keren per maand lek te prikken. Dan heb je echt geen leven
Nee is mijn derde fiets dit jaar en heel toevallig zijn bij alle drie altijd een band lek geweest @ stationquote:Op maandag 23 november 2015 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
of je bent gewoon ergens doorheen gereden
Twee weken geleden nog gehad.quote:Op maandag 23 november 2015 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
of je bent gewoon ergens doorheen gereden
Pomp je de banden wel regelmatig op?quote:Op maandag 23 november 2015 20:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee is mijn derde fiets dit jaar en heel toevallig zijn bij alle drie altijd een band lek geweest @ station
quote:Op maandag 23 november 2015 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Pomp je de banden wel regelmatig op?
fattyquote:Op maandag 23 november 2015 20:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Domino's
Koop jij gewoon een nieuwe fiets als er een lekke band isquote:Op maandag 23 november 2015 20:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee is mijn derde fiets dit jaar en heel toevallig zijn bij alle drie altijd een band lek geweest @ station
quote:Op maandag 23 november 2015 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
Warm water bevat meer energie waardoor je spijsverteringsvuur feller gaat branden
Vader fixt datquote:Op maandag 23 november 2015 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koop jij gewoon een nieuwe fiets als er een lekke band is
ik had gisteren new york gebeld en gezegd dat ik een tegoedbon daar open had staanquote:Op maandag 23 november 2015 20:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Domino's
Waarom ?quote:Op maandag 23 november 2015 20:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik had gisteren new york gebeld en gezegd dat ik een tegoedbon daar open had staan
gratispizzagenot
toen hoefde ik niks te betalen voor een pizzaquote:
Omdat het kan en het is een oud trucje.quote:
alsof hij weg wasquote:
Hij was eten, dan wordt hij al gemist door sommigen.quote:
wel een goed truukjequote:Op maandag 23 november 2015 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat het kan en het is een oud trucje.
Ik zou mij te schuldig daarvoor voelen.quote:Op maandag 23 november 2015 20:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
toen hoefde ik niks te betalen voor een pizza
daarom
dat bespaarde mij 12 euro
Ja doeiquote:
moeten ze hun werk maar op orde hebbenquote:Op maandag 23 november 2015 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zou mij te schuldig daarvoor voelen.
[..]
Ja doei
verwend nestquote:Op maandag 23 november 2015 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zou mij te schuldig daarvoor voelen.
[..]
Ja doei
Wij hebben dit ooit op stage uitgehaald met drie verschillende pizzaria's. Uiteindelijk hadden we iets van 8 of 9 pizza's gratisquote:Op maandag 23 november 2015 20:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moeten ze hun werk maar op orde hebben
het is echt lompquote:Op maandag 23 november 2015 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben dit ooit op stage uitgehaald met drie verschillende pizzaria's. Uiteindelijk hadden we iets van 8 of 9 pizza's gratis
Krijg je ervan als je alleen maar ongeschoolde achter de telefoon neer zetquote:Op maandag 23 november 2015 21:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is echt lomp
maar meneer u heeft een tegoedbon van 15 euro
u heeft nog drie euro over
wilt u die uitbetalen of iets anders van?
geef maar aan fooi aan de bezorger
ik had niet eens een bedrag op genoemd
of geen fatsoenlijke administratie er op na houdtquote:Op maandag 23 november 2015 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je alleen maar ongeschoolde achter de telefoon neer zet
Kun je hem niet een whatsappje sturen?quote:
heb z'n nummer nietquote:Op maandag 23 november 2015 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je hem niet een whatsappje sturen?
O.quote:
net optijd verandertquote:Op maandag 23 november 2015 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Vriendin is 4 maanden zwanger en heeft uit het niets huge buik wow
zeg dat wel.quote:Op maandag 23 november 2015 21:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Etsu en ik hebben elke dag zeer interessante whatsappgesprekken.
Lolnee, heb vlees nodig.quote:
Dm me bby xoxoxquote:Op maandag 23 november 2015 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ben ik nu echt de enige in GRTD die niemands tel heeft
nope en je mist niet veelquote:Op maandag 23 november 2015 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
ik alleen nog van kauai en insoquote:Op maandag 23 november 2015 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |